flashback
,,Ty máš něco s Rafem?" zeptala se mě Sarah a já se zarazila, John B na nás jen hleděl s vykulenými očima ,,Ehm cože? Ne" ,,Vážně? Já jen že o tobě teď často doma mluví. A poslední dobou jsem u nás doma neviděla žádnou kurvu kterou si dotáhne" řekla a já na ni zařazení koukala a John B semnou. ,,Vážně ne" ,,Fajn" řekla as úsměvem si dala vlasy za uši. Za pár minut přišla Kie s JJem a pivíčkem na které jsem se těšil.Je sice ještě skoro ráno ale co.
Bylo to fajn vyplout na moře, koupat se, užívat si čas a hlavně se nestarat o problémy.
• • •
Bylo už pozdě a my byli ještě na moři, ale už blíž u Johnova domu. Zajímá mě kde dnes budu spát, když JJ bude s Kie. Budu zase v síti, ale tentokrát sama. John B vyjel směrem domů.
Vysedli jsme a přivázali loď. Já jsem šla rovnou směrem k síti. Lehla jsem si tam a projížděla si zprávy na mobilu. ,,Soph? Nevadí když..." řekl JJ a ukázal směrem na Kie ,,Ne nevadí" řekla jsem a nevěnovala jsem mu ani pohled. V hlavě jsem se pozastavila nad jeho obličejem, nevypadal rád, že s ní jde do vnitř. Jakoby ho do toho někdo nutil.
JJ neodešel ale zůstal tam stát, Kie už šla do vnitř. ,,Potřebuješ něco?" podívala jsem se na něj ,,No víš to s tou Kie je jen malá domluva s Johnem" ,,Jaká domluva?" zeptala jsem se a posadila se ,,Chceme ji udělat šťastnou. Poslední dobou se moc nesměje se. A teď ten Pope" odpověděl a já se zarazila. Proč by JJ dělal něco takového? Když se Kie dozví, že je to jen domluva a ne pravé city tak jí to zničí víc. ,,Jste jako malí kluci. Až se dozví pravdu, tak ji to zničí víc!" vyštěkla jsem na něj. Kiaru mám fakt ráda. ,,Já vím ,ale na to jsme nemysleli" řekl o poškrábal se na zátylku. ,,Samozřejmě, že jste na to nemysleli" řekla jsem a odvrátila pohled. JJ ještě chvilku stál, jako hromádka neštěstí,ale odešel za Kiarou do vnitř. Je mi Kie líto, ale motat se do toho nebudu. Ještě chvilku jsem přemýšlela nad tím jak to asi dopadne, ale z myšlenek mě vytáhla zpráva od Rafea.Rafe : Naše Rodina pozvala vaši zítra na oběd. Přijdeš s nimi?
Já : Nevím, jestli půjde i Lilly tak ne
Rafe : Kdo je Lilly?
Já : Jsi doma?
Rafe : Ano
Já : Za 10 minut u tebe.Povzdechla jsem si a podívala se kolem sebe. Všichni byli uvnitř a já sama venku. Odešla jsem k autu, naházela jsem do něj věci, nastartovala a odjela k Rafovi.
Přijela jsem na jejich příjezdovou cestu a viděla Rafa, jak čeká venku. Když jsem k němu došla, spatřila jsem trochu načervenalé oči, ale měl i mokré vlasy, takže byl snad jen ve sprše a má to z šampónu, doufám.
,,Kdo je teda ta Lilly?" zeptal se. ,,Jedna holka" řekla jsem a šla do jejich domu. Bez pozvání. Ani svolení, že můžu vstoupit. Šla jsem rovnou do Rafeova pokoje abych nikoho nepotkala.
Sedím na posteli s čekám až přijde Rafe. Z nějakého důvodu nešel za mnou ale do kuchyně.
Po pár minutách přišel s tácem, kde byly různé druhy ovoce a palačinky. Jak to za tak krátkou dobu stihl? ,,Jsem tady" řekl a položil tác na postel. ,,Vypadáš zhrouceně, tak jsem ti chtěl udělat radost" spustil a dodal svůj úsměv. ,,Děkuju moc, ale to jsi nemusel" řekla jsem ,,Rose je dělala tak jsem je vzal...Takže řekneš mi kdo je Lilly?" zeptal se. To na něj mám rovnou vyhrknout že: To je holka co tě chce dostat do postele. Asi to není dobrý nápad, ale stejně se mi to vydralo z úst ,,To je holka co tě chce dostat do postele,"
Tváří se dost zaraženě. Neměla jsem to na něj tak vypustit. ,,Cože?" zamrkal ,,No máma si domů přivedla spolupracovníka a on si vzal k nám svou dceru Lillianu. Budou u nás na pár týdnů bydlet a" zasekla jsem se, Rafe se na mě díval jakoby mě skenoval. ,,No pokračuj" řekl, já se na něj usmála a znovu spustila. Všechno jsem mu řekla, co se stalo doma i u plebs. Když jsem mluvila ohledně JJ a Kie netvářil se moc nadšeně. Chápu proč.
,,Promiň že jsem tě otravovala" řekla jsem když jsme se mu vším svěřila ,,Neotravovala jsi mě,"řekl a usmál se. Já mu úsměv opětovala a stoupla si ,,No tak teď už víš kdo je Lilly a já půjdu," řekla jsem a všimla si, že oči má rudější než před tím. Nejspíš nějaká reakce z toho šampónu.
No, nemyslím si, že mě tady chce. Půjdu zpátky do mé houpací sítě, kde budu sama. Jsem celá nadšená "Jupí" zajásala jsem si v hlavě. ,,A nechceš tady přespat? Říkala jsi, že stejně jsi sama v houpací síti a doma je Lilli" řekl a obrátil celou situaci ,,Ano ráda" řekla jsem a usmála se. Jsem ráda, že mi věnoval pozornost. Vydala jsem se ke dveřím. Budu spát u Sarah když je teď u Johna. ,,Kam jdeš? Já myslel tady. Semnou" řekl a zasmál se. Hned jsem se otočila. ,,A nebude ti to vadit?" zeptala jsem se ,,Jistě že ne" odpověděl a zakroutil hlavou. Jsem ráda, že mu tady nebudu vadit. ,,Tak já půjdu do sprchy," oznámila
jsem. Rafe jen kývl a já zalezla do koupelny.
Když jsem vylezla Rafe už spal. Nebylo ani tak pozdě, asi jsem ho unavila s mým svěřováním. Vylezla jsem v ručníku a šla rovnou k Rafeove skříni. Vzala jsem si jeho tričko a šla se zpátky převléct. Pak jsem si jen lehla vedle něj, zhasla a snažila se usnout. ,,Dobrou" řekl do ticha ,,Ty ještě nespíš?" zeptala jsem se a naklonila se k němu. Rafe zamručel na nesouhlas. Dal mi ruku kolem mého těla a obepnul mě sní. Je mi to příjemné, protože se cítím v bezpečí, ale zároveň ne. ,,Promiň" řekla jsem a sundala jeho ruku z mého těla. ,,Udělal jsem něco?" zeptal se. ,,Ne nic jsi neudělal, ne" odpověděla jsem a lehla si na druhou stranu postele. Rafe si povzdechl a otočil se ke mně zády. "Co to bylo?" ptám se sama sebe. Možná jsem si dnes uvědomila, koho opravdu miluji.~zdravím
ČTEŠ
nový začátek v Outer Banks...
RandomSophie s její matkou a bratrem se přestěhovali do OuterBanks. Má tam babičku, u které teď bude bydlet. Viděla ji jen párkrát, ale těší se, až ji znovu uvidí. Od té doby co ji umřel táta je uzavřená v sobě a moc nemluví. Zmizela ji jiskra, tu kterou...