Προειδοποιητικό για ερωτική σκηνή μέσα στο κεφάλαιο. Τίποτα το σπουδαίο αλλά ναι-
_________________________
9. Άκρως ερωτεύσιμο.
Η πιο εξευτελιστική στιγμή της ζωής μου ήταν όταν διάβασα ένα ημερολόγιο από το 1990 κάτι. Αν μπορούσα να γυρίσω τον χρόνο πίσω θα το έκανα γιατί όταν έμαθα ποιανού ήταν ήθελα να βγάλω τα μάτια μου, να τα βράσω και να ξεχάσω για πάντα το πώς ήρθα σε αυτόν τον κόσμο.
Ωστόσο, επειδή είναι μισή ντροπή δική μου μισή πάντα δική σου, θα σου βάλω μια σελίδα από το ηλίθιο ημερολόγιο που μου χάραξε για πάντα τη ζωή.
Ήταν η ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου. Παναγιά μου βοήθα με. Και ξεκινούσε κάπως έτσι.
«Πυκνό το σκοτάδι γύρω από τη ματιά της, μελωδικό το άγγιγμα γύρω από τη καρδιά της. Πρόσεχε, μπορεί να καείς για θα σε κάψει, ο έρως σου για εκείνη πριν καλά καλά ανάψει.»
Ο Πάρης άκουγε προσεκτικά τις λέξεις να προφέρονται αργά μέσα από τα χείλη της Νεφέλης. Εκείνη, ξαπλωμένη στον καναπέ, το κοντό, αέρινο φόρεμά της να κρατάει κρυφά τα μυστικά που ήθελε να αποτυπώσει στο δέρμα της. Ένα βιβλίο στο χέρι και ένα χαμόγελο να ακούγεται μέσα στη νύχτα. Εκείνος, στο πάτωμα, δίπλα από τα πόδια της και καλά μελετώντας για την εξεταστική του τελευταίου μαθήματος στη σχολή. Το μυαλό του όμως ήταν μια μάζα πλαστική, που την έπλαθε, την κατέστρεφε και την έφερνε ξανά σε μία η φωνή της.
«Χορεύει τραγουδώντας έξω από το μπαλκόνι σου, η βροχή καίει το δέρμα της. Τη κοιτάς να ζει, πεθαίνεις με κάθε της πνοή. Σου ρουφάει τη ψυχή, σαν το σκοτάδι που τρώει το φως της ημέρας και η συννεφιά γύρω από το δέρμα της σε φέρνει όλο και πιο κοντά της.» η Νεφέλη έγλειψε τα χείλη της πιάνοντας τη κρυφή ματιά του πίσω από τις σελίδες. «Χορεύει τραγουδώντας έξω από το μπαλκόνι σου, το ξόρκι της καίει το μυαλό σου. Τη κοιτάς να ζει, πεθαίνεις με κάθε της πνοή και χάνεις κομμάτια του εαυτού σου με κάθε χειροκρότημα των χεριών της. Σε έχει μαγέψει, σε περιμένει. Θα πας; Σε φωνάζει. Και με κάθε ενδοιασμό σου, προσπαθεί περισσότερο.»
Ο Πάρης προσπαθούσε μάταια να συγκεντρωθεί.
«Με κάθε ενδοιασμό σου, ρουφάς και εσύ λίγο από την ψυχή της.» η Νεφέλη γύρισε σελίδα, με τον Πάρη να ακολουθεί τα δάχτυλά της σαν μια σαρωτική κίνηση που τον σκότωνε. «Πρόσεχε τον έρωτά της μικρέ. Πεθαίνει όταν στερέψει.»
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Η συνταγή της δυστυχίας | ✓
Любовные романыΟχτώ άγνωστοι. Οχτώ διαδρομές με το τρένο στην Ευρώπη. Οχτώ εβδομάδες μακριά από όλους και όλα όσα γνωρίζουν. Παρέα μόνο με οχτώ...συνταγές. Φτιαγμένοι διαφορετικά ο ένας από τον άλλον, σύντομα θα μάθουν πως αποτελούν τα βασικά υλικά μιας μοναδικής...