Глава 22 Початок дружби?

98 7 1
                                    

 Дівчина проснулась та глянула на годинник. "9:00, потрібно йти збиратись на роботу." Кіра прийняла душ, посушила волосся і одягнувшись вийшла з будинку. "Щось в мене погане перечуття..... Таке враження ніби щось станеться, чи це можливо я просто погано почуваюсь." Кіра вишла під'їзду. "Щось серце так колотиться, можливо я просто перенервувала, все ж таки Мері з Ірою викрали, і не факт що вони взагалі живі." Дівчина йшла по дорозі. "Навряд чи вони взагалі живі, мафія явно не просто так викрала їх, повинен бути хоть якийсь мотив. В нашому офісі однозначно хтось грає на два фронти. Можливо це Алекс, з усіх він найменше зараз говорить." Кіра зайшла в офіс.

— Всім привіт, ну що там знайшли хоть якісь докази, які могли б нам допомогти? — Кіра подивилась на команду.

—  Ні. Відповів Джейк не відводячи очей від монітора комп'ютера. Кіра задумалась. "Він постійно сидить в цьому комп'ютері." Дівчина сіла на диванчик. Макс сів біля неї. Джейк став зза столу та направився в сторону дверей.

—  Ти куди? — Запитав Макс.

— Я йду поснідаю, йдеш зі мною? — Відповів Джейк.

—  Я не голодний. — Сказав Макс. Кіра глянула на комп'ютер. "Я повинна дізнатись що там такого, що Джейк постіно за комп'ютером." Хлопець вийшов з офісу.

—  Макс.

—  Що таке Кіра?

—  Що такого знаходиться в комп'ютері Джейка що він постійно за ним?

— Якісь документи, а що?

—  Не думаю що він проводить просто так стільки часу за простими документами.

— Кіра, навіть не думай, Джейк не може бути підставним, це вже не нормально ти підозрюєш всіх. — Сказав Макс, він явно був незадоволений тим що сказала Кіра. Дівчина встала з диванчика та підійшла до комп'ютера.

— Який пароль від комп'ютера? — Запитала Кіра.

— Ти думаєш я знаю? Я в чужий особистий простір не лізу. — Макс схрестив руки.

— Назви мені дату вашої першої зустрічі.

— Я не буду тобі нічого називати.

— Макс зрозумій, Мері з Ірою викрали нам потрібно хоть якось їм допомогти.

—  Ладно 28.04.17

Кіра ввела пароль, але він не підійшов "Може навпаки?" Дівчина попробувала ще раз ввести і вдалось. "Я думала буде важче, ого тут стільки різних папок." 

Кленовий лисWhere stories live. Discover now