Luku 19, sekasorron keskellä

40 2 0
                                    

Remus

"Harry, Pottereiden kotitaloon on hyökännyt kuolonsyöjiä!" Sanoin.

Minä, Alice ja Harry olimme matkalla Dumbledoren kansiliaan, koska halusimme päästä katsomaan Jamesia, Siriusta ja muita Pyhään Mungoon. "Ketkä kaikki Pottereilla oli" Harry kysyi minulta. "Potterit pitävät aina todella suuret uudenvuodenjuhlat, mutta tietääkseni siellä oli James ja Sirius tietysti, Peter, Frank, Mary ja Marlene" vastasin Harrylle ja vilkaisin Alicea. Hän näytti olevan peloissaan.

"Dumbbis, pääsemmekö vierailemaan Pyhään Mungoon" kysyin Dumbledorelta kun saavuimme hänen kansiliaan. Tunnussana ei ollut vaihtunut viime kerrasta. "Tottakai, olkaa kumminkin varovaisia ja pitäkää Taikasauvat koko ajan esillä kun olette käytävillä" Dumbledore vastasi. Sitten Dumbbis antoi meille luvan astua hormitakkaan. Onneksi me kaikki olemme käyttäneet aikaisemminkin hormiverkostoa.

Kun astuimme hormitakasta pois Pyhässä Mungossa ensimmäinen asia minkä näin oli juokseva Lily.

"Rem, Harry ja Alice" Lily huudahti hengästyneenä. "Hei vain sinullekin" Harry naurahti. Lily mulkaisi häntä hieman vihaisesti. "Oletko käynyt jo katsomassa heitä" kysyin Lilyltä viitaten kavereihimme. Lily pudisti päätään.

"Menkää te katsomaan muita, minä menen ensin Frankin luokse" Alice sanoi ystäviemme huoneiden ovien luona. "Varo Frankin äitiä!" Huudahdin hänen peräänsä.

Astuimme ensinmäisenä huoneeseen missä James, Sirius ja Marlene olivat. "Marls!" Lily huudahti iloisena, kun näki Marlenen olevan hereillä. "Ja näin näemme kun Sarvihaaran nainen menee ensinmäisenä ystävänsä luo, poikaystävänsä sijaan" kuulin Siriuksen filosofioivan omasta sängystään. Pyöräytin silmiäni hönen jutuillensa.

Olimme juuri lähdössä pois heidän huoneesta ja menossa Maryn, Peterin ja Frankin huoneeseen, kunnes näimme Siriuksen lentävän melkein kuin kännissä luudalla ulos Pyhästä Mungosta ja samalla hän huusi: "Täältä tullaan kuu!". "Mitä hevonvittua Anturajalka" mutisin vastaukseksi.

A/n: Kiitos mahtavasta ideasta Kai, vaikka se ei ehkä täydellisesti sovi tähän tarinaan :)

Sirius

Olin saanut lääkkeitä aivan liikaa Pyhässä Mungossa ja nyt olin matkalla kuuhun luudalla. En ainakaan pöllinyt sitä luutaa jostakin ja joltakin.

Kumminkin ne lääkkeet olivat saaneet minut kuin humalaan ja humalassa yleensä tehdään outoja asioita, kuten nyt vaikka tämä kuuhun lentäminen.

Osa syy miksi halusin lähteä vittuun kaikesta oli Remus. Ja Lavender. Ja se että Remus pölli Lavenderin minulta. Okei saatan olla mustasukkainen. Mutta olen naistenmies, joten koitin jatkaa eteenpäin. Tuloksetta.

Kun havahduin vihdoin ajatuksistani näin olevani melkein perillä. Enää muutama sata kilometriä. Eli ei paljoa.

Laskeuduin vihdoin kuun pinnalle. Olin varmaan ensimmäinen velho, joka on käynyt kuussa. Päätin ikuistaa hetken ottamalla peilin palan taskustani.

"Sarvihaara, kuuletko minua" kysyin peilin palalta.

"Anturajalka mihin ihmeeseen katosit ja vieläpä ilman minua!" James vastasi minulle peilin kautta. Niin normi Jamesia valittaa etten ottanut häntä mukaan.

"Menitkö oikeasti kuuhun" Harryb puolestaan kysyi Jamesin vasemman puoleisen hartian takaa Jamesin peilin läpi.

"Kyllä" vastasin hänelle ja näytin ympärilleni ylpeänä.

"Oli kyllä maailman oudoin hetki nähdä Anturajalka seonneena väittämässä lentävänsä kuuhun tuosta vain" Remus naurahti Jamesin toisen hartian takaa.






Vähän lyhyempi Luku vaihteeksi ja pitkään aikaan, mutta mulla tosiaan oli se turnaus sillon jonakin viikonloppuna joka meni paskasti (Ei siitä sen enempää)

Ja sit miljoonia kokeita(kuten huomennakin on joku ruotsin vitutus koe)

Ja sitten mulla on hiihtolomalla aka seuraavalla viikolla rippileiri eli joudun kestää koko viikon yhtä mun luokkalaista (Ei kiva homma se)

Ja tosiaan Kain idea lisätty tähän tarinaan

Ja jatkossa tää tulee olemaan pikkasen hauskempi ettei tää oo sellainen tylsä pitkä tarina vaan hauska semi pitkä tarina :D

Joo ne sanat vois myös kirjoittaa tähä alle-

Ja nähdään taas joskus kymmenen miljoonan vuoden päästä uuden luvun parissa lol

Sanat: 536





Tunarointia Menneisyydessä || Marauders/Harry Potter FanfictDonde viven las historias. Descúbrelo ahora