Peşinden gittim.
"Hayır ben yıkmadım. Biz... Olamayız..."
"Bal gibi oluruz. Ama sen istemiyorsun."
"Liya anlamıyorsun. Olamayız. Sen rahat takılmayı seviyorsun. Bende öyle takılamıyorum."
"Kendimi değiştireyim?"
"Hayır benim için kendini değiştirme."
"Ama sana hâlâ aşığım. Niye anlamıyorsun?"
Sarhoş olduğu için garip bir aksan ile konuşuyordu.
"Ben senden nefret mi ediyorum sanıyorsun? Vazgeçeceğiz..."
Cevap verecekken ayağı kaydı. Yere düşecekken tuttum. Ama çok çekmiştim sanırım. Dudaklarımız birleşince birkaç saniye birbirimize baktık. İkimizde ayırmıyorduk çünkü istiyorduk.
Liya karşılık vermeye başladı.
⚠️+16 𝐬𝐚𝐡𝐧𝐞⚠️
Kendimden geçmiş gibi oldum. Anın verdiği şokla bende karşılık verdim. Ama bunun böyle bitmeyeceğini biliyordum. Liya duvara yaslanmıştı. Öpüşmemiz devam ederken Liya saçlarımı okşuyordu. Onu kucağıma aldım. Hayır sanırım içki şimdi etkisini vermişti.
Odaya gittiğimizde yatağıma yatırdım. Üstüne çıktım ve devam ettik.
Gömleğini çıkardığımda beni kendine çekti ve tekrar öptü. Benimde gömleğim çıkınca tekrar öpüştük.
En sonunda ayrıldık. İkimizde yorulmuştuk. Yatağa beraber yattık. Ve uyuduk. Bu benim için güzel bir geceydi. Peki ya Liya? Ne hissediyordu? Pişman mıydı?
Peki ya ben? Onu hâlâ seviyor muydum?
Tabiki...
----------
...... SABAH.....
Uyandığımda baş ucumdaki saate baktım. Saat 10'du. Neyse ki evde sadece ikimiz vardık. Normalde 3 saat önce uyanmamız gerekirdi.
"Liya ..." Dedim fısıldayarak.
O ise bana iyice sokuldu.
"Iı..."
"Hadi uyan."
"Ya ne va-!?"
Hemen dudağından öptüm. Önce şok oldu ve baktı. Ayrıldım. Alınlarımızı yasladım.
"Ben senden vazgeçemiyorum Liya... Lütfen beni affet:)"
"N-ne?"
"Sana hâlâ aşığım."
"Imm ş-şey... Bizim aynı yatakta... Ne işimiz var?"
"Dün yaşadığımız şeyleri hatırlamıyor musun?"
Tedirgin bir şekilde baktı.
"H-hayır? Kötü bir şey mi yaşadık?"
Güldüm. Elini tuttum. Ellerimize baktı. Sonra tekrar bana.
"Yani. Sayılır. İçkiliydik."
Korkuyormuş gibi baktı.
"O şeyi yaptığımızı söyleme!?"
"O kadar ileri gitmedik."
"Ohhh... Korktum..."
"? Niye?"
"Five... Daha çok genciz bunu yapmak için... Yani anlayacağın. Korunmadan yaparsak... Ben... Hamile bile kalabilirim. Anla beni."
Biraz bakıştık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İkizler
FanficAnnesi ve ablasıyla gayet normal bir hayat sürerken,bir ihtiyarın gelip alması mı? {Hikayede ki olayların çoğu kurgudur}