Hey don't cry please

79 7 10
                                    

Olen kaverini Kristiinan kanssa englannin tunnilla ja käymme läpi englannin kappalesanoja, mutta minä en oikein pysty keskittyä, koska unelmoin pojasta nimeltä Matias, joka on rinnakkaisluokallamme.

"Ronja voisitko vastata tähän tehtävään?" opettaja kysyy. "Ronjaa opettaja kysyi sinulta kysymyksen", Kristiina sanoo. Kristiina heiluttaa kättään silmieni edessä. "Ai häh mitä?" kysyn liian kovaäänisesti, koska huomaan että koko luokka kääntää päänsä minuun päin ja Matias myös ja totta kai minä saan katsekontaktin Matiaksen kanssa. Minä punastun ja miljoonat perhoset lentävät vatsassani. "Niin, että kertoisitko tämän englannin sanan suomeksi?" opettaja toteaa. "Öö se on tulostin", vastaan opettajalle. "Hienoa Ronja se oli ihan oikein ja kappas tunti loppuikin jo, joten hyvää päivänjatkoa!" opettaja toivottaa meille.

Kun pääsimme englannin tunnilta, niin me lähdimme kävelemään ruokalaan. "Mitä sä unelmoit siellä englannin tunnilla Ronja?" Kristiina kysyy naurahtaen. "E en mi mitään", vastaan hänelle. "Oletko varma, mä näin, miten sä katoit Matiasta?" Kristiina toteaa ja punastun saman tien. Matias menee meidän ohi ja hän koskettaa minun kättäni hellästi ja hymyilee. En tiedä mitä tapahtui mutta Kristiina tönäisee minut Matiasta kohti ja meinaan kaatua, mutta Matias ottaa minusta kiinni.

"Onko kaikki hyvin?" Matias kysyy. "O on minulla kaikki hy hyvin", änkytän Matiakselle. Matias katsoo minua edelleen huolissaan, mutta lopulta Matias alkaa hymyillä ja sanoo tai oikeastaan kuiskaa "Ihana kuulla", ja pussaa minua POSKELLE ja kävelee kaveriporukansa luokse. Punastun ja alan kävellä nopeasti Kristiinan luokse. "No miten meni?" Kristiina kysyy virnuillen. "Se meni ihan hyvin ja arvaa mitä" sanon Kristiinalle. "Kerro heti!" Kristiina innostuneena pyytää.

 "Matias ensin kysyi minulta, että onko kaikki hyvin ja minä tietenkin heti aloin änkyttämään ja sen jälkeen Matias nojautui minua kohti ja kuiskasi korvaani ja sitten Matias pussasi minua poskelle ja lähti kaveriporukkansa luokse". Jos olisit ystäväni niin sinulla olisi samanlainen ilme kuin Kristiinalla tällä hetkellä. "OMG oikeastiko?!" Kristiina huutaa. "No joo joo ja ei tarvitse huutaa" totean Kristiinalle. "Okei

Sitten huomaan, että Matias nousee pöydästä ja alkaa kävellä meitä kohti, kun Matias meidän kohdallamme hän hymyilee minulle ja sitten kääntää päänsä Kristiinan suuntaan ja Matias heilauttaa päätään, että Kristiina tajuaa lähteä pois.

 Kun Kristiina lähtee niin huomaan, että Matias tuijottaa minua, kurtistan kulmiani ja tunnen lämmön poskillani, ei taas miksi minun pitää punastua niin herkästi. "Hei Ronja!" Matias sanoo. "M moi Matias", vastaan Matiakselle. 

Matias alkaa hymyillä suloisesti ja minä punastun tulipunaiseksi ja luulen, että Matias huomasi sen, koska hän virnistää ja laittaa kätensä käteni päälle ja kuiskaa ne samat sanat minkä Juha Tapion Tykkään susta niin että halkeen biisissä lauletaan. "Ronja mä tykkään susta tosi paljon", Matias kertoo. Me nousemme ylös ja lähtee viemään minua pois ruokalasta. Olen oikeasti sanaton minun, pitkäaikainen ihastukseni kertoo minulle, että tykkää minusta.

 "Ronja sano jotain mä kyllä tajuan, että sä et tykkää mu", Matias sanoo itku kurkussa ja minä päätän tehdä mistä olen aina unelmoinut eli minä Ronja Sofia Hahtonen suutelen Matiasta ja tunnen yhtäkkiä hänen huuliensa maistuvan suolaiselta. Irrotan otteeni Matiaksesta ja huomaan, että Matiaksen poskien olevan täynnä kyyneleitä. Halaan Matiasta ja kuiskaan hänen korvaansa rauhoittavia sanoja.

Matias irrottaa otteensa minusta ja katsoo minua silmiin, en ole ikinä nähnyt yhtä kirkkaita sinisiä silmiä. "Hei, Matias kaikki on hyvin mä tyk tykkään susta myös", vastaan Matiakselle. "Oikeasti!?" Matias kysyy. "Joo vai pitääkö minun suudella sinua uudelleen, mutta ensin sinä kerrot miksi itkit", Kysyn huolissani Matiakselta. "Mä vaan TYKKÄÄN SUSTA niin paljon okei?!" Matias kertoo. "Voi Matias kaikki on oikeasti hyvin ja sulla ei ole hävettävää", totean Matiakselle. Matias katsoo minua ja hänen katseensa tippuu huulilleni ja minun myös hänen huulillensa. Matias virnistää ja nuolaisee huuliansa ja katsoo minua silmiin, lopulta Matias ottaa minua lantiosta kiinni ja vetää itseensä kiinni ja suutelee minua onneksi kukaan ei näe meitä toivottavasti.

Happier Than EverDonde viven las historias. Descúbrelo ahora