ရင္ထဲဆိုနင့္စြာနဲ႔ က်လာေတာ့ မယ့္မ်က္ရည္ေတြပါ မ်က္လံုးထဲ ျပန္ဝင္သြားသလိုပဲ
Nanonက ကြၽန္ေတာ့္ကို ခ်စ္တယ္တဲ့ေလ
အိမ္မက္မ်ားလား
"မင္း.. ဘာေျပာလိုက္တာလဲ..""ခ်စ္တယ္လို႔...ငါလည္း မင္းကိုခ်စ္တယ္"
"တကယ္ႀကီးလား"
"သူငယ္ခ်င္းလိုမဟုတ္ဘူးေနာ္"
"ခ်စ္သူေတြလို ခ်စ္ရမွာ"
"မင္း အဲ့လိုတကယ္ခ်စ္တာလား ohmကို""မဟုတ္ဘူး....."
" ဘယ္လို ခ်စ္တာပါလိမ့္ ေနာ္"
"သူငယ္ခ်င္းလိုမ်ားလား"
"စဥ္းစားလိုက္အံုးမယ္ တႏွစ္ေလာက္"
မ်က္ႏွာႀကီးေအာက္ဆိုက္ၿပီး မ်က္လံုးထဲက မ်က္ရည္ေတြ က်မလာေအာင္ မ်က္ေတာင္ေလး ပုတ္ခတ္ပုတ္ခတ္လုပ္ေနတဲ့ အေကာင္ေပါက္က တကယ္ ဖက္ထားေပးခ်င္စရာေလး
"အာ....ငိုေတာ့မလို႔လား..."
"ငါ ကေနာက္တာပါကြာ"
"ေဟာဒီက အံုဗလႀကီးကို ခ်စ္သူလို ခ်စ္တာေပါ့ကြာ"
"အဲ့တာေလးေတာင္ မရိပ္မိဘူးလား""မင္းကြာ "
"ခ်စ္လိုက္ရတာ"
"လာပါအံုး ရင္ခြင္ထဲကို"
"အင့္ ..."
ရင္ခြင္ထဲကို အားႀကီးနဲ႔ ပစ္ဝင္လိုက္တာ ကြၽန္ေတာ့္ ရင္ဘတ္တခုလံုးပါ ေအာင့္သြားတယ္
တကယ့္ အဆိုးေလး
"သိပ္ မဝင္ခ်င္႐ွာဘူးေနာ္ မင္းက""ဘာလဲ မဝင္ရဘူးလား"
"ရတယ္ေလ လာမဖက္နဲ႔"
"ခုလႊတ္""ဖက္ခ်င္တာေပါ့လို႔ ခုနက အရမ္းခ်မ္းေနတာ ခုမွ ေႏြးသြားတယ္"
"မင္းကိုေလ ေဟာဒီလို စိတ္႐ွိလက္႐ွိ ရင္ခြင္ထဲ ထည့္ၿပီး ဖက္ထားခ်င္တာၾကာၿပီ သိရဲ႕လား""အဲ့တာမ်ား အစကတည္း က ဖြင့္ေျပာလိုက္ေပါ့"
"ငါ့မွာ မင္းသဝန္တိုေအာင္ လုပ္ရတာ ဘယ္ေလာက္ပင္ပန္းတယ္ထင္လဲ"
"ဆရာကို ခုတံုးလုပ္ရတာ အားနာလိုက္တာ""ဘယ္လို ...."
ရင္ခြင္ထဲက ေကာင္ေလးကို ပုခံုးကကိုင္ၿပီး ကြၽန္ေတာ္နဲ႔မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ေစလိုက္တယ္"ဟုတ္တယ္...မင္း ပထမဆံုးနမ္းလိုက္ေတာ့ ငါရင္ေတြ အရမ္းခုန္ေနခဲ့တာOhm ၿပီးေတာ့ အဲ့အနမ္းေလးကို ထပ္လိုခ်င္ခဲ့တာ .. မနက္ေရာက္ေတာ့...မင္းကမမွတ္မိေတာ့ ဘူးတဲ့ေလ....ရင္ထဲက တခုခုကို ဆြဲထုတ္လိုက္သလို ခံစားခ်က္မ်ိဳးႀကီး ျဖစ္သြားတာ"
"အဲ့ေတာ့မွ ငါ့ကိုငါ နားလည္သြားတာ မင္းကိုခ်စ္ေနမိၿပီဆိုတာ"
"မင္းလိမ္လိုက္မွန္းသိေတာ့ ငါ အရမ္းေပ်ာ္ခဲ့တာ......ဖြင့္ေျပာဖို႔လုပ္ေနမွန္းလဲသိတယ္ ဆရာ ေရာက္လာလို႔မေျပာလိုက္ရတာ လည္းသိတယ္"
"မင္း ဆရာနဲ႔ ငါ့ကို သဝန္တိုေနမွန္းလဲ သိတယ္"
"မင္းက ငါနဲ႔အတူ႐ွိေနတဲ့အခ်ိန္ေတြမွာ ဆက္ၿပီး ဖြင့္ေျပာဖို႔မႀကိဳးစားေတာ့ဘူးေလ"
"အဲ့တာမလို႔ အခု အခြင့္အေရးရတုန္းေလးမင္းခံစားခ်က္ေတြ ပြင့္ဟလာေအာင္ အကို အကိုနဲ႔ သဝန္တိုလာေအာင္ လုပ္လိုက္တာ"
"ငါ့ ဘက္ကဖြင့္ေျပာလိုက္လည္း ရေပမယ့္ မင္း ဘက္က ဖြင့္ေျပာလာတာေလး လိုခ်င္လို႔ လုပ္လိုက္တာ"
"ငါလိုခ်င္တဲ့ ေဟာဒီ ႏႈတ္ခမ္းေလးက အနမ္းေလးပါ အစစ္ရသြားတာေလ"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ပါးခ်ိဳင့္ေလးက ohmအပိုင္💚❤
Romantizmပါးခ်ိဳင္းေလး ထံမွာ က်႐ႈံးရတဲ့ ႏွလံုးသား တစံုအေၾကာင္း💚 ohm💚 nanon❤ 💚❤Completed💚❤