10-Ayrılık Geldi Başa, Katlanmak Gerek.

3.2K 450 189
                                    

Tate McRae-You Broke Me First

Tate McRae-You Broke Me First

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

«────── « ⋅ʚ♡ɞ⋅ » ──────»

Alptuğ sevgili oldukları günden beri üzerinden iki gün geçmiş olan sevgilisine hala ulaşamadığı için artık daha fazla dayanamayarak evine gitme kararı almıştı ama kapı çalınca buna gerek kalmamıştı..

Kapıyı açtığında ise mutluluk ve parıltıların gitmiş olduğu ela gözlerin sahibiyle karşılaşmıştı..

Şu an oturma odasında karşılıklı oturmuş duruyorlardı.

"İki gündür.. Neden hiçbir aramama, mesajıma cevap vermedın? Pişman mı oldun? " diye sordu Alptuğ sakin bir şekilde uzun bir sessizlik sonrası.

Tete başını olumsuz anlamda salladı.

"Neden cevap vermedin o zaman? "

"Alptuğ.. " diye fısıldadı Tete ,üzgün gözlere bakarak. "Özür dilerim. "

"Sorun değil ama bana ne olduğunu anlat-"

"Ayrılalım."

"Ne? " Alptuğ şaşkınla mırıldandı. "Neden? Seni rahatsız edecek bir şey mi yaptım? "

"Hayır.. "

"Sorun.. Görünüşüm mü? "

Tete bu soruyla dolan gözlerini kaçırdı. "Elbette hayır.. "

"Sen İspanyol ben Türk olduğum için mi? "

"Hayır.. "

"O zaman neden? " diye sordu Alptuğ ellerini iki yana açarak. Anlamıyordu aralarda gayet iyiydi hatta sevgili olacak ve öpüşecek kadar iyiydi neden birden böyle olmuştu? Yoksa ailesi öğrenmiş ve Tete'yi tehdit mi etmişti? Korktuğu için mi ayrılmak istiyordu. Ama bu düşüncesi aksine başka bir şey duydu sevdiği dudaklardan.

"Ben erkeğim. "

"Ne? "

"Erkeğim ayrıca aşk meleğiyim. "

"Tete ne diyorsun hiçbir şey anlamıyorum. "

"Bak bana Alptuğ! " dedi Telenovela ayağa kalarak arkasını döndü ve sakladığı kanatlarını ortaya çıkardı. Birkaç kere çırparak dehşet içinde bakan adama döndü. "Ben gerçekten meleğim. "

İlk başta bununla korkutacaktı. Melek olduğunu gösterecekti şimdi erkek olduğunu kanıtlama vaktiydi.. Adamın elini tutarak bacakları arasına bastırdı. "Erkeğim ayrıca. "

Alptuğ elini hızla çekerek ayağa kalktı. Aklı almıyordu,neler oluyordu böyle? "Dalga mı geçiyosun? "

"Keşke öyle olsaydı. " diye fısıldadı Tete dolan gözleriyle adamın dehşet içinde kalmış gözlerine bakarken.

"Erkek miydin.. " diye dehşetle mırıldandı Alptuğ.. Bunu hiç beklemiyordu işte. Sürekli melek olduğunu söylüyordu zaten Teye artık inanmaya bile başlamıştı ama erkek olduğunu kırk yıl düşünse anlamaz hatta aklına gelmezdi!

ACCİSMUS (BxNONBINARY) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin