1. rész

132 13 3
                                    

Olvassátok el a "szereplők" részt is, hogy értsétek az elejét! :)

[Y/n szemszöge]

Y/n vagyok, a napokban töltöttem a 18-at. Nincsenek barátaim, és még a családom is utál, ezért hamarosan elköltözök.

Mivel semmi veszteni valóm nincs, nincsenek nagyszüleim, barátaim, vagy bárki aki törődne velem, ezért úgy döntöttem másik államba költözök.

Már meg is vettem a házat, be is van rendezve, szóval most a cuccaimat pakolom. Repülővel szerettem volna menni, de van egy autóm, amit nem hagyhattam itt.

Eddig egy étterembe dolgoztam, Los angelesben pedig valószínűleg egy hotelben fogok, de ki tudja mit hoz még a jövő..

*2 nappal később*

Holnap korán reggel szeretnék indulni, mivel 5-6 óra lesz az út. (Amúgy lehet nem annyi). Ma még átnéztem, el kell-e raknom valamit, és bepakoltam az autóba.

A szüleim nem akarták hogy elmenjek, mivel szerintük túl felelőtlen vagyok. Hát..ez majd kiderül. Vettem kaját az útra, haza mentem, olvastam egy keveset, majd lefeküdtem aludni.

*Az indulás napja*

Terv szerint indult a reggel. Sikerült időben felkelnem, és mivel mindenem el volt pakolva, indulásra készen álltam. A fontosabb dolgaimat, mondjuk telefon, pénztárca, elraktam egy külön táskába, majd elbúcsúztam a szüleimtől.

"-Olyan simán megy minden" mondtam magamban...
Úgy látszik elszóltam magam. Már 2-3 órája utaztam mikor megláttam egy rendőr autót.
"-Bazdmeg a jogosítvány!" Amilyen gyorsan csak lehetett visszafordultam, hogy hazamenjek a jogsimért, de már késő volt. Mikor belenéztem a tükörbe, csak kék-piros fényeket láttam. Na onnan nem tudtam menekülni. Félre húzódtam, és már jött is a rendőr.
-Kérném az autó iratait, és a jogosítványát!
Az autó iratait odaadtam, jogsi helyett pedig odaadtam a személyim. Próbáltam úgy tenni mintha véletlen azt vettem volna ki.
-Jogosítványt kérek!
Hurrá. Elkezdtem keresni, mintha nem tudnám, hogy nincs itt.
-Hát ööö...úgy tűnik nincs itt..azért megnézem mégegyszer!
-Jobb lesz ha megtalálja, mert ha nem, 1500$ lesz a büntetés. (kb. 450.000ft)
MENNYI?! Most vettem házat, nincs erre pénzem. Mit csináljak? Egy ideig csak bután néztem, hátha elenged vagy valami. Tudjátok. Vártam egy ideig, aztán már nem húztam tovább az időt.
-Nincs itt.
-Itt a büntetés. Minnél hamarabb fizesse ki.

A jogosítványomért már ígyis úgyis haza kell mennem, ezért arra gondoltam, mi lenne ha kicsit átírnám a büntetés, mondjuk apám adataira, leraknám az asztalra, és ki surrannék a házból.

2 óra kocsikázás után hazaértem, a hátsóajtón bekúsztam a konyhába, leraktam az asztalra a büntetést, és felmentem a szobába az igazolványomért.

Megint útnak indultam, mostmár minden baj nélkül odaértem. A vártnál később érkeztem a galiba miatt, de 5-re ott voltam. Igazából semmi dolgom nem volt, szóval estig pakoltam.

*Másnap reggel*

Most vasárnap reggel van, szóval ma van időm megismerkedni a várossal. Egyébként egy Los angeles melletti kisvárosba költöztem, így elég közel van minden. Ahogy láttam tele van a környék éttermekkel, óriási ruha boltokkal, vidámparkokkal, tehát nem lesz nehéz munkát találni ha nem jön össze az állas a hotelben.

Egy óra múlva meg is kaptam a levelet, hogy mikor kell mennem dolgozni, és holnap már kezdhetek is. Remélem itt találok majd barátokat. Még egy kicsit csavarogtam a városba, beszereztem egy-két dolgot, aztán elkészültem holnapra.

*Első nap*

Szerencsére nem kellett korán kelni, mivel 10-kor nyit a szálloda. Nekem 9-re már ott kell lennem, mivel még körbe kell mutatnia valakinek a helyet. Bár eleinte csak takarítok majd, vagy esetleg néha a recepción dolgozok.

Sikerült 8-kor ébredni. Le fürödtem, fogat mostam, megcsináltam a hajam, felöltöztem, feldobtam egy sminket, és még reggelizni is volt időm. Mind ezt 40 perc alatt. Kb. 20 perc az út a munkahelyig, így épp időben voltam. Pár perccel hamarabb oda is értem, és mindenki elég jól fogadott.

Az első héten lesz segítségem mindenben. Aztán viszont magamtól kell csinálnom a dolgokat. Nem olyan nagy a szálloda, mint ahogy képzeltem. 2 emelet van, meg egy pince szerű rész. Itt van egy nagy medence, egy jakuzzi, és az étkező. A földszinten van a recepció, irodák, stb, a két emeleten pedig a szobák.

*pár hónappal később*

Már eltelt egy pár hónap az első napom óta, és egyáltalán nem bántam meg, hogy idejöttem. Sok új embert ismertem meg, sok visszatérő vendéget látok. Viszont azóta egyetlen új barátot se találtam. Mindenkivel jóba vagyok, de annyira senkit nem izgat mi van velem. Kezdtem magányos lenni, és már az is megfordult a fejemben, hogy visszaköltözök a szüleimhez.

Pfft elég hülye ötlet lett volna. Na szóval most vasárnap este van. Holnap megint megyek dolgozni. Csináltam vacsorát, és kimentem a teraszra enni. Elégge fújt a szél, már épp mentem volna be a házba mukor valami neki csapódott az arcomnak.
-Ez meg mi?! Egy snap bitmoji. Hát jó.
Beaddoltam és meg is néztem hol lakik.
-Los angeles? Hogy jutott el idáig a papír?
Eldöntöttem hogy írok neki. Szimpatikus volt a bitmojia és amúgy se lett volna semmi veszíteni valóm.

Me: Sziaa! Megtaláltam a bitmojid az utcán. Gondoltam rád írok :)
???: halii
???: nem gondoltam volna hogy bárki is megtalálja.
???: Amúgy Alex vagyok.
Me: Én y/n. Ahogy láttam nem laksz messze.
Alex: Igen itt lakok Los angelesbe a barátaimmal. Dee.. nekem most mennem kell, örülök, hogy beszéltünk.
Me: Szia..

Azért valahol reméltem hogy küld magáról egy képet, vagy esetleg akar találkozni. Már egész későre járt, szóval összepakoltam holnapra, letusoltam, fogat mostam stb, aztán lefeküdtem aludni.

*másnap reggel*

Reggel szokásosan elkészültem, kicsit kisminkeltem magam, majd elindultam dolgozni. Sokáig senki nem jött a hotelbe, aztán hirtelen 4, elég gazdagnak kinéző fickó berontott az ajtón.

-Jó napot! -köszöntek.
-Alex Maldonado névre foglaltunk szobát. (Tudom h nem ez az igazi neve😣)

-A-alex Maldonado?

~~~~896 words~~~~

Sziasztook remélem tetszett az első rész! Ha igen voteoljatok, és akkor írok még részeket 🥰

Soulmates♡(Quackity x reader) [HUN]Место, где живут истории. Откройте их для себя