A vasútállomáson várok, hogy az előttem álló kiváltsa a jegyét. Csak el akarok innen tűnni legalább örökre, vagy annál is tovább...
Fekete kapucnis pulcsi van rajtam, valami egyszerű melegítővel. A hátamon szürke táska. A lábamon fehér tornacipő. Egyik dolog sem ruhatáram fénypontja, de most pont nem érdekel hogy nézek ki.
Végre valahára sorra kerülök. Amint végeztem, az épület ajtaja felé sietek.Friss levegő. A tüdőm megtelik vele, és átjárja, egy hideg érzés.
Beszívom...Talán így sokkal jobb lesz.
Kifújom...Ezzel együtt a gondjaimat is elengedhetem.
Kirántom a hajgumit a laza copfomból. Megrázom a hajam, ami így a vállamra omlik, és persze az arcomba. Idegesen kisöpröm a szememből, és morogva fújok egyet. Na, ennyit a nyugalomról!Pár perccel később már a vonaton ülök. Fülhallgatóval a fülemben, a fejemet az ablaknak támaszta, hagyom hogy a testem teljesen elhagyja magát. Csak vagyok...
Gondolom elég depressziós látvány lehetek a mozdulatlan pózommal, kisírt szemekkel, és üres tekintettel.
De hát, úgy érzem egy hétvége alatt mindenemet elveszítettem...
Egyre távolodik az elhaladó táj. Végre hátrahagyhatom ami volt. Nem akarom többé látni, ezt a környéket. Az emlékeim, mint a behegedt sebek, kötnek ide. El akarom őket vágni magamtól...Azt hiszem, valamikor félúton aludhattam el, de nem pontosan emlékszem, a sok gondolattól elnehezült a fejem, és annyira vágytam már egy csendes sötét helyre, hogy álmomban végre megtaláltam. Nyugalomban. Mélyen jártam akkor...
ČTEŠ
----
NezařaditelnéEz egy kis fellángolás, egy olyan lány története felé, aki új életet kezd, és próbál teljesen átlagos lenni...