Első futam

242 16 11
                                    

- Najó, minden meg van? - kérdezte, mire csak meglengettem a kezemben tartott kocsikulcsot. - Na ezt felejtheted is el. - röhögött ki majd mielőtt szólhattam volna kikapta a kezemből a tárgyat és már sétált is a kocsi felé. Duzzogva mentem utána, az első hogy elvisz egy utcaversenyre erre nem enged vezetni. Na mindegy majd ott ugyis nyerek valami jó verdát, plusz túl jól nézek ki ahhoz hogy most duzzogni kezdjek. Egy fekete v kivágású top és egy fehér trapéznadrág ami csak a csípőmig ér fel, barna hajam kiengedve és egy stílusos csizmát pattintottan magamra. Beültem az anyósra majd vártam hogy végre elinduljunk. Néztem a monitort ami a nitro százalékot jelezte. 50℅ hát nem valami sok. Úgy tűnik a bátyám nem tervez ma indulni, ez fura általában be nem áll a szája és végül a volán mögött köt ki.
- Na, csapjunk bele. - mosolygott majd beindítva a motort, láttatni engedte a külső szemlélőknek hogy mi most igenis egy pöppet drága versenyautóban ülünk, kék szürke fényezéssel és szintén kék alváz fénnyel. Hangoztatta a motort egy ideig, majd váltott és a gázra taposott.
A hely nem volt messze, egy parkolóházban csak úgy nyüzsögtek a szebbnél szebb csodák (mármint a kocsik). A csajoktól és kocsik mellett támaszkodó balhés srácoktól hemzsegő hely tele volt izgalommal. Lassan hajtottunk közöttük át, a bátyámat hatalmas üdvrivalgás fogadta mikor kiszállt az autóból. Kiléptem én is, majd magam mögött bevágva az ajtót (olyan jó csajosan) zsebre dugott kézzel néztem körbe. Mimdenkinek megakadt rajtam a szeme de nem lett csönd vagy ilyesmi. Néhány fekete gyerek még fütyült is nekem. Hát, csak úgy üvöltött rólam hogy még soha életemben nem jártam itt. A kocsi hátuljához mentem majd felültem rá. Alaposna végig mértem az előttem álló embereket és autókat. Velem szembe volt a három gyerek aki rámfütyült, onnan méregettek. Csak úgy vigyorogtak rám mintha én is egy ilyen kis libuska lennék mint akik körülöttem ácsorognak. Jah azt elfelejtettem említeni, hogy mindengyik gyerek mindkét oldalán volt egy-egy ilyen bula akik előszeretettel simogatták őket. A mellettük lévő verdák sem voltak rosszak, 3 ferrari, kicsit más kiadásban, az egyik fekete, arany csíkkal és tigrissel a motorháztetőjén, a második egy piros klasszikus, a harmadik meg egy neonzöld, hulk-os, na azt nem tudtam hova tenni. Hagyva a füttyögőket néztem balra mivel hogy ott volt a társaság nagy része. Többen álltak körbe egy japán csávót akinek olyan volt az orra mintha benyomták volna neki. Fekete trikóban volt szürke dzsekivel. Egy fekete hajú lányt karolt át és így vizslatta a tömeget, válaszolt egy csomó kérdésre miközben a felnyitott motorháztető alatt lévő motorra és egyéb alkatrészekre mutogatott. A csaj rámnézett, én elereztettem egy mosolyt amit ő is viszonzott. Rajta egy combcsizma volt, barna szoknyával különös neon rózsaszines fölsővel és fekete bőrdzsekivel. Jól nézett ki meg kell hagyni. Mindketten egy szürke leopárd mintás, igen irigylésre méltó kocsinak támaszkodtak, gondolom az előbb említett lapos orrú faszié. Viszont tőle pár méterrel akadt kevemre való kuncsaft is. Egy kék-sárga sportautó tetején ült és mogyorót evett miközben a vele szemben álló társasággal nevetett. Haja kicsit hosszabb volt és fekete. Az arca karakteres, tökéletesen illet az itteni élethez. Egy sima cipzáros pulcsi, egy bordó póló és farmer volt rajta, de ez pont elég volt ahhoz hogy felkeltse az érdeklődésem. Plusz a kocsi amin ült huhuu... Szerintem életemben nem láttam még egyedibb járgányt. Csak úgy sütött róla hogy ez nem gyári készítmény. Ekkor megkocogtatta valaki a vállam, felé fordultam és szembe találtam magam az egyik fekete csávesszal.
- Tetszik mi? - nézett rám perverzen mire én felhúztam a szemöldököm jelezve hogy Pardon?. - Mármint a kocsi. Láttam hogy legelteted rajta a szemed. Ó az a kocsi apám.., huhuu az ennek a helynek a...tudod van az a festmény, amin mosolyognak.
- A MonaLisa? - kérdeztem.
- Na az igen, nos az a kocsi ennek a helynek a monalisája. - vigyorgott rám. - Amúgy Twinkie. - nyújtotta a kezét.
- Steph. - ráztam meg, majd a kocsija felé pillanottam. - Nem rossz taliga. - vigyorogtam rá mert tudtam hogy ezzel kiszedem belőle miért zöld hulk van a kocsija oldalán.
- Hogy mered! Az az én kincsem. - küldött csókot az autónak én peidg ott értettem meg hogy ezt csak el kell fogadni, nincs rá értelmes válasz.
- Jolvan nyugi, csak hülyültem. - boxoltam vállba mire ő is felröhögött.
- Hugi! - érkezett a hang mögülem de mire megfordultam már mellettem volt - Csá tess, mi a pálya? - rázott kezet Twinkie-vel majd felém fordult.
- Nos, had mutassam be neked Dominic Torrettot. - mutatott az említett személyre de nekem nem kellett magyarázkodni. Erősen azon voltam hogy ne tátsam el a szám, és ne kezdjek tinilány módjára sikítozni. Itt áll velem szemben a buisniss ember, ennek az életnek a királya, a verhetetlen Dominic Toretto.
- Szeva kislány. - intett nekem, bal oldalán ott volt Leticia, körülöttuk pedig az egész csapat.
- Császtok! - köszöntem lazán majd leugrottam az eddigi "székemről" és kezet fogtam velük. - Steph O'conner.
- Üdv a világunkban. Brian már sokat mesélt rólad. - szólalt meg mellette egy tüsi hajú gyerek majd vihogva arrébb somfordált.
- Hello csinibaba. - hallottam mögülem a hangot mire mindenki oda nézett és én is megfordultam. Egy narancssárga hajú, japán csávó állt előttem, aki az állát dörzsölve feltünően méregetett.
- Bocs, ismerlek? - fontam keresztbe a karjaim és testújom a jobb lábamra helyeztem.
- Nem de szerintem nem lenne ellenedre. - nyalta meg a száját nekem meg kedvem támadt okádni.
- Szerintem meg igen, csá! - fordultan volna vissza, de a derekamat megragadva magához húzott és nekem dörzsölte az ágyékát. A bátyám már emelte a kezét de a szememmel jeleztem neki hogy hagyja csak, megoldom.
- Naaa, ne legyél makacska csak játszani fogunk. - suttogta a fülembe én meg visszanyeltem a vacsorám.
- Azt mondtam nem érdekelsz! - tapostam a lábára majd tökön rúgtam. Hatalmasat jajgatott mire majdnem mindenki idenézett közdtuk a többi japán csávó is, mármint a lapos orrú és a sexy hosszu hajú is.
- Hülye kurva, ezt még megkeserülöd! - fogta a fájó testrészét. Két haverja felállította de ezt már senki se hagyta figyelmen kívül. Körénk gyűltek és nézték a műsort. Érzetem hogy a bátyám mögöttem áll, ütésre készen. Hátrafordultam hogy nyugodjon meg, uralom a helyzetet, csak bólintott majd ő is tovább figyelt.
- Én mondtam hogy ez nem jó ötlet tesó! - szólalt meg az egyik haverja.
- Kussolj! - üvöltött rá. - Te! Azt hiszed csak ennyi? Nem tudod kihez beszélsz? - köpte a szavakat.
- Nem és nem is érdekel. - Húztam gúnyos mosolyra a szám.
- Én Morimoto vagyok és megbábod te ezt még! Szerencséd hogy itt a kis csapatod, egyedül már nem lennél ilyen nagyszájú ugye? - vigyorgott. Mindenki húúzott meg füttyögött.
- Ha így látod, versenyezzünk, és meglátjuk ki a nagyszájú! - léptem közelebb hozzá. Szemem sarkából láttam hogy a sexy srác is engem és ezt a pojácát figyeli szóval ez lökött egyet az önbizalmamon.
- Te versenyezni? - röhögte el magát, a tobbi emberrel egyutt. - Ez nem apuci kis kertje ahol a traktort kormányzod! Itt komoly dolgok folynak. - gúnyolódott tovább. A kezem ökölbe szorítottam és kezdtem egyre mérgesebb lenni.
- Majd meglátjuk mennyire komolyak mikor lehagylak! - feszítettem tovább a húrt.
- Rendben! Már csak egy kérdésem van. Mivel fogsz menni? Mert hát könnyen beszél az akinek még kocsija sincs. - röhögött ki ismét mire megtorpantam. Ha a bátyám kocsiját kérem el akkor tuti lúzernek fog tartani, de az imént szerzett új baráti körömből se kéne kérnem.
- Vidd az enyém! - Dobta oda nekem a kulcsot a sexy gyerek. Szerencse hogy elkaptam.
- A cél a Tokioi torony! A tét pedig a másik kocsija. - mondtam mire kicsit felszaladt a szemöldöke. - Na mivan? Beijedtél? - forgattam a frissen szerzett kukcsot az ujjaim közt.
- Csak szeretnéd! Gyerünk skacok! - nézett körbe mire mindenki elindult.
- Eszednél vagy? - nézett rám Twinkie.
- Miért? Mit érdekeljen ez a kis mitugrász. - sóhajtottam.
- Ő nem mitugrász, ő D.K legfőbb cinkosa, ha vele kezdesz D.K-val kezdesz. - mondta lazán én pedig értetlen fejjel meredtem rá.
- Ezt jól elintézted. - szólalt meg a bátyám is. - De ezek nem ismernek téged, simán lehagyod őket. - veregette meg a vállam mire elmosolyodtam. Torettóékat már nem láttam sehol, biztos lementek már a helyszínre.
- Hé! Senki se hallotta amit mondtam? - értetlenkedett továbbra is Twinkie.
- Csigavér haver, nem ismered a húgom, nem láttad még vezetni. - Veregette vállba őt Brian majd ők is lementek. Egyedül maradtam a kék és sárga Nissan-nal. Lassan odasomfordáltam és beültem. Akaratlanul is az orromba kúszott a furcsa illat ami a bőr üléshuzat és a férfi parfüm keverékéből állt. Egy volt a bökkenő. Itt sehol sem láttam semmilyen Nitro százalék jelzőt és semmilyen gomb nem volt a kormányon. Nézelődtem még egy kicsit, hátha megtalálom de nem nagyon jártam sikerrel. Nem vezettem eddig még ilyen "sima" autót mert ugye a bátyámék nem ilyen egyszerűek. Lesz ami lesz alapon bekötöttem magam és elindítottam a motort, majd a többiek után indultam.
Érdekes menet lesz ez.

Sziasztook, most egy kicsit más vizekre evezek, mivel ezek a filmek nagyon meghihlettek. Ezt a storyt viszont normális időközönként szeretném frissíteni nem fél éves késésekkel, szóval remélem tetszik.
Kicsit a magam stílusára formálom a torténetet, szóval ha valami nem stimmel esetleg nem annyira szakmai azért bocsi, igyekszem magára a filmre támaszkodni azért ;)

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 23, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Halálos iramban - Tokiói hajszaWhere stories live. Discover now