Lisa Pov.
Po powrocie do domu razem z Mei zastałyśmy mojego brata oglądającego jakieś bajki na netflixie. Była godzina 18:20.
- Hej, jakbyś czegoś potrzebował to bedę w pokoju - powiedziałam do niego, a on jedynie pokiwał głową. Poszliśmy razem na górę do mojego pokoju, a Mei od razu rzuciła się na moje łóżko.
- Jakie miękkie - powiedziała sennym głosem - wiesz co zostaję u ciebie na noc, jutro i tak nic nie robię, a tobie trzeba pomóc w katastrofie ubraniowej - oznajmiła takim tonem, jakby nie przyjmowała odmowy.
- No spoko - nie miałam siły się, z nią kłucić - moi rodzice będą za około 4 godziny więc narazie mamy czas.
- Dobra, wyjmij te rzeczy z torby, a ja zobaczę czy masz coś w szafie z czym mogę sparować te nowe ubrania - to mówiąc otworzyła mebel gdzie trzymałam ubrania i po kilku chwilach przeglądania złapała się za głowę. Nie zdążyła, jednak niczego powiedzieć bo mój telefon zaczął dzwonić z piosenką "Fever" od Enhypen.
Zobaczyłam na wyświetlaczu nieznany numer i z lekkim niepokojem odebrałam połączenie.
- Tak słucham ?
- Czy dodzwoniłem się do dziewczyny której zepsułem bluzkę ? - usłyszałam głos Yanga po drugiej stronie.
- Tak to ja.
- O dobrze, przez chwilę myślałem, że pomyliłem numery, masz może jutro czas ? Moglibyśmy pójść razem do galerii i wybrała byś sobie bluzkę w zamian za tą którą ci ubrudziłem i może ten... chciała byś pójść ze mną na kawę ? - ostatnie słowa wypowiedział mniej pewnie niż resztę.
- Jasne, godzina 13:00 ci pasuje ? - zapytałam.
- Tak ! To do zobaczenia, a i jeszcze jedno, ciągle nie znam twojego imienia, może mi je zdradzisz ?
- Och, jasne. Nazywam się Park Lisa.
- Oki, to miłego wieczoru Lisa - powiedział chłopak.
- Wzajemnej - odpowiedziałam i zakończyłam połączenie.
- To był Jungwon ? - zapytała podekscytowana Mei.
- Tak, umówiliśmy się na spotkanie jutro - powiedziałam, a Mei zaczęła skakać jak szalona.
- Uspokój się bo rozwalisz mi łóżko - przywróciła oczami, ona czasem zachowywała się jak małe dziecko.
- Ej Mei, weź włącz w telefonie piosenkę enhypen, chcę coś sprawdzić - odezwałam się do niej na co ona włączyła "Drunk-Dazed".
Po przesłuchaniu piosenki kilka razy byłam już pewna, że głos który słyszałam w słuchawce telefonu należał do lidera Enhypen.
---------------------------------------------------------
350 słówAle krótkie wychodzą mi te rozdziały w tej książce
W ogóle ostatnio kupiłam dwie pary spodni przez Internet i obie są okazały się za długie, niestety mam 160 cm i XS są na mnie za małe ale S za duże ://
Ogólnie to też nie mam ostatnio weny i może być mniej rozdziałów, żeby nie wrzucać czegoś słabego
Także trzymajcie się tam po drugiej stornie ekranu i zobaczymy się w następnym rozdziale ( mam nadzieję, że szybko )
~ Autorka
Rozdział niesprawdzony
CZYTASZ
Crush on you || Yang Jungwon Enhypen
Fanfic[Zakończone] Park Lisa pochodzi z bogatej rodziny, ma zwariowaną przyjaciółkę i ulubionego idola, jednak jedno spotkanie wywróci jej życie o 180° Start: 10.02.2022 r. Koniec: 16.04.2022r . #2 w Jay - 04.04.2022r. #3 w Niki - 24.04.2022r. #2 w Sungh...