Chapter 1.

28 5 0
                                    

האור ברחבת הריקודים, שזאת בעצם הסלון של בית האחווה, מסנוור אותי.

כל הבנות נראות פה כמו פרוצות -בעיקרון זה מה שהן- השיער שלהן מבולגן והאיפור מרוח להן על כל הפנים.

אני בטוחה שאני לא נראית יותר טוב מהם, אבל חבר שלי, נתן, תמיד אומר לי שאני הבחורה הכי יפה כאן, ואפילו שאנחנו רוקדים כאן במשך שעות וחם ומסריח פה כמו באורווה, אני עדיין נראית טוב.

אני בטוחה שהוא סתם אומר לי את זה כדי להחמיא לי, אבל זה מקפיץ לי את הבטן לשמוע את זה.

אנחנו גרים בבית האחווה שנתיים, ועכשיו זה השנה האחרונה שלנו בקולג.

יש לנתן הרבה קעקועים ואם שמים לב, רואים שיש לנו קעקועים תואמים שמסתתרים בגופו בין הקעקועים שלו ועל הגוף שלי בדרכים שונות.

"רוצה לעלות למעלה?" הוא צורח לתוך האוזן שלי, ואני מסתובבת אליו, אני מושכת אותו קרוב אליי ונותנת לו נשיקה ארוכה, ולוקחת את ידו.

אנחנו הולכים למעלה, פותחים חלק מהחדרים ומוצאים שם, כמובן, אנשים מזדיינים, עד שמצאנו חדר ריק.

הוא נועל את הדלת ומצמיד אותי אליה, הוא מניח יד אחת על הדלת, לידי, והיד השנייה תופסת בשיער החום שלי.

הוא מניח את שפתיו על שלי ונותן לי נשיקה, הוא מחדיר את הלשון שלו לתוך הפה שלי, נוגע בלשון שלי, הוא נושך את השפה התחתונה שלי ומתרחק.

"מה את רוצה לעשות?" הוא שואל, ואני מרגישה את הזקפה שלו כנגדי.

לקחתי את ידו שהייתה על הדלת והכנסתי אותה לתוך המכנסיים שלי.

"מממ .." הוא ממלמל.

"פאק" אני נאנקת כשהוא מזיז את אצבעותיו במיומנות על המקום.

הוא מנשק את הצוואר שלי, לא מפסיק להזיז את אצבעותיו לרגע.

הוא מניח את שפתיו בנקודה הרגישה שלי, בדיוק מעל עצמות הבריח, הוא מוצץ את המקום ואז מלקק.

"לעזאזל ניי-" אני אומרת, לא מסוגלת להשלים את המשפט.

זוהי לא הפעם הראשונה שאנחנו עושים את זה, אבל הפעם הזאת יותר אינטנסיבית, אולי כי היינו רחוקים זה מזה בגלל הלימודים.

התגעגעתי לידיים שלו שיודעות איפה לגעת בי, לגוף שלו שיודע בדיוק מה אני צריכה, לשפתיים שלו ולנשיקות המלאות תשוקה שלו, ואפילו לנשיקות הכי קטנות.

הוא ממשיך להזיז את אצבעותיו ומתקרב אל האוזן שלי כדי ללחוש לי כמה מהמילים שהוא אוהב להגיד.

"אני אוהב את איך שאת תמיד מוכנה בשבילי."

"לעזאזל אנה, תראי מה את עושה לי."

"את כל כך סקסית, ואת אפילו יותר סקסית כשאני נוגע בך."

"אני רוצה .. פאק את כל כך יפה."

כל המילים האלו מביאות אותי לקצה וזה מרגיש כל כך טוב להרגיש את זה שוב.

"קדימה אנה, תגמרי בשבילי." הוא אומר ומעביר את אצבעותיו על ידי, מעלה ומטה.

הוא מזיז את האצבעות שלו על עצמות הבריח שלי ולאחר מכן הוא יורד לחזה שלי, הוא יורד בקו הבטן שלי ולאחר מכן לקו המכנסיים שלי.

כשהוא מזיז את אצבעותיו מעל קו המכנסיים שלי אני מרגישה את הלחץ מתחיל להיבנות בבטן שלי.

"אנ-אני.. תוציא.. פאק.. את היד." אני בקושי אומרת.

"לא, אני רוצה להרגיש את זה." הוא מחייך ושניות לאחר מכן אני גומרת, אני מתנשמת בכבדות, והוא מוציא את היד שלו.

"תפתחי את הפה." הוא מצווה וכך אני עושה, הוא מכניס את אצבעותיו לתוך הפה שלי, סוג של מסורת לאחרת שהוא עושה לי ביד.

"מממ .." אני ממלמלת והוא לוקח את ידו ומניח נשיקה על הפה שלי.

"התגעגעתי אליך אנה." הוא אומר.

"גם אני."

***

היום הראשון לאחר חופשת חג המולד, כולם עייפים לאחר המסיבות אתמול בערב וזה נראה בבירור שיש פה לכמה חמרמורת קלה.

כמו בכל בוקר, נתן ואני הולכים לבית הקפה למטה בפינה בקצה המסדרון, ואני תמיד לועגת לו שהוא לוקח שוקו חם ואני לוקחת קפה.

"איך היה בחופשת חג המולד?" אני לוקחת את הקפה שלי ומתיישבת בשולחן החנונים שרגילים שאני מציקה להם בזמן שנתן מזמין את השוקו שלו.

"אה, אממ .." הראשון ממלמל, הוא נראה לחוץ.

"אתם צריכים לבוא למסיבה בבית שלנו." חייכתי. "אני מזמינה."

אנחנו נבוא." השני נרגש כאילו הוא זכה בלוטו".

"קיי, מה השם שלך?" אני מסתכלת עליו, לא מעוניינת בחברים שלו.

"הארי .." הוא מכחכח בגרונו. "הארי סטיילס."

אני קורצת לו וקמה, מצטרפת לזרועות הפתוחות של נתן.

"מה עשית הפעם?" הוא שואל.

"הייתי נחמדה, אמרתי להם לבוא למסיבה בבית האחווה." אני מגחכת.

"את צוחקת!" הוא מתרחק, מסתכל עליי, נלהב.

"לא." החיוך שלי גודל ואנחנו הולכים יחד לשיעור הראשון שלנו.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 12, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Nerd.Where stories live. Discover now