part 3- about my brother

790 48 0
                                    

Taemin: tapi kenape...???
D.o: sbb aku tk suke....!!!
Taemin: yela tpi kenape....
Kai:: kalo die kate bla.... Ko bla jewr la ape ssh sgt....
Sehun: kalo ko tk nk blah biar aku surh Naeun pindh tmpt....
Taemin: ok2 sye pindh sblh chen....
Naeun: oppa ni dh kenape... Biar jewr la taemin dudk sblh saeng....
D.o: saeng ni arahan onew hyung tk kn kite nk ingkar saeng pown tau kn onew oppa saeng tu mcm mne bole tk kalo saeng tk melawan ckp kite org....
Naeun: nae... Mianie oppa....
D.o memandang Taemin yg berlalu pergi (ala x jauh pown belkg die org jewr) Kai n Sehun cume tersenyum puas...

Di kelas JjongXiuKrisHan....
Luhan: aku takut la....
Kris: ape yg ko takt kn...
Luhan: aku tkt kalo Naeun ske kt namja bru tu....
Xiumin: abis la kite.... Msti kalo saeng ske kt die kite akn di sisir kn ....
Kris: kite kena buat sesuatu ni....
Jonghyun: tk pyah nk risau sgt la saeng tk kn ske dkt die punya aku yakin....
Xiumin: kalo ye mcm mne....???

Di kelas KaiDoNaeHun...

MrsJung:ok kamu semua bwk baju sukn tk....
Murid:bawk ckgu....
MrsJng: ok pegi tukar....
Eunji: Naeun jom pgi bilik persalinan...
Naeun:jom.... Oppa Saeng pgi bilik persalinan dgn apink ye....
KaiDoHun:Nae..... Hati2...
Naeun:Nae oppa... Naeun pown pergi bersama apink....
Chen: taemin ko ni ske kt naeun ke... ???
Taemin: yup aku ske walau pown baru knl sehari aku rse mcm takut kehilangan die
Suho: hati2 Taemin aku bkn nk takt kn ko tpi dh rmi namja kena belasah dgn oppa2 Naeun sbb luah kn perasan kt Naeun lps tu semua tkt.... Chen mengeluar kn buku tahunan SMHigh....
Chen: sini aku smbg citer psl oppa2 Naeun....(sambil menunjuk gambar Key) ni Key sumbenim name betul die kim Ki Bum aku pown tk tau asl die org panggil Key die ni lembut sikit ske cari psl dgn semua org yg kacau si Naeun tu lps tu lage2 kn org tu dgn hyung2 die.... Ala garng die skit jewr... Cela Suho....Ni pulak Minho sumbenim die tu kapten dlm bola sepak sekola ni active dalm segala sukn pown ye jugak.... Yang ni tk bole die buat main.... Cela Suho lagi.... Ni pulak Lay sunbenim die ni pelik sikit la sush nk ckp perangai die ni mcm mne tpi yg kite org tau ni pown pemegang black bell tpi dlm karete jewr die ni sempoi.... Ni Chanyeol sumbenim die dgn minho sumbenim ad minat yg same iaitu bola.... Die ni suke meriah kan keadaan tpi ad garng nya ad skali tu die mengamuk dlm kelas kite tau sbb ad org hantar surt ugutan dkt Naeun.... 'Abis org tu dpt jumpe'?? Tanye Taemin... Dpt sbb bdk tu mengaku... Takut agk nya dgn Chanyeol sumbenim... Nu pulak baekhyun sumbenim pelajar terbaik kt sek ni rami org ske kt die tpi die hanye pandg Saeng die jewr abis semua permpuan di tolk nya... Yg ini Tao sunbenim pandi bermain senjata tk kire ape die pegang itu la jadi senjate nya.... Huih penat aku citer Suho ko smbg la penat kot....
Penat Chen di buat nya .... ^_^
Suho: ok sekrg baru msk kt bdk bertiga.... Tu D.O budk paling digeruni ramai... aku sendiri pown takut dgn die nampak mcm pendiam tpi org semua takt tengok mate die cara die pandang orng mcm nk makn org pown ad... Tu pulak Kai die ni pengurus kelab tari menari die dgn sehun kembarnya... Same2 dingin kuat sgt die org punya angi lain mcm..... Sush nk bawk berbincang... Senang citer die org semua ni nk protect Si Naeun tu abis2 san....
Taemin: kalo mcm tu sampi ke tua la Naeun tk de boyfriend... Pelik la oppa2 die tu terlampau sekat si Naeun tu....
Suho: tk jugk sbb dulu Naeun pernah ad namjachingu tapi namjachingu die tinggal kn die sbb ad perempuan lain.... Lps di tinggal kn Naeun tk datg sekola selama 2 bulan dengar citer Naeun cube bunuh diri sejak dari tu la oppa2 Naeun selalu take care Naeun takut pekara sme jadi lgi....
Taemin: owh patut la mse aku nk berkwn dgn Naeun D.o tk izin kn.... Tpi sape name namjachinga Naeun....
Suho: name die.....
*****:DAH ABIS CITER PASL KITEORG......
Tanpe di sedari ad yg mendengari perbualan mereka....

Jeng... Jeng.... Jeng...

Chen:... Omo jonghyun sumbenim...

Bersambung......

Don't Touch Our SaengWhere stories live. Discover now