Глава 23 Викрадення,день 1

86 10 0
                                    

 Кіра проснулась в маленькій кімнаті. Сірі бетонні стіни, жодного вікна, лише одна єдина лампочка тусклого жовтого коляру освіщувала приміщення. "Де це я?" В кімнаті не було жодної мебелі окрім жилізних дверей. Дівчина попробувала піднятись, але зразу ж повалилась на землю. "Голова розколюється." Вона попробувала ще раз піднятись, і на цей раз спроба виявилась вдалою. Кіра розглянула приміщення. "Тут нічого немає, тільки дирка в підлозі." Дівчина попробувала підійти до неї." Дира не глибока, я так зрозуміла це туалет, вот блін здається я тут надовго." Вона підійшла до дверей, голова все ще розколювалась. "Двері металеві, навіть якщо постараюсь вибити, нічого не получиться... Замок.. Можу попробувати невидимкою відкрити." Кіра потягнулась до свого волосся. "Вот блін, вони мені всі невидимки забрали." Дівчина опустилась на підлогу тримаючись за голову. "Голова розколюється і тут прохолодно, я не можу згадати що сталось, пити я хочу пити." В дівчини закривались очі, вона попробувала заснути, але нічого не вдавалось, голова занадто сильно розколювалась.

 Через 10 хвилин почувся звук ключів і через пару секунд двері відчинились. Дівчина підняла голову та подивилась хто це. Два високих чоловіка зайшли до неї в кімнату. Один з них був молодим років 25 не більше, брюнет з голубими очима, а другий трохи повнуватий років 30, також брюнет, тільки з зеленими очима.

—Це ти Кіра? — Запитав грубим голосом один з них.

—Дайте мені води. — Дівчина глянула на жилізні двері.

 Хлопець з зеленим очима підійшов та вдарив її в живіт. Він взяв за волосся та сказав.

— Слухай я не прийшов з тобою тут бавитись, коли питаю відповідай на запитання, зрозуміла?

— Зрозуміла. — Відповіла Кіра і хлопець відпустив її волосся.

—Скажи мені де знаходяться документи?

— Які ще документи? — Дівчина була здивована.

— Ваше детективне агенство пхає свого носа туди куди не потрібно, тому питаю в останнє де знаходяться докумети?

— Я не знаю про які документи ви говорите. — Дівчина подивилась на хлопця який стояв не сказавши ні слова. Брюнет з зеленими очима знову взяв Кіру за волосся та вдарив її об стіну. В дівчини почала лити кров з носа.

—Слухай якщо ти не скажеш нам де знаходяться документи то це буде гірше тільки  тобі. Він відпустив волосся дівчини та відійшов.

Кленовий лисWhere stories live. Discover now