6.Bölüm;Ceza

397 25 9
                                    

MULTİDE'Kİ ŞARKIYI AÇIPTA OKUYUN ^_^ MULTİDE HÜSEYİNLE DÜNYA VAR :D 

Gözlerim kapattım derin derin nefes alıp veriyordum kalp atışlarım hızlanmıştı onun nefesinin dudaklarıma çarptığını hissettim o da heyecanlıydı anlaşılan derin derin nefes alıp veriyordu sanki etrafımda hiç kimse yoktu sessizleşmişti bir anlığına orman.

''Dünyaa plan olumlu'' dedi hüseyin kahkaha atarak atalay da hemen kendini çeki düzen verip hüseyin'e yandan bir bakış attıktan sonra çadırların olduğu tarafa gitti.

''Dünya!''

''Dünyaaa''  hüseyinin omuzlarımdan tutup beni sarstığını farkettim.

''Kusura bakma dalmışım yakışıklı'' dedim ve esnedim cok uykum vardı şimdi gidip müdüre bir açıklama borçluydum sanırım ,hüseyin kolunu işaret edip onun koluna girmemi istedi bende gülümseyip koluna girdim çalılakların yanın dan geçip öğretmenlerin olduğu alana girdik polisler falan gelmişti sanırım sıçtığımın resmiyetidir.

''Ayı bulunabildimi?? polis bey'' dedi müdür endişeli bir şekilde söylemişti çok korkmuştu anlaşılan.

''Ormanın ortasında kostüm bulduk sanırım öğrencileriniz  size şaka yapmış'' dedi polis bey soğuk kanlılığını koruyarak ''Neyse size kolay gelsın müdür bey iyi geceler'' diyip müdürle tokalaşıp arabasına bindi.

''Evet şimdi bu şakayı yapan bir adım öne çıksın bakim'' diyip yüzünü sıvazladı bende hüseyine bakıp bir adım öne atıldım sonra hüseyin bir adım attı sonra atalay'ında adım attığını gördüm  birde bana okuldayken laf atan kız sürtük işte onun burda ne işi var hem bu suçu ben işledim o ne diye öne çıkıyor diyip kendi kendime atar yaptım.Hem atalay ne diye çıkmıştı ki.

''Pazartesi odama uğrayın şimdi herkes dağılabilir'' diyip karavanından içeriye girdi bende atalay'a doğru gidicektim ki o kız atalay'ın koluna girmiş ''Bon sonon oçon kondomo fodo ottom otoloy'' diye cıyak cıyak ötüyor, hanım! hanım! atalay'da benim için kendini feda etti be diyip iç sesimi uykuya yatırdım uyusun yavrucak benden çok konuşuyo maşallah.Ballı turtama dönüp ''Ee biz gitmiyormuyuz?'' dedim ve hüseyinin şefkatli kollarına girerek çadıra doğru geldik  pazartesi ceza bizi beklerdi bir of çekip pikeyi üzerime örttüm ve iyice yayıldım küçük çadırda çadırın yarısından fazlasını hüseyin ele geçirmişti eşşek sıpam benim nolucak diyip kendimi uykunun kollarına bıraktım.

*

Sabah gözlerimi açtığımda her tarafımın ağrıdığını farkettim her yerim tutulmuştu ya ,arkamı dönüp hüseyin'e günaydım dicektimki orda olmadığını farkettim yattığım yerden kalkıp çadırdan çıktım herkes masalara oturmuş kahvaltı ediyorlardı bensiz hemde ,pisler , çok açtım karnım gurulduyordu resmen haykırıyordu karnım ''açım'' diye.

Bir tabak alıp çatalıma ne geldiyse koydum tabağıma bir kaç parça ekmek alıp hüseyin'e baktım çalılıkların ordaki masada oturduğunu farkettim yanına gidip ''Günaydın sıpa'' dedim gülümseyerek ''Günaydın gülüm'' dedi gülüm kelimesini bastırarak sölemişti ıy kıroca gülüm ne be gülüm ağzıma bir kaç tane salatalık atmıştım ki müdür ''Hadi toplanın gidiyoruz'' dedi ne çabuk ya daha ben kahvaltı etmemiştim ama.

''Hadi kalk şimdi bizi burda bırakıp giderler söliyim''

''Ama ben açım yaa el insaf be'' beni kolumdan tutup ayağa kaldırdı bende sızlana sızlana olduğum yerden doğruldum maalesef , suratımı asarak hüseyin'e  küçük emrah bakışı attım.

''Tamam  oğlen burger king'e gideriz ben ısmarlicağım'' 

''Oleyy!'' diyerek çığlık atıp yanağına öpücük kondurdum heheyt kimin kuzeni ya. Hüseyin çadırı toplarken bende eşyaları düzenledim sırt çantamı alıp servise bindim ve hüseyin'in gelmesini beklemedim kulaklığımı takıp yolda dinlediğim müziklerden bir tanesini açtım yanıma hüseyinin oturduğunu farkettım omzuna yaslanıp gözlerimi kapadım burnuma cok hoş bir parfüm kokusu geldi ama şu an yarı uyur bir vaziyette olduğum için mırıldanarak ''ne zaman parfümünü değiştirdin'' dedim.

UMUTSUZ VAKA ©Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin