SELENA POV:
Ik en Taylor staan samen bij de kluisjes, zij is echt me allerbeste vriendin. 'Dus hoe zit het met die jonge Nash?' Vraagt ze. Ik word een beetje rood en kijk naar de grond 'we hebben denk ik wel wat' zeg ik. Ze kijkt me raar aan 'denk je?'. Ik haal me schouders omhoog 'en hoe zit het tussen jou en math?' Vraag ik. Ze begint helemaal te stralen, dat is een goed teken. 'We heb en gister voor het eerst gezoend' zegt ze. Ik begin te giechelen en dan zie ik dat het vriendengroepje van Nash onze kant op komt. 'Yo selena' zegt nash. Ik draai me om en kijk hem aan, waarom is hij zo knap? 'Hey' zeg ik zacht. 'Zin om na school met mij mee te komen?' Vraagt hij. Ik krijg een glimlach 'ja!' Zeg ik te hard 'ja..leuk' zeg ik weer overnieuw. Als ze weg lopen begint Taylor naar me lachen 'dus gaan jullie iets doen?' Vraagt ze nieuwsgierig. 'Nee!' Zeg ik lachend.NASH POV:
Ik zit in de kantine met mijn vrienden, er is helemaal niemand. 'Je vind Selena echt leuk he?' Vraagt Cameron. Ik word een beetje rood 'ja man' zeg ik. En opeens luistert de rest ook mee. 'Nash houd van Selena!' Schreeuwen ze. Ik kijk ze boos aan en dan stoppen ze wel.NA SCHOOL.
Ik wacht op Selena bij de fietsenstalling. 'Ben er' hoor ik achter me. 'Ben je met de fiets?' Vraag ik. 'Nee' zegt ze. Ik maak me fiets los en tik op de bagagedrager 'kom' ze springt achter op en dan fiets ik weg. Ik ga expres heel snel.'naaashh!' Schreeuwt ze uit. Ik begint te lachen en ga wat langzamer 'je bent niet aan snelheid gewend zie ik' zeg ik lachend. We komen lachend aan bij mijn huis. Ik zie dat alle auto's weg zijn. 'We zijn Home alone ' zeg ik. We lopen naar binnen en dan naar mijn kamer. We ploffen neer op het bed en kijken elkaar even aan. 'Maar is het nou serieus tussen ons nu?' Vraagt ze. Ik knik en trek haar dichterbij. We liggen Zo bijna een kwartier in elkaars armen, maar dat is genoeg. Dan draait ze zich om en zoent me. Ze gaat boven op me zitten en zoent me. Dit voelt zo goed, denk ik. Ik voel dat ze haar trui uit doet en ik die van mij ook. Ik kijk even naar haar borsten in me oog hoek. Ik klik haat BH los en gooi hem op de grond. Waneer we zo goed als naakt zijn stoppen we allebei. 'Ik heb niks bij me' zegt ze. Ik twijfel even 'ik heb geen condooms' zeg ik. Dit verpest het. Maar dan zoent ze me gewoon weer en gaan we gewoon door, ze word vast niet zwanger kom op?
JE LEEST
16 and pregnant.
FanfictionSelena en nash zitten allebei in de vijfde klas, ze hebben een soort van een relatie samen. Waneer ze onveilig seks hebben denken ze dat ze er goed vanaf komen, maar dat is niet zo.