"Hamile değilim." dedim hemen. Telaşlanmasını istemiyordum.
"Emin misin?"
Kocaman açılan gözlerindeki korku biraz kalbimi kırmıştı doğrusu... gerçi ne bekliyordum ki? Jungkook beni öpmemişti bile.
"Eminim, korkma." sakinleşmesi için avcumu yanağına bastırdım.
"Test yaptın mı?"diye sordu yine de.
"Bugün doktora bu yüzden gittim Koo."
"Öyle mi?" kaşlarını kaldırarak yüzüme baktı. "Yani kesin olarak hamile değilsin?"
Başımı iki yana sallayıp ıslak saçlarını gözlerinin önünden çektim. Dalıp gittiğinde ya da şaşırdığında kocaman açılan gözlerini bu kadar tatlı bulacağımı hiç tahmin etmezdim. Daha önce bu konuda düşünmemiştim de doğrusu.
"Peki nedir bu o zaman?"
"Doktor dedi ki eğer bir bebeğe karşı annelik duyguları hissediyorsan düşük bir olasılıkla sütün gelebilirmiş."
Mümkünmüş gibi gözleri daha da açıldığında onu o sevimli şok olmuş ağzından öpmek istedim. İnce üst dudağının tavşan dişleri üzerinde kıvrılışının bu kadar hoşuma gideceğini bilmezdim.
"Yani Jungsu yüzünden mi?"
"Kızmayacağına söz verirsen sana bir şey söyleyeceğim."
"Kızacağım bir şey mi yaptın?" bu defa kaşları çatıldı ancak dudağının kenarı hafif kıvrılmıştı.
"Jungsu'yu emzirmeyi denedim dersem kızar mısın?"
"Emzirmeyi mi denedin?"
"Duştayken acıkmış gibiydi. Hemşire de emzirmek için bebeğin güvenini kazanmanın bir yıl bile sürebileceğini söylemişti. Gerçekten emeceğini düşünmedim."
Muzipçe sırıttı. "Yalancı."
"Ne? Yalan değil ki." alt dudağımı büktüm.
"Gayet de yalan. Emebileceğini düşünmemiş miş..."
"Kızdın mı?" olabilecek en masum ifademi takınarak sormuştum.
"Önce bana sorsan iyi olabilirdi." dedi ciddi bir yüz ile. "Bir daha Jungsu ile ilgili bir şey yapacağın zaman sor olur mu?"
"Olur." dedim hemen. Haklı olduğunun farkındaydım. Sonuçta benim değil onun bebeğiydi. "Kızdın mı?" diye tekrarladım elimde olmadan.
"Kızdım." diyip dişlerini göstererek hırladı. "Çok kızdım, bir daha yapma."
"Tamam." başımı göğsüne gömdüğüm sırada güldü.
"Seni sevmesi garip değil." diye mırıldandığını duydum birkaç saniye sonra.
"Öyle mi?"
"Hmm..." parmaklarını saçlarımın arasında gezdirirken hafifçe mırıldandı. "Karnın şişmeden göğüslerinin büyümesi bebeğimin eseri."
Kıkırdamasına hafif geri çekilip karnına vurarak karşılık verdim.
"Ne, yalan mı? Silikon falan olmadan göğüs büyütmek için güzel bir yol."
"İhtiyacım var mıydı sence?" kaşlarımı kaldırarak gözlerine baktım.
"İhtiyacı olanlar olabilir." dedi sırıtarak. "Fazlası göz çıkarmaz."
"Çok emin olma. Gözünü çıkartayım mı göğsümle hı?"
İkimiz de kıkırdarken küvetin içinde küçük bir savaş meydana geldi. Bacaklarımız birbirine dolanmışken kendimi onun altında bulmuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BIAS MI BİR GECE Mİ?
FanfictionBu hikaye profilimdeki Erkek Oyunu Maknae Line hikayesinin devamı niteliğindedir ancak ayrı da okunabilir. Yine de ayrıntılar için oradan buraya geçmenizi öneririm. Deniz Bts hayranlığı ve izlediği dramalar sayesinde Kore'de yaşamayı tecrübe etmek i...