👨‍❤️‍👨

576 49 144
                                    

Selaaaamm

Ficin isminden konusunu az çok tahmin etmişsinizdir sanırım ve cringe gelebilir belki ĞQİXŞCŞFŞSOWJKZLGLR

Nedensizce bunu yazmak istiyorum ve birkaç gündür uğraşıyorum

Her neysee uzatmayım. İyi okumalarr. <33

_

Minho odasında oturmuş karşısına çıkan videoları izliyordu.

Videolarda insanlar yakın arkadaş dedikleri kişileri öpüyordu. Bazıları iyi tepki verirken ve karşılık verirken bazıları ters tepki veriyordu.

Bir anlığına kendini Jisung ile hâyâl etti. Acaba o nasıl tepki verirdi?
Ters tepki vereceğini pek de düşünmüyordu açıkçası.

Jisung ile aynı evde yaşıyorlardı. Okulları eski evlerinden uzak olduğu ve fazladan kira parası ödemek istemedikleri için aynı evde kalmaya ve parayı bölüşmeye karar vermişlerdi.

Minho da Jisung'u uzun zamandır seviyordu. Duygularını hiç açamamıştı çünkü vereceği tepkiden hep korkmuştu.

Belki de bugün doğru gündü. Emin değildi ama içinden bir ses denemesini söylüyordu.

Telefonunu aldı ve Jisung'un yanına gitmeye başladı.

Tahminince şuan ya oyun oynuyordu ya da yatıyordu. Genelde bu ikisinden birini yapardı çünkü.

Hâlâ vazgeçebilirdi. Sonuçta Jisung ters bir tepki de verebilir ve onunla bir daha konuşmayabilirdi.

Ama vazgeçmek istemiyordu Minho.

Odanın önüne gelince kapıyı tıklattı. Ses gelmeyince yavaşça açtı.

İçeri girdi ve sessiz adımlarla Jisung'un yatağına ilerledi. Jisung uyuyordu. En azından öyle gözüküyordu.

Minho tam Jisung'a yaklaşmıştı ki bir anda kendini kolundan çekilirken buldu. Jisung onu bir anda altına almıştı.

"Minho hyung, burada ne yapıyorsun?"

Konuşunca hareket eden dudaklarına gözü kaydı bir anlığına Minho'nun. Sonra geri gözlerine baktı Jisung'un.

Minho şaşırmıştı çünkü bunu beklemiyordu. Sesinin heyecandan titrememesine özen göstermeye çalışarak konuştu.

"Ben... Bir şey için gelmiştim Sung. Ama uyuyorsundur diye düşünmüştüm. Uyandırmadım değil mi?"

"Hayır uyumuyordum zaten hyung. Hem ne için gelmiştin?"

Birbirlerine hâlâ yakın duruyorlardı ve sıcaklığın arttığını hissetti bir an Minho.

"Bir şey yapacaktım. Yani gösterecektim. Tanrım her ne ise işte. Ama bunun için önce üstümden kalkman gerek."

Son cümlesinden sonra güldü Minho. Bir an heyecandan saçmalamıştı resmen.

Ama Jisung'un yavaş yavaş kızarmaya başlayan yanaklarına bakılırsa, Minho'nun saçmalaması çok da fark etmemişti onun için.

Oldukları durumu yeni fark edip üstünden kalmıştı Minho'nun.

"Şey evet doğru. Kusura bakma hyung unutmuşum." diyip o sincap gülüşünü yüzüne yerleştirmişti Jisung.

"Çok tatlısın Jisung~ Tamam sorun yok. Bak şimdi şöyle yapacağız..."

Aslında anlatmadan yapması, Jisung'un bilmemesi gerekiyordu. O zaman olmazdı ki. Ama anlatmadan nasıl yapacağını da bilmiyordu.

»⭑ kiss [MinSung]  ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin