Кірі відкрила очі. "Де це я?" Дівчина оглянулась, біла палата. "Я в лікарні, потрібно згадати що ж сталось..... Точно мене ж ядом приспали.... Чи що це взагалі було..." В палату зайшли люди в формі.
—Добрий день Кіра, як ваше самопочуття? — Запитав один з поліцейських.
—Голова підболює, ви можете розказати що сталось? — Кіра глянула на двох поліцейських.
—Ми знайшли вас в потаємній кімнаті.
— А дівчина? Там ж була молода дівчина і поліцейський, з ними все добре?
— Не хвилюйтесь ви так, з ними все добре, дівчину вдалось врятувати, а з офіцером все добре, можете не переживати.
—Що це був за газ в кімнаті?
—Звичайне снодійне, над лікарем буде суд, він зізнався в усіх своїх злочинах.
—Нащо йому було стільки крові?
—Він її пив, а також варив з неї мило.
—Боже правий....
—Не хвилюйтесь, йому світить довічне... Не могли б ви нам розказати, як ви здогадались де знаходиться потаємна кімната, та й взагалі як ви дазнались що вона існує?
—Я просто побачила багато книжок в підвалі... Ну самі подумайте, яка нормальна людина буде тримати книжки в підвалі, а не в вітальні чи ще десь, ну точно не в підвалі, потім я підійшла ближче щоб роздивитись всі книги і замітила що вони всі знаходились в алфавітному порядку крім одної.... Звичайно що він міг недавно прочитати цю книгу, але я вирішила витягнути її, спрацював якийсь механізм і шафа від'їхала в сторону.
—Ну а код? Як ви могли дізнатись код?
— На книжці писала дата виготовлення, я подумала що це і може бути кодом і просто ввела, я ж не знала точно чи це спрацює.
—Що ж як на мене те що ви так просто розгадали цю справу це просто неможливо.
— Але ж я її розгадала, можливо якби цей лікар вбивав людей з різною группою крові, я б не розгадала цю справу.
— Що ж дякую за допомогу, ми вже підемо, віддихайте.
Поліцейські вийшли з палати в Кіри задзвонив телефон, вона оглянулась в пошуках телефону. Дівчина побачила маленьку тумбочку,заглянувши в неї вона побачила свої речі та телефон. Кіра витягнула його та подивилась хто дзвонить. "Лука?" Дівчина взяла трубку.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Кленовий лис
Misterio / SuspensoЧи все життя реальне? Дівчина на ім'я Кіра переїжджає з маленького містечка у велике місто. Там вона знаходить роботу в детективному агенстві розслідуючи різні справи, та після одної справи про викрадення дівчина починає бачити галюцунації та дивн...