tanıtım

232 18 11
                                    

19 Nisan 2002

küçük jungkook yataktan kalkıp küçük ayaklariyla zıplaya zıplaya aşağı inip mutfağa koşmuş her zaman olduğu gibi annesinin mutfakta yemek yaptığını görmek istedi ama annesi bu sefer yerde kanlar içinde yatıyordu küçük jungkook annesinin dinlendiğini sanıp yanına koşmuştu küçük ve cılız kolunu kaldırıp annesinin elini tutmuştu. elleri buz gibiydi " anne burası çok soğuk kalk artık odana gidelim" annesinden hiçbir ses gelmemişti " tamam annecim sen burda uyu ben içerden badaniye getiriym annecim" jungkook annesinin elini bırakıp içeri koşmuştu odaya gidip kalın bı battaniye alıp annesinin yanına konuşmuştu " bak annecim battaniye getirdim" annesinden yine ses yoktu küçük jungkook annesinin üzerine battaniyeyi örtü... jungkook düşündü acaba annesini nasıl uyandıra bilirdi annesi ona bişey olmasından korkup hemen uyanırı demi çünkü annesi onu çok seviyor hemen kalkıp yan taraftaki sandalyenin üzerine çıktı" bak anne burası çok yüksek " annesi hala uyanmamıştı jungkook düşündü annesi ona bı masal okumuştu o masalda uyuyanları bı sözle geri getiriyordular belki anneside belki geri gelir di hemen sandalyeden inip odasına koştu yatağının yanındaki dolabın kapağını açtı ve içindeki kutuyu aldı kutunu içinden küçük bi asa  çıktı tekrar annesinin yanına ulaştı ve " anne bak bana okuduğun masallardaki gibi bı asa belki bu seni geri getirir he " annesinden yine ses gelmemişti " Hokus pokus!" olmuyordu jungkook artık gözlerindeki yaşları tutamıyordu tekrar asayı kaldırdı yine aynı şeyleri dedi "Hokus pokus!" yine olmadı annesi artık hiçbir zaman uyanmiycaktı jungkook bunu çok iyi biliyordu annesinin göğsüne Sinip orda hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladı " Hokus pokus! annecim lütfen uyan...lütfen beni bırakma lütfen kalk..." bu kadardı gözlerini yorgunlukla kapatmadan önce sadece bunları dedi ve karanlık çöktü her tarafa....
______________________________________

Heloo ben ben geldim yeni bı kitapla umarım yeni kitabimi seversini sizleri seviyorum ...

Jikook ile kalın

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 20, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

CANIM SEVGiLİM_jikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin