Végre otthon

63 5 0
                                    

-Nem tudom miről beszélsz.Húztam meg a vállam.

Még beszéltünk egy keveset ezután bementem a szobába és az ágyba befeküdve próbáltam meg elaludni.Sikerült is az elalvás bár nem a legszebben aludtam.8:00-kor keltett Giorgio a hátam megcirógatásával, amint megtette a fejembe húztam a párnát semmi kedvem nem volt haza menni Budapestre.5-10 perc után sikerült kikelnem az ágyból a bőröndömhöz siettem és egy margarétás fehér kis ruha mellet döntöttem.Kikászlódtam a teraszra és az asztalhoz vettem az irányt.Egy müzlit csináltam magamnak és enni kezdtem. Miután megreggeliztünk összepakoltuk a maradék cuccainkat és indulhattunk is. Egy bő 3 órás út állt előttünk de ez is a része az utazásnak.Jól szórakoztunk az út alatt.Péter valahogy 30 perc elteltével egy ABBA számot rakott be mire én felé fordultam és egy na végre valami minőségi zene a 70-80-as évekből fejjel mire ő csak mosolygott.Az utolsó fél órába érkeztünk kezdtem unni ezt a vonaton ülést, Julcsi a könyv olvasást tudtam, hogy másodjára olvassa azt a könyvet így megértem.Egyre lassabban telt az idő de végre Budapesten vagyunk.Miután leszenvedtem a bőröndöt a vonatról egy taxit hívtam.A többiek azt mondták ők majd haza sétálnak de előttem egy hosszú kipakolás,mosás aztán egy másik táskába bepakolni, hogy ne keljen majd holnap után. Amint haza értem ki pakoltam a táskámból és beraktam mosni addig csináltam vacsorát.Közben Zsoma is haza ért.Én bepakoltam anyuékhoz és felhívtam Bogit.Megbeszéltük a nyaralást és, hogy mitörtént vele.
21:00 ennyi volt az idő mikor letettük és elmentem zuhanyozni.Mindezek után főztem egy teát és a Mamma mia-t kezdtem nézni.A film után még gyorsan jó éjszakát kívántam Giorgio-nak.11-körül el aludtam fáradt voltam egy kicsit és holnap találkozok Bogival. Másnap 9:37-kor keltem.Elmentem reggelizni és felvettem egy egy kél pálcika vállú crop toppot hozzá egy fekete nadrágot, a hajamat összefogtam két fonatba a hajam és egy gyors smink után indulhattam is a hősök terére.A mai nap fodrászhoz megyünk és körmöshöz, biztosan mindenki hülyének néz de a csajos nap erről szól, nem? Először a körmös francia manikűr az alap arra kék és fekete csíkok így nézki a körmöm de ez után a fodrász.Hosszú hajamból most inkább vállig érő mogyoró barna színű hajam lett. Miután megmutattam magam Boginak nem tudott mit mondani mert látszólag meglepte a frizurám.Bogi csak vágatott a hajából így nekem volt feltűnőbb hajam.Kimentünk a fodrászatból és haza indultunk mentünk is volna haza ha nem jön két ismerős arc.Barni volt az Giorgio-val.Odaszaladtam Gio-hoz majd megcsókoltam.Ami után Boglárka is megérkezett a fiúk meginvitáltak egy fagyira és útközben Julcsi is csatlakozott hozzánk.Nagyon jól elvoltunk a beszélgetésünk a telefonom csörgése zavarta meg.Zsombor hívott de amikor először mondta nem hallottam jól mert a többiek nevettek.Úgyhogy ismét elmondta.

-Itt van Bogi tesója Levente.Mondta Zsombor és egy ajtó nyitódást hallottam de nem a bejárati ajtó nyitódását a szobám ajtaja nyitódását.Az ajtómnak kicsit nyikorgó hangja van így 100 közül is felismerném ezt a hangot.

-Zsombor ugye nem a szobámba járkálsz?Kérdeztem miközben belenyaltam a fagyiba.

-Én Masninak adok enni Levente körbe néz a házba mert régen nem járt itt.Még mindig nehéz volt elhinni, hogy itthon van hisz ő Ausztriában tanul.

-Csak annyi a kérésem, hogy a szekrényemet ne nézegesse Levi.Mikor kiejtettem ezt a nevet a számon Boginak a szeme felcsillant Gio pedig a szemöldökét húzta össze.-Na szia mert indulunk haza.Mondtam és letettem a telefont.

Barniék elindultak haza mi hárman hozzánk indultunk.Hamar haza értünk alig nyitottam ki az ajtót Bogi beszaladt.Giorgio még mindig úgy nézett rám mint aki tanult a matek Tz-re de elfelejtett mindent.Nem tudta ki ez a Levi.Eddig se meséltem róla neki így természetes az értetlenkedése.Mi is elindultunk befele leraktam a táskám és a sport cipőmet is levettem.Mind ezek után a konyhába vettem az irányt és csináltam Boginak,Giorgio-nak és magamnak egy kávét.Ezek után leültem a kanapéra és vártam, hogy észre vegyen Bogi tesója.Igen bár mennyire is hiányzott nem a legjobb haverok voltunk oviba csak az én ceruzáim hegyét tudta kitörni, milyen szerencse, hogy ott volt nekem Bogi meg Paolo.Aztán eljött a sulis ballagásomra vagyis nem az enyémre jött hanem a Bogiéra de az a lényeg, hogy nekem volt egy akkori sulis ellenségem akit legszívesebben a nyolcadikról lelöktem volna de az a lényeg, hogy neki lökött ami szerinte véletlen történt de neki lökött és konkrétan lesmároltam az ellenségem.De hát Bogi előtt legjobb haverok vagyunk mert ő olyan "kedves" na mindegy elég a nosztalgiából.Végre odajött hozzám Levente és megölelt.

-Látom van pasid nem mondom de jobbat érdemelne.súgta a fülembe.

-Ó, hogy éjszaka fojtana meg valaki.Súgtam én is szintén a fülébe majd mosolyogva elengedtük egymást.

Leültünk én Giorgio ölébe beültem és úgy iszogattuk a kávénkat.Beszélgettünk és közbe én is erőltettem egy kis mosolyt az arcomra.Mindenhez jó pofát kellet vágnom és ahányszor egy kínos sztori jött fel velem kapcsolatban csak nevettem és azt mondtam, hogy emlékszemrá.Egy óra múlva meguntam Levente engem hülyének beállító szavait én is elkezdtem egy elég kínos sztorit mesélni róla.

-Lili beszélhetnék veled egy percre?Szakított félbe majd kíhúzott a teraszra.

-Azért azt nem gondolod, hogy ezt elmeséled?

-De és akkor?Az nem baj ha engem leszólsz vagy hülyének állítasz be de az baj ha elmondok rólad egy vicces sztorit.

-És ha így van mit csinálsz?Ehhez a mondathoz adott egy pofont is.

-Bocsánat de abban a házban ami részben az enyém nem tűröm azt ha felpofoznak úgyhogy arra kell kimenni mehetsz haza.Majd bementem és beültem Giorgio mellé.

-Mi az az arcodon?Fordította oldalra az arcom.

-Semmi érdekes.

-Lili mi az az arcodon?!

-Egy pofon helye tudod ez a kedves Levente egy paraszt engem bállíthat hülyének de én őt nem.

Ezután elhalkultam és vártam arra, hogy Levente haza menjen Bogival én meg tudjak befeküdni az ágyamba és aludni tudjak. Kis idő után Bogi és Levente elindult haza fele én pedig a szobámba vettem az irányt.Pár percig csak feküdtem az ágyba mikor Zsombor jött be az ajtón.Leült az ágy szélére és az ágyam melletti könyvemnek a tartalmát kezdte olvasgatni.

-Mi a baj?Miért pofozott fel téged Levente?

-Zsombor 18 éve tesók vagyunk és még mindig nem tudod mi a bajom?

-Bocsáss meg, hogy a saját testvérem nem hajlandó elmondani ezt az egészet.

Elmeséltem neki az egészet a többi dologgal együtt az összes hülyeséget ami vele együtt történt.

-Vegyél egy kis erőt magadon és menj ki Giorgio-hoz tervez neked valami ajándékot.

Ezzel megigazítottam a sminkem és kimentem.5 percig csak vártam valahova elment Gio megmondom az őszintét nem szeretem a meglepetéseket.A várakozás közbe Masni oda ült az ölembe én pedig Anyukámnak küldtem egy képet arról ahogy a macska az ölembe ül.

                       Anya

Tudod, hogy nem szeretem
amikor a Macska az öledbe
ül.

                                   Várok a csodára

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ezzel megérkezett Giorgio egy csokor virággal.Meglepetten néztem mikor még a bort is elővette a polcról.Nagyon szeret érzem.A vidámságom a telefon zavarta meg.

                         Bogica

Paolo elhívott egy randira
❤️
                                 Na az szupi.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Letettem a telefont közbe Giorgio mellém ült Zsombor pedig elment Atit boldogítani.Egy filmet kezdtünk nézni most én választottam filmet úgyhogy a Nászajánlat alap.

-Amúgy azt tudtad, hogy a tesód elhívta Bogit egy randira?

-Nem, de hova viszi?

-Fogalmam nincs majd holnap megbeszéljük Bogival írok majd neked és akkor eldöntöd.

Nem sokkal ezután el aludtam Giorgio vállára dőlve.

————————————————————

Hellóbelló mindenkinek mostantól csak szerdán lesz rész mert nem nagyon van időm.Mindenkinek jó éjszakát/napot.

Erre még nem is gondoltam...(BEFEJEZETT)Where stories live. Discover now