ɪ ᴡᴀs ɢɪᴠᴇɴ ᴘᴇʀᴍɪssɪᴏɴ ᴀɴᴅ ɪɴғᴏʀᴍᴀᴛɪᴏɴ.
ʟᴜᴄʏ ᴠ • ғᴏx • "ᴡʜᴀᴛ ᴅᴏᴇs ᴛʜᴇ ғᴏx sᴀʏ?"
ʟᴜᴄʏ ɪs ᴀ ᴅᴀʀᴋsᴋɪɴɴᴇᴅ ғᴇᴍᴀʟᴇ ᴡɪᴛʜ sʜᴀʀᴘ ғᴏx ᴇᴀʀs ᴀɴᴅ ᴀ sʟɪᴄᴋ ᴛᴀɪʟ.
ᴏғᴛᴇɴ, sʜᴇ ᴇɴᴊᴏʏs ᴘʟᴀʏɪɴɢ, sʟᴇᴇᴘɪɴɢ, ᴄᴜᴅᴅʟɪɴɢ, ʜᴜɴᴛɪɴɢ, ᴀɴᴅ ᴇᴀᴛɪɴɢ.
ᴛʜɪs ғᴏx ɢɪʀʟ sᴏᴍᴇᴛɪᴍᴇs ɢᴇᴛs ᴡʜɪᴛᴇ ʙʟᴀɴᴋᴇᴛs ᴄᴏɴғᴜsᴇᴅ ᴡɪᴛʜ sɴᴏᴡ.• ʟɪᴋᴇs ᴇᴀᴛɪɴɢ sɴᴏᴡ ᴀɴᴅ ɪᴄᴇ
• ʟɪᴋᴇs ᴛʜᴇ sᴍᴇʟʟ ᴏғ ᴄɪᴛʀᴜs
• ᴠᴇʀʏ ᴀɢɪʟᴇ, ᴀᴡᴀʀᴇ, ᴀɴᴅ sʟʏ.ᴡʜᴇɴ ɪɴ ғᴜʟʟ-ғᴏx, ʟᴜᴄʏ ʟɪᴋᴇs ᴛᴏ ᴛᴀᴋᴇ ᴡᴀʟᴋs ɪɴ ᴛʜᴇ
ᴡᴏᴏᴅs, ᴏʀ ᴄᴜᴅᴅʟᴇ ᴡɪᴛʜ ᴀ ᴄᴇʀᴛᴀɪɴ ʙᴇᴀʀ ʙʏ ᴛʜᴇ ғɪʀᴇᴘʟᴀᴄᴇ.ʟᴏɴᴅᴏɴ ᴠ • ʙᴇᴀʀ • "ᴍᴇʀɪᴅᴀ's ᴍᴀᴍᴀ."
ʟᴏɴᴅᴏɴ ɪs ᴀ ʟɪɢʜᴛsᴋɪɴɴᴇᴅ ғᴇᴍᴀʟᴇ ᴡɪᴛʜ ᴄᴜᴛᴇ, sᴛᴜʙʙʏ ᴇᴀʀs ᴀɴᴅ ᴀ ғʟᴜғғʏ ʟɪᴛᴛʟᴇ ᴛᴀɪʟ.
ᴍᴏsᴛʟʏ, sʜᴇ ʟᴏᴠᴇs ᴛᴏ ᴇᴀᴛ, sʟᴇᴇᴘ, ᴄᴜᴅᴅʟᴇ, ᴘʟᴀʏ ɢᴀᴍᴇs, ᴡᴀᴛᴄʜ ᴠɪᴅᴇᴏs.• ᴀᴅᴏʀᴀʙʟʏ ʟᴀᴢʏ
• ᴀ ᴛʀᴜᴇ sᴡᴇᴇᴛʜᴇᴀʀᴛ
• ᴄʀᴀɴᴋʏ-- ᴏᴄᴄᴀsɪᴏɴᴀʟʟʏᴡʜᴇɴ ᴀ ғᴜʟʟ-ᴏɴ ʙᴇᴀʀ, ʟᴏɴᴅᴏɴ ʟɪᴋᴇs ᴛᴏ sᴄᴀʀᴇ ᴛʜᴇ ᴘᴜʙʟɪᴄ ᴀɴᴅ ғɪɢʜᴛ ᴏᴛʜᴇʀ sᴍᴀʟʟ ᴀɴɪᴍᴀʟs.
ᴏʀ, ɪɴ ʜᴇʀ ғʀᴇᴇᴛɪᴍᴇ sʜᴇ'ʟʟ ᴇᴠᴇɴ ɢᴏ ᴏɴ ᴀ ғᴇᴡ ᴅᴀᴛᴇs ᴡɪᴛʜ ʜᴇʀ ғᴏx ɢɪʀʟғʀɪᴇɴᴅ ʟᴜᴄʏ.ʀᴏɴɴᴇʟʟ • ᴊᴀᴄᴋᴀʟᴏᴘᴇ • "ᴏʜ ᴛʜᴇ ɪʀᴏɴʏ."
ʀᴏɴɴᴇʟʟ ɪs ᴀ ʟɪɢʜᴛsᴋɪɴɴᴇᴅ ᴍᴀʟᴇ ᴡɪᴛʜ ᴘᴏɪɴᴛʏ ʀᴀʙʙɪᴛ ᴇᴀʀs, ᴀɴᴛʟᴇʀs, ᴀɴᴅ ᴀ ᴄᴜᴛᴇ ʟɪʟ ᴛᴀɪʟ.
sᴏᴍᴇᴛɪᴍᴇs, ʜᴇ ᴇɴᴊᴏʏs ᴠɪᴅᴇᴏ ɢᴀᴍᴇs, ʀᴇʟᴀxɪɴɢ, ʙᴇɪɴɢ ᴡɪᴛʜ ғʀɪᴇɴᴅs, ᴏʀ ʙᴇɪɴɢ ᴀʟᴏɴᴇ.• ᴏᴠᴇʀᴀʟʟ ʀᴇᴀʟʟʏ ᴋɪɴᴅ
• ᴀᴄᴛᴜᴀʟ ɢᴏᴏᴅ ᴊᴏᴋᴇs
• ᴛʜᴇ ᴏɴʟʏ ᴍᴀʟᴇ ᴏɴᴇᴡʜᴇɴ ʜᴇ's ᴀ ғᴜʟʟ ᴊᴀᴄᴋʀᴀʙʙɪᴛ, ʜᴇ ʟɪᴋᴇs ɢɪᴠɪɴɢ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ ʀᴀʀᴇ sɪɢʜᴛɪɴɢs ᴀɴᴅ ɴᴇᴠᴇʀ sʜᴏᴡɪɴɢ ᴜᴘ ᴀɢᴀɪɴ.
ᴀʟsᴏ, ʀᴏɴɴᴇʟʟ ʟɪᴋᴇs ᴛᴏ ʙʀɪɴɢ ʙᴀᴄᴋ ᴛʜɪɴɢs ʜᴇ ғᴏᴜɴᴅ ɪɴ ᴛʜᴇ ғᴏʀᴇsᴛ ʙᴀᴄᴋ ʜᴏᴍᴇ ᴛᴏ ʜɪs ғᴀᴍɪʟʏ.ᴍʏᴀ • ᴅʀᴀɢᴏɴ • "ʜᴏɴᴇsᴛʟʏ ᴛʜᴏᴜɢʜᴛ ɪ'ᴅ ʙᴇ ᴀ ʙᴜɢ."
ᴍʏᴀ ɪs ᴀ ᴍɪᴅ-ᴅᴀʀᴋsᴋɪɴɴᴇᴅ ғᴇᴍᴀʟᴇ ᴡɪᴛʜ ᴀɴ ᴏᴜᴛsᴛᴀɴᴅɪɴɢ ᴅʀᴀɢᴏɴ ᴛᴀɪʟ ᴀɴᴅ ᴘᴏɪɴᴛʏ ʜᴏʀɴs.
ᴀᴛ ᴛɪᴍᴇs, sʜᴇ ʀᴇʟᴀxᴇs, ᴡᴀᴛᴄʜᴇs ᴀɴɪᴍᴇ, ᴛᴀʟᴋs ᴛᴏ ғʀɪᴇɴᴅs, sʟᴇᴇᴘs, ᴀɴᴅ ᴍᴏsᴛʟʏ ᴡᴏʀᴋs.• ɪs ᴀ ʜᴜɢᴇ ᴡᴏʀᴋᴀʜᴏʟɪᴄ
• ᴇɴᴊᴏʏs ᴛɪᴍᴇ ᴡɪᴛʜ ʙᴇsᴛғʀɪᴇɴᴅ
• ᴜʜ, sᴏᴍᴇᴡʜᴀᴛ ɪɴɴᴏᴄᴇɴᴛ?ᴡʜᴇɴ ᴀ ғᴜʟʟ ᴅʀᴀɢᴏɴ sʜᴇ ɢᴏᴇs ɪɴᴛᴏ ᴛʜᴇ ᴡᴏᴏᴅs ᴀɴᴅ sᴄᴀʀᴇs ᴏғғ ʜᴜᴍᴀɴ ʜɪᴋᴇʀs.
sᴏᴍᴇᴡʜᴀᴛ ᴇɴᴊᴏʏs ʜᴇʀ ʜʏʙʀɪᴅ ғᴏʀᴍ ᴀɴᴅ ʟɪᴋᴇs ᴛᴏ ʀᴇʟᴀx ɪɴ ʜᴇʀ ᴅʀᴀɢᴏɴ ʙᴇᴅ.ᴍᴀʀᴀɪᴢᴏ • ᴄᴀᴛғʀᴏɢ • "sᴏᴍᴇ ᴡᴇɪʀᴅ ᴄᴏɴᴄᴏᴄᴛɪᴏɴ.."
ᴍᴀʀᴀɪᴢᴏ ɪs ᴀ ʟɪɢʜᴛsᴋɪɴɴᴇᴅ ғᴇᴍᴀʟᴇ ᴡɪᴛʜ ᴄᴀᴛ ᴇᴀʀs ᴀɴᴅ ᴀ ᴛᴀɪʟ, ʙᴜᴛ ғʀᴏɢ ᴇʏᴇs ᴀɴᴅ ʜᴀɴᴅs.
ʜᴏʙʙɪᴇs ᴀʀᴇ ᴄʟᴇᴀɴɪɴɢ, ᴄᴏᴏᴋɪɴɢ, sʟᴇᴇᴘɪɴɢ, ᴅʀᴀᴡɪɴɢ, ᴘʟᴀʏɪɴɢ ᴠɪᴅᴇᴏ ɢᴀᴍᴇs ᴀɴᴅ ʟɪsᴛᴇɴɪɴɢ ᴛᴏ ᴍᴜsɪᴄ.• ɪs ʜᴜɴᴛᴇᴅ ʙʏ sᴄɪᴇɴᴛɪsᴛs ᴏғᴛᴇɴ
• ʟɪᴋᴇs ᴄʀᴏᴀᴋɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴍᴇᴏᴡɪɴɢ
• ᴏᴠᴇʀᴀʟʟ ᴀ ᴄʀᴀᴄᴋʜᴇᴀᴅ ᴘᴇʀsᴏɴsʜᴇ ᴄᴀɴ ᴛᴜʀɴ ɪɴᴛᴏ ᴀ ғᴜʟʟ ᴄᴀᴛ, ғʀᴏɢ, ᴏʀ ᴇᴠᴇɴ ʙᴏᴛʜ.
ᴍᴀʀᴀɪᴢᴏ ʜᴀs ᴛᴏ ʙᴇ ᴜɴᴅᴇʀ sᴜᴘᴇʀᴠɪsɪᴏɴ ᴡʜᴇɴ ᴏᴜᴛsɪᴅᴇ.
YOU ARE READING
ᴅᴇᴍᴏɴ ᴛɪᴍᴇ
Fanfictionᴡᴀғғʟᴇʜᴏᴜsᴇ ʜʏʙʀɪᴅ!ᴀᴜ "ɪ ɢᴜᴇss ᴛʜɪs ɪs ғɪɴᴇ." ʀɪᴄʜ. ᴄʜᴀʀᴀᴄᴛᴇʀs ᴀɴᴅ sᴇʀɪᴇs ʙᴇʟᴏɴɢ ᴛᴏ ʟᴜᴄʏᴠʜᴀɴ