26.Bölüm..
📍Dylan'ın Anlatımından..📍
Tam Buse'yi gördüğümde duygularıma yenilip yumşayacakken arkadan gelen Robert'ı görmüştüm.
Onunla mı gelmişti? Bana dolu gözlerle baktığında ona sarılmamak için kendimi zor tutmuştum.
Şu an ona sarılıp saçlarını okşayarak her şeyin geçeceğini söylemek istiyordum ama bunu asla yapmayacaktım.
Buraya onunla gelmesi, 3 aydır anca geçen sinirimi harekete geçirmişti. İkiye katlanan sinirimle bağırdım.
"Niye geldiniz! Defolun gidin buradan!"
Kalması için canımı bile verebilecekken bunları söylemek çok zordu.
Hem ağlayıp hem konuşuyordu.
"Aşkım beni dinle lütfen."
"Aşkım deme bana! Defol!"
Aşkım demesini o kadar özlemiştim ki, sesi 3 aydır kulaklarıma değen en güzel şarkıydı.
O konuşurken sakaları susturmak istiyordum.
Sen ses edince sesinden utanır saka..
Bana doğru gelerek gözlerime baktı.
"Ben seni seviyorum! Gitmem, gidemem!"
"Git!"
"Artık beni sevmiyor musun? Bana olan aşkın bitti mi Dylan?"
"Bitti!"
Sözümü söyleyip yanından geçip gittim. Arkamda kalan kadına dönüp bakmamak için zorlansam da bunu yapmamıştım.
Elimi dudaklarıma götürüp öptüğü yerleri okşadım. Çok özlemiştim kokusunu, sesini, nefesini, sıcaklığını, öpüşünü, tadını..
Hasretinden yanıp kül oluyordum, içimden bir ses geri dönüp sımsıkı sarılıp doyana kadar öpmemi söylüyordu ama gururum buna müsaade etmiyordu.
Gül renginde, bal gibi dudaklarını öpmek isterken yaptığım şey her adımda ondan biraz daha uzaklaşmaktı.
Adımlarımı küçük atıyordum, uzaklaştıkça kokusu kayboluyordu çünkü..
3 aydır hasret kaldığım kokusundan kendim bilerek isteyerek uzaklaşıyordum, içimde bir yerde bir orman yanıyordu..
Ben ise o yangının arasında kalmış çaresiz bir aslan gibiydim. Birilerinin beni çekip kurtarmasını bekliyordum..
Düşüncelerimi bölen şey Robert'ın sesiydi.
"Buse!"
Arkama göz ucuyla baktığımda yerde baygın yatan Buse'yi görmüştüm, Robert koşarak yanına ilerliyordu.
Ben de hızla koşup soluğu yanında aldım, aslında alamadım desem daha doğru olur. Onu baygın görünce nefesim kesilmişti. Ellerimle kafasını kavrayarak sarstım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Büyü +18
RomanceDikkat! Bağımlılık Yapabilir.. Bu hikâyenin yazımında hiçbir canlıya zarar verilmemiştir.. ... "Onu kendime âşık edeceğim.." "Bu büyü yasak ve tehlikeli, yine de yaptırmakta kararlı mısın?" "Evet, istiyorum." "Baştan uyarmalıyım ki bunu yaptığımız k...