"Çok teşekkür ederiz Mahmut abi.Gerçekten araba çok iyi görünüyor."dedi Doğu Mahmut abinin omzunu sıvazlayarak.
Mahmut abi tebessüm edip elinin tersiyle alnında ki teri sildi ve "Önemli değil ciğerim.Dikkat edin kendinize."dedi.İkimizde ona gülümseyip bir kez daha teşekkür ettikten sonra Ayşem teyzeyle de vedalaşıp arabaya bindik.Doğu kapıda duran Mahmut abi ve Ayşem teyzeye teşekkür mahiyetinde korna çalıp harekete geçti. Gerçekten çok iyi insanlardı ve onları çok sevmiştim.
Bakışlarım damarlı eliyle direksiyonu tutmuş ve diğer elini de iki parmağı dudağına gelecek şekilde çenesine dayamış araba süren Doğu'ya gidince kalbimin hızlı hızlı attığını hissettim.Dün gece aramızda olan tuhaf yakınlaşma ve benim kendime olan itirafımdan sonra hiç konuşmamış hatta göz göze bile gelmemiştik.
Ondan hoşlanıyordum ve onu arzuluyordum,asker de bana fiziksel olmasa da mental olarak çok zorbalık yapmıştı ve sürekli aşağılamış,ibne olduğumu,karı kılıklı olduğumu söylemişti ancak şimdi ki Doğu o zaman ki Doğu'yla yerden göğe kadar farklıydı.
Bir kere sürekli beni öpüyordu ve bu hetero bir insanin sürekli yapacağı bir şey değildi.Belki de yanında fazla kız taklidi yaptığım için ve Doğu da mal olduğu için beni kız sanmıştı? Bok yesindi o zaman.Kız değildim ben pipim vardı lan!
İster istemez kaşlarımı çatıp Doğu'ya ters ters baktım ve "Ben kız mıyım Doğu?"dedim bir anda çıkışarak.
Ani çıkışım yüzünden afallayıp bana taraf döndü ve arabanın hafifçe sarsılmasına neden oldu ama çabuk toparladı.
Göz ucuyla hâlâ ona kaşları çatık ve beklentiyle bakan bana bakıp "Ne diyorsun Uzay yine?"dedi.
"Ben diyorum yanında fazla mı kız taklidi yaptım,artık beni kız falan mı sanmaya başladın diyorum!"
Göz devirip "Nerden çıktı bu şimdi?"dedi.
"Cevap ver."dedim kaşlarımı çatarak.
Oflayıp oda kaşlarını çattı ve "Uzay saçma saçma konuşma askerlik arkadaşımı kız sanacak kadar mal değilim."dedi.
Rahatladığımı hissedreken çatık kaşlarım düzeldi ve "O zaman askerlik de olduğun kadar homofobik olup olmadığını söyle."dedim,bunu duymaya ve ona göre umutlanıp umutlanmamaya karar verecektim.
Derin bir nefes alıp "Homofobik falan değilim kızıl,hiç bir zaman da olmadım."dedi rahat bir şekilde.
"Lan ne diye askerliği bana dar ettin o zaman?"diye çıkıştım sinirle.Madem homofobik değildi,neden o kadar zorbalık yapmıştı.
Soruma karşı omuz silkti ve "Sinirimi bozuyordun çünkü."dedi sanki çok normal bir şey anlatıyormuş gibi.
Sinirle yüzüne bakıp "Niye amına koyayım ne yapıyordum?"dedim.
Bana kısa bir bakış atıp kırmızı dolgun dudaklarını yaladı ve "Fazla sevimliydin."dedi.
Söylediği şey en son beklediğim şey bile olamazdı.Belki şu an ona kızıp ruh hastası diyerek üzerine atlamalıydım ama yüzüm utançla kızarıp aptal kalbim deli gibi çarpmaya başladı.
Benden ses seda çıkmayınca Doğu bakışlarını bana çevirdi ama yüzümün kızardığını ve etkilendiğimi anlamasın diye hızla "Gerizekalı mal!"diye çıkışıp kafamı pencereye taraf çevirdim ancak yanımdan gelen kısık gülme sesi olayı çaktığını göstererek yüzümün iki kat daha kızarmasını sağladı.
Hadi ama utangaç bile değildim ben!Oflayıp arabanın boğucu havasından kurtulmak adına kafamı koltuk başlığına yaslayıp gözlerimi kapattım.Biraz uyusam iyi olacaktı sanırım.
Ne kadar uyudum bilmiyorum ancak omzumun yine Doğu tarafından dürtülmesi ve "Uzay,uyan hadi geldik."demesiyle gözlerim açıp boş boş etrafıma bakındım.
Dört bir yanı ağaçlarla kaplı olan bir yalının önünde duruyorduk.Doğu kornaya iki kere basınca demirli kapıyı göbekli ve uzun boylu bir amca hızlıca açıp aynı hızla yanımıza geldi.Doğu kendi tarafında ki şişeyi indirince adam bize bakıp "Hoş geldiniz efendim."dedi saygıla.
Şu an yüzümde makyaj falan olmadığı için kısaca gülümseyip başka tarafa döndüm.Biz içeri geçer geçmez bu adamın Ebru hanıma geldiğimize dağir haber uçuracağını biliyordum bunu Doğu söylemişti.İnşallah erkek olduğumu anlamaz diye geçirdim içimden.Gerçi şu an hiç kimsenin aklına benim erkek olduğum gelmediği için sadece erkeğe benzediğimi sanırdı büyük ihtimalle.
Doğu adama bakarak "Hoşbulduk Yavuz abi."dedi ve arabayı hareket ettirerek içeri geçti. Arabayı bahçeye park ettikten sonra ikimizde inip isminin Yavuz olduğunu anladığım adamın yardımıyla bavulları içeri taşıdık.
İçerisi her yalıda olduğu gibi gayet büyük ve şıktı,aşağı katta mutfak,iki tane oda ve büyük bir salon dışında bir şey yokken üst katta beş tane oda ve bir de sinema salonu vardı.Onun dışında da sadece bir banyo ve tuvalet vardı ve her odada başka bir banyo yoktu.
Yavuz abi bize yardım ettikten sonra Doğu'nun emriyle evden çıkmıştı. Buranın güvenlikçisiydi ve ailesiyle müştemilat da kalıyorlardı.
Bedenim uyuşuk ve yorgun olduğu için küçük bavulumu komodine bırakıp kendime kıyafet alarak yatağa bıraktım ve havlumu alıp banyoya ilerledim
Banyoya girmeden önce "Doğu ben bir duş alacağım."diye bağırıp bilgilrndirdim onu.
"Tamam."diye bağırarak odasından cevap verince banyoya girip hızla duş aldım.Su hem bedenimi temizliyor hem de yorgunluğumu alıyordu.
İşim bittikten sonra havlumu belime sarıp küçük holün boş olduğundan emin olduktan sonra odama doğru ilerledim ve hızla kapıyı açıp içeri geçtim ancak keşke geçmeseydim.
Doğu üst kısmı çıplak bir şekilde kendi bavulundan çıkardığı tişörtle,aniden ve yanlışlıkla onun odasına giren bana baktı şokla.
Bakışları ıslak ve çıplak üst kısmımda dolaşırken benimde gözlerim onun buğday teni ve sıkı karın kasları,iri pazularında dolanıyordu.
Sertçe yutkunup bakışlarımı dudaklarına ve oradan gözlerine çıkartınca onunda bakışları adem elmam,dudaklarım da dolanıp yeşil gözlerime çıkmıştı.
Sonra olan her şey ise elimizde olmadan gelişmişti.Sanki görünmez bir el bizi birbirimize taraf sertçe itmiş ve yakınlaşmamızı sağlamıştı.
Benim kollarım onun boynuna onun kolulları ise yerini bilirmişcesine belime sertçe sarınıp göğüslerimizin birbirine çarpmasını sağlamıştık.
Kafalarımızı aynı hızla birbirine yaklaşmış ve dudaklarımız yıllardır bu anı beklemiş gibi bir birine miknatıs gibi yapışmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalancı | Gay
Fiksi Umum+18 |Tamamlandı|√ • • Doğu kıp kırmızı olmuş bir şekilde,sakinleşmek için derin derin nefes alıp eliyle yüzünü sıvazladı ardından put gibi elimde ki tepsiyle dikilmiş beni gösterip "Erkek lan bu!Hem de askerlik arkadaşım olan bir erkek!"diye bağırd...