Κεφάλαιο 1ο - μέρος 7ο

605 101 5
                                    

Η Θεανώ προσπάθησε να συνεννοηθεί με τις αργοπορημένες φιλενάδες της... Η Αργυρώ και η Ξένια μένανε μαζί αλλά η ίδια είχε επιλέξει ένα δυάρι στο κέντρο της πόλης για να κατοικήσει ολομόναχη... μόνο και μόνο για να έχει αυτό τον αέρα της ελευθερίας των κινήσεων όποτε το χρειάζονταν... ειδικά όταν διέκρινε μια κόπωση ή έστω μια ψυχολογική κατάθλιψη πάντα της άρεσε να μένει μόνη της σε ένα χώρο χωρίς να μιλάει σε κανέναν... έτσι βουβά σαν τις βουβές ταινίες μιας παλιότερης εποχής, στις οποίες τα μάτια εξέφραζαν όλα τα συναισθήματα... Η υπομονή της είχε εξαντληθεί όμως... καμιά από τις φίλες της δεν ήταν έτοιμες... η περιποίηση των μαλλιών και του προσώπου ήταν για εκείνες κάτι σαν ιεροτελεστία... ιδιαίτερα χρονοβόρα... αλλά όχι για την ίδια... ήθελε να βγει να διασκεδάσει και όχι να περάσει δυο ώρες μπροστά σε ένα καθρέφτη... Αποφάσισε να δώσει μια λύση που θα ικανοποιούσε τους πάντες....

“Κορίτσια... ο Μανώλης θα έρθει να με πάρει όπου να ναι... είναι καλύτερα να σας συναντήσουμε εκεί πέρα... ξέρετε πολύ καλά πόσο ανυπόμονος είναι και σίγουρα δε θέλω μπελάδες...” τις τόνισε και τις δυο μέσα από την ανοιχτή ακρόαση αλλά το μόνο που άκουσε ήταν γέλια...

“Ο πρίγκιπας Εμμανουήλ θα μας συνοδεύσει απόψε... ποιος τη χάρη μας... και τι έγινε να περιμένει λίγο... έλεος ρε Θεανώ με τον αδερφό σου... δεν έχω δει πιο αυταρχικό γουρούνι...” της ανταπάντησε η Αργυρώ... η οποία δεν πήγαινε μια το Μανώλη και πάντα βρίζονταν...

Η Θεανώ γέλασε... το χαρακτηρισμό αυταρχικό γουρούνι δεν ήταν η πρώτη φορά που τον άκουγε από τα χείλη της... αποφάσισε να την πειράξει... “ένα γοητευτικό όμως αυταρχικό γουρούνι... εάν θυμάμαι καλά έτσι μου είπες μια φορά που ήσουν μεθυσμένη...”

Η Αργυρώ μαγκώθηκε ενώ η Ξένια έβαλε τα γέλια δίπλα της... “Εντάξει εντάξει... όλες μας ξέρουμε πως ο αδερφός σου είναι κούκλος αλλά τι να τον κάνεις χαραμίζετε μέσα στους τέσσερις τοίχους ενός εργοστασίου... πάω στοίχημα πως θα σκάσει μύτη με κανένα κουστούμι σήμερα...” δήλωσε ειρωνικά...

Η δε Ξένια κράτησε πιο χαμηλούς τόνους, μάλωσε την Αργυρώ... “Σταμάτα επιτέλους... πες μας τώρα κιόλας πως δε σου είναι και αδιάφορος...”

“Αστην φιλενάδα... για να να δούμε τι θα κάνει μόλις τον δει απόψε... λόγια του αέρα κάθε φορά και ουσία μηδέν...”

Η Πεταλούδα της Σιωπής (Το Β' μέρος  Μάρτιος 2017)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang