Ruel-Painkiller
«────── « ⋅ʚ♡ɞ⋅ » ──────»
"Mi amor ~(Aşkım~) ..
Mi amor ~(Aşkım~) ..
Mi amor ~(Aşkım~) .. ""Kim senin aşkın? "
Telenovela kapıda dikilen bedenle korkuyla sıçradı. "Kimse! " diye bağırarak hızlıca Cupid'in yanından geçmeye hazırlandı ki kolundan tutulunca başarısız oldu.
"Kim o? "
"Benim hahahaha. "
Cupid tek kaşını kaldırarak ciddi bir şekilde ela gözlere baktı.
Tete dudaklarını birbirlerini bastırdı sonra "Cidden, kimse değil. " diye fısıldadı ve arkadaşının inanmasını umdu.
"Sen niye bu kadar panikledin ki? " diye sordu Cupid sahte ciddiyetine son vererek. Başından beri rol yapıyordu ama arkadaşının bu kadar paniklemiş olması bu sefer cidden sorgulamasına sebep oldu.
"Paniklemedim!" dedi Tete ellerini ve başını sallayarak.
"Yine nereye gidiyorsun da bu kadar süslendin?Tete sen bir şeyler çeviriyorsun ama-"
"Çevirmiyorum! Ben gidiyorum.. " diye mırıldandı Tete arkadaşının ağzına konuşmasını tepip kaçarcasına odadan çıktı.
Cupid aldığı kokuyla kaşlarını daha çok çattı. 'Aşk parfümünü kullanmış.. Neler çeviriyor bu? '
Tete ise başına bela almadan evden çıkabildiği için mutluydu. Derin bir nefes verdikten sonra uçarak üniversitenin yolunu tuttu..
Sevgililer gününden beri yazışıyorlar ve ara ara buluşuyorlardı. Aralarında bariz bir hoşlantı vardı ve Telenovela bu hoşlantının sevgiye, aşka dönüşmesini istiyordu doğrusu. Alptuğ da bunu istiyor muydu bilmiyordu ama isterse çok güzel olurdu..
Üniversiteye geldiği zaman yine tuvaletin kabinine girdi ve taşı eline alarak gözlerini kapattı..Bir aşk meleği olarak hep gördüğü aşkı tatmak istiyordu. Çok şey mi istiyordu?
Gözlerini açtığı zaman taşı çantasına koyup kabinden çıktı ve ayna karşısına geçerek bu sefer serbest bıraktığı saçlarını düzeltti ve tuvaletten çıktı.. Okulun her köşesini dolaştı ama istediği kişiyi bulamadı. Bu sefer süpriz olarak kantinde de görememişti. Aramıştı ama telefonuna cevap vermemişti Alptuğ.
Endişeli bir şekilde etrafa bir kere daha bakındı o sırada ona doğru gelen adamla göz göze geldi.
"Teletabi.. Ne oldu? " diye sordu Korkut rahat bir tavırla,endişeli bakan bedene.
"Alptuğ.. Nerede? "
"Ben de iyiyim sağ ol." dedi Korkut alayla. "Evde o.
"Evde mi? Ama bugün okula geleceğiyle ilgili konuştuk. Şimdi ulaşamıyorum. " dedi Tete telefonunu gösterirken.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACCİSMUS (BxNONBINARY)
Fantasy[TAMAMLANDI] «────── « ⋅ʚ♡ɞ⋅ » ──────» İşe yeni başlamış bir aşk meleğini, sakarlığı ile ün salmış başka bir aşk meleğini emanet etmekten daha saçma ne olabilirdi ki? Ah.. İşe yeni başlamış aşk meleğinin, kendisiyle uzaktan alakası bulunmayan bir...