𝘾𝙖𝙥 27. 𝙏𝙚 𝙞𝙪𝙗𝙚𝙨𝙘!

56 7 3
                                    

𝘚𝘦 𝘰𝘱𝘳𝘦𝘴𝘵𝘦 , 𝘱𝘶𝘮𝘯𝘪 𝘪𝘪 𝘴𝘶𝘯𝘵 𝘱𝘭𝘪𝘯𝘪 𝘥𝘦 𝘴𝘢𝘯𝘨𝘦 𝘵𝘳𝘦𝘮𝘶𝘳𝘢𝘯𝘥𝘶𝘪 𝘥𝘦 𝘯𝘦𝘳𝘷𝘪, 𝘪𝘮𝘪 𝘱𝘳𝘪𝘯𝘥𝘦 𝘣𝘢𝘳𝘣𝘪𝘢 𝘳𝘪𝘥𝘪𝘤𝘢𝘯𝘥𝘶𝘮𝘪 𝘤𝘢𝘱𝘶𝘭 𝘥𝘪𝘯 𝘱𝘪𝘦𝘱𝘵𝘶𝘭 𝘭𝘶𝘪 ,𝘰𝘤𝘩𝘪 𝘮𝘦𝘪 𝘪𝘯𝘵𝘢𝘭𝘯𝘪𝘯𝘥𝘶𝘪 𝘱𝘦 𝘢𝘪 𝘭𝘶𝘪 𝘤𝘢𝘳𝘦 𝘦𝘳𝘢𝘶 𝘮𝘢𝘪 𝘴𝘦𝘤𝘪 𝘤𝘢 𝘯𝘪𝘤𝘪𝘰𝘥𝘢𝘵𝘢.

𝙀𝙪: 😢

𝘖𝘧𝘵𝘦𝘢𝘻𝘢 𝘱𝘶𝘵𝘦𝘳𝘯𝘪𝘤 𝘭𝘢𝘴𝘢𝘯𝘥𝘶𝘮𝘪 𝘤𝘢𝘱𝘶𝘭, 𝘱𝘳𝘪𝘯𝘻𝘢𝘯𝘥𝘶𝘮𝘢 𝘥𝘦 𝘵𝘢𝘭𝘪𝘦 , 𝘮𝘶𝘵𝘢𝘯𝘥𝘶𝘮𝘢 𝘭𝘢𝘯𝘨𝘢 𝘶𝘴𝘢, 𝘴𝘦 𝘳𝘪𝘥𝘪𝘤𝘢 𝘴𝘪 𝘪𝘦𝘴𝘦 𝘱𝘦 𝘶𝘴𝘢 𝘪𝘯𝘥𝘳𝘦𝘱𝘵𝘢𝘯𝘥𝘶𝘴𝘦 𝘴𝘱𝘳𝘦 𝘱𝘰𝘳𝘵𝘪𝘭𝘦 𝘥𝘪𝘯 𝘧𝘪𝘦𝘳.
𝘌𝘶 𝘮𝘢 𝘶𝘪𝘵 𝘥𝘦𝘣𝘶𝘴𝘰𝘭𝘢𝘵𝘢 𝘤𝘢𝘵𝘦𝘷𝘢 𝘮𝘪𝘯𝘶𝘵𝘦 ,𝘥𝘶𝘱𝘢 𝘳𝘪𝘥𝘪𝘤𝘢𝘯𝘥𝘶𝘮𝘢 𝘪𝘯 𝘱𝘪𝘤𝘪𝘰𝘢𝘳𝘦 𝘴𝘪 𝘪𝘦𝘴𝘪𝘯𝘥 𝘱𝘢𝘯𝘢 𝘱𝘦 𝘱𝘳𝘢𝘨𝘶𝘭 𝘶𝘴𝘢 𝘶𝘪𝘵𝘢𝘯𝘥𝘶𝘮𝘢 𝘥𝘶𝘱𝘢 𝘦𝘭, 𝘷𝘢𝘻𝘢𝘯𝘥𝘶𝘭 𝘤𝘶𝘮 𝘮𝘦𝘳𝘨𝘦 𝘱𝘦 𝘥𝘳𝘶𝘮 𝘪𝘯𝘵𝘳𝘢𝘯𝘥 𝘪𝘯 𝘱𝘢𝘥𝘶𝘳𝘦.

𝙀𝙫𝙚: 𝙪𝙣𝙙𝙚 𝙢𝙚𝙧𝙜𝙚?
𝙅𝙠: 𝙨𝙖 𝙨𝙚 𝙘𝙖𝙡𝙢𝙚𝙯𝙚, 𝙞𝙣 𝙢𝙤𝙢𝙚𝙣𝙩𝙪𝙡 𝙖𝙨𝙩𝙖 𝙞𝙞 𝙢𝙖𝙞 𝙗𝙞𝙣𝙚 𝙨𝙖 𝙞𝙡 𝙡𝙖𝙨𝙖𝙢 𝙘𝙖𝙩𝙚𝙫𝙖 𝙤𝙧𝙚 𝙨𝙞𝙣𝙜𝙪𝙧.
𝘼𝙘𝙪𝙢 𝙘𝙖 𝙨𝙪𝙣𝙩𝙖𝙢 𝙨𝙞𝙣𝙜𝙪𝙧𝙞 ,𝙩𝙧𝙚𝙘𝙞 𝙞𝙣 𝙘𝙤𝙖𝙘𝙚 𝙘𝙖 𝙣𝙪 𝙖𝙢 𝙩𝙚𝙧𝙢𝙞𝙣𝙖𝙩 𝙘𝙪 𝙩𝙞𝙣𝙚!

𝘚𝘱𝘶𝘯𝘦 𝘧𝘪𝘯𝘥 𝘪𝘯𝘤𝘢 𝘴𝘶𝘱𝘢𝘳𝘢𝘵, 𝘱𝘳𝘪𝘯𝘻𝘢𝘯𝘥𝘶𝘮𝘢 𝘥𝘦 𝘣𝘳𝘢𝘵 𝘴𝘪 𝘵𝘳𝘢𝘨𝘢𝘯𝘥𝘶𝘮𝘢 𝘪𝘯𝘢𝘱𝘰𝘪 𝘪𝘯 𝘤𝘢𝘴𝘢, 𝘥𝘢𝘯𝘥 𝘤𝘶 𝘮𝘪𝘯𝘦 𝘱𝘦 𝘤𝘢𝘯𝘢𝘱𝘦𝘢.

𝙉𝙚𝙧𝙤: 𝙘𝙪𝙢 𝙤 𝙩𝙧𝙖𝙜𝙞 𝙖𝙨𝙖?
𝙅𝙠: 𝙩𝙪 𝙘𝙞𝙣𝙚 𝙚𝙨𝙩𝙞 𝙨𝙖 𝙘𝙤𝙢𝙚𝙣𝙩𝙚𝙯𝙞?
𝙀𝙪: 𝙉𝙚𝙧𝙤 𝙣𝙪 𝙩𝙚 𝙗𝙖𝙜𝙖 𝙩𝙚 𝙧𝙤𝙜.
𝙉𝙚𝙧𝙤: 𝙖𝙫𝙚𝙩𝙞 𝙣𝙤𝙧𝙤𝙘 𝙘𝙖 𝙣𝙪 𝙞𝙞 𝙩𝙧𝙚𝙖𝙗𝙖 𝙢𝙖, 𝙙𝙖 𝙣𝙪 𝙤 𝙢𝙖𝙞 𝙗𝙧𝙪𝙨𝙘𝙖𝙩𝙞 𝙘𝙖 𝙥𝙤𝙖𝙩𝙚 𝙫𝙖 𝙩𝙧𝙖𝙜 𝙪𝙣𝙖!
𝙅𝙢: 𝙖 𝙙𝙧𝙖𝙘𝙪 𝙙𝙚 𝙣𝙚𝙣𝙤𝙧𝙤𝙘𝙞𝙩𝙖, 𝙞𝙩𝙞 𝙥𝙡𝙖𝙘𝙚 𝙞𝙣 𝙘𝙚 𝙝𝙖𝙡 𝙡-𝙖𝙞 𝙖𝙙𝙪𝙨?

𝘚𝘱𝘶𝘯𝘦 𝘷𝘦𝘯𝘪𝘯𝘥 𝘭𝘢𝘯𝘨𝘢 𝘑𝘬 𝘪𝘯 𝘧𝘢𝘵𝘢 𝘮𝘦𝘢, 𝘦𝘶 𝘢𝘷𝘢𝘯𝘥 𝘱𝘢𝘭𝘮𝘦𝘭𝘦 𝘪𝘯𝘵𝘳-𝘦 𝘱𝘪𝘤𝘪𝘰𝘢𝘳𝘦 𝘴𝘪 𝘤𝘢𝘱𝘶𝘭 𝘭𝘢𝘴𝘢𝘵 .

𝙅𝙠: 𝙘𝙪𝙢 𝙙𝙧𝙖𝙘𝙪 𝙥𝙤𝙩𝙞 𝙛𝙞 𝙖𝙨𝙖 𝙤 𝙢𝙖𝙧𝙚 ......𝙝𝙖!
𝙀𝙪: 😢
𝙅𝙠: 𝙣𝙪 𝙩𝙚 𝙪𝙞𝙩𝙖 𝙖𝙨𝙖 𝙡𝙖 𝙢𝙞𝙣𝙚, 𝙘𝙖 𝙣𝙪 𝙞𝙩𝙞 𝙢𝙚𝙧𝙜𝙚 𝙨𝙢𝙚𝙘𝙝𝙚𝙧𝙞𝙖!
𝙅𝙢: 𝙘𝙚 𝙣𝙚𝙨𝙞𝙢𝙩𝙞𝙩𝙖, 𝙟𝙪𝙧 𝙘𝙖 𝙞𝙢𝙞 𝙥𝙖𝙧𝙚 𝙧𝙖𝙪 𝙘𝙖 𝙩𝙚-𝙖𝙢 𝙡𝙪𝙖𝙩 𝙙𝙚 𝙡𝙖 𝘼𝙘𝙝𝙞𝙢!

𝗜𝘂𝗯𝗶𝗿𝗲 𝗔𝗱𝗲𝘃𝗮𝗿𝗮𝘁𝗮 🥰💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum