5. "Seni korurum."

1.8K 258 29
                                    

Üç haftadır buradasın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Üç haftadır buradasın. Sana güvenmiyorum. Kardeşlerim sana güvenmiyor. Sana güvenmiyorum çünkü yalan söylüyorsun. Ben bildiğimi belli etmediğim sürece yalan söylüyorsun. Doğruları konuş ve sana güvenmem için sebep ver bana. Düşmanlarım mı gönderdi seni? Korkuyor gibi mi davranıyorsun? Yoksa gerçekten korkuyor musun? Gerçekten korkuyorsan, korkma. Seni korurum, koruruz. Bana gerçekleri anlat ve seni koruyayım. Yoksa gideceksin. Gitmek zorundasın. En kötüsü de iyileşince sen gitmesen de ben seni göndermek zorundayım. Bana dürüst ol ki seni göndermeyeyim. Bana dürüst ol ki seni koruyayım.

Ve Jimin vanilya kokuyorsun. Odamda sen gibi kokuyor, vanilya.

JEON JUNGKOOK

----------------------

Yarın alçım çıkacak bu yüzden mutluyum. Çünkü sağ kolum kırılmıştı bu yüzden yapacağım şeyleri sol kolumla yapmak zorundaydım. Bu yaşıma kadar sağ kolumla işleri yürüttüğüm için sonuç olarak sol kolum bana yetmiyordu.

Hem artık odada durmaktan sıkılmıştım. Bu yüzden bugünkü hedefim dışarı çıkmaktı. Yani kapının önüne. Daha ilerisi olmazdı. Ayrıca iyileşmeye başlamıştım ve çok yakın bir zamanda bu evden çıkmam gerekiyordu. Yanıma para almamıştım, arabam muhtemelen paramparçaydı ve telefonum da yoktu. Kısacası yanımda para edecek hiçbir şey yoktu ve bu da benim kaçmamı zorlaştırıyordu. Muhtemelen çoktan beni aramaya başlamışlardı ve ben yerimde sayıyordum. Her an kapı çalabilir ve içeri tanıdığım o lanet sima girebilirdi.

Başımı iki yana salladım ve kötü düşüncelerimden kurtulmaya çalıştım. Yerimde doğruldum ve yavaşça ayağa kalktım.

Dün iyi uyuyamamıştım. Gece vakti dışarıda yanan ışıklarla Jungkook, Tae ve Hoseok hyungun geldiğini anladım. Dış kapının açılıp kapanma sesini duyduktan sonra Hoseok hyungun neşeli sesini duymuştum. "Amına koyayım çok seksiydin." diye resmen bağırarak söylemişti. Alkollü olduğunu bile düşünmüştüm bir an.

Hoseok hyungun acı dolu inlemesini duyduğumda kaşlarımı çattım. "Bağırmasana gerizekalı Yoongi hyung uyanacak!" Bu ses Taehyung'a aitti. Muhtemelen Hoseok hyungun kafasına vurmuştu. "Jungkook aşkım, hayatımın anlamı sende şuna vursana görsün gününü!" Sonra birkaç gülme sesi işittim. Yeniden Hoseok hyungun sesini duyduğumda gülümsedim. "Ne gülüyorsun Jungkook? Baksana ne kadar sert vurdu koluma hemen morardı. Az sonra kopacak hissediyorum." Jungkook onun dediğini takmadan "Bana hyung demelisin." dedi. Adım sesleri yaklaşırken hızla yatağa yattım ve gözlerimi yumdum.

Neden uyuma numarası yapma gereği duymuştum bilmiyorum. Kapı hafifçe aralandığında gelenin az çok kim olduğunu tahmin edebiliyordum. Kapak açılma sesi geldiğinde muhtemelen kıyafet alıyordu. Gözümü açsam onu görebilirdim ama bir kere bu yola girip numara yapmayı seçmiştim şimdi bundan vazgeçemezdim.

Still With You ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin