Multide çok beğendiğim bir şarkı var ve Multideki kız -Eslem . Bu bölümü AllisonArgent- e itaf ediyorum
Tüm gün Ayça ile birliteydik .Şimdi ise ateşi netrafında toplanmıştık barışın yanınd sarışın bir kız var çok sürtükümsü bir tipi var her an Barışın Ağzın düşebilir .Aman banane .herkes Konuşurken kkızın biri eee hadi bişeyller yapalım diye bağırdı."Doğruluğğğğk muğğğ Cesaretlikmiğğğ oyanayalığğm "dedi sarışın yelloz herkes onaylayınc başladk oynamaya sarışın yelloz bana soruyordu .
"Doğruluğğk muğğ Cesaretliğğğk miğğğğ"
"Cesaretlik."dedim bir çırpıda kız durdu bir süre
"Bulduğğm İleridekiğğğğ göle atlayacaksığğğnnnn " dedi tamam dedim göl hemen dibimizdeydi zaten herkes birlikte gölün kenarına geçtik Ayça elinde havlu ile koşturarak geliyordu içime önceden giydiğim bikinilerim vardı .Aslında göle girecektik Ayça ile Vazgeçince kldı öyle işimede yaramıştı Şortumu ve tişörtümü çıkarıp suya atladım soğuktu bir süre suyun altında durdum .Birinin Nerede diye sorduğunu duydum yavaşça yüzeye çıktım kıyıya yüzdüm ve Sayçadan havluyu alıp vücuduma sardım ve hemen üstümü giydim saçlarım ıslaktı ama üşümüyordum tekrar ateşin etrafında toplandık .Tekrar çevirdiler bu sefer Ayça sarışın yelloza soracaktı..
"Doğrulukmu cesaretlik mi ?"
"Cesaretliğğğk "
Şimdi sıçtı işte Ayça bir keresinde bana sokakta deli taklidi yaptırdı yaşlı amca bastonla dövdü beni .Hatırladıkça gülerim ahhshahahs .
" burdan birine kucak dans yap ."
Bu sarışın yellozda gidip bir tane çocuğaa kucak dans yapmaya başladı .Zaten sarhoş olduğu belliydi yakta bile zor duruyordu .kızın yarım yamalak dansını görünce tövbe dedim .Neyse Bir süre daha oynaıktan sonra herkes yattı bende hemen çaadıra girdim ve yattım Bir süre sonra barış geldi ve oda yattı uyumaya çalıştım uyuyamıyordum yavaşça yerimden kalkıp çadırın ağzını açtım dışarıdan geri kapattım Ayçanın çadırını açıp ayçaya baktım oda bana baktı öyle bakıştık falan işte y- ne yapıuoz biz amk nyse .
"Ayça kalk şaka yapma vakti ."dedim kafasını kaldırıp pis pis gülmeye başladı yavaşça çadırdan çıktık .Eğlence Başlasın .
************
Zorla yakaladığım kediyi kutunun içine koyup denk gele bir çadırın fermuarını indirdim içine hemen kediyi koyup çadıra koştum ve içine girdim Barış hala uyuyordu uyuyor gibi yapıp bekledim r bir süre sonra çığlık sesleri yükseldi hafifçe kıkırdadım .Hafif bir kıpırdanma hissedince Barışın kalktığını anladım hemen kalkıp çadırdan çıktı .Bir süre bekleyip bende çıktım. Hala biraza utanıyorum. Ayça gilde çıkmıştı oda kendini zor tutuyor gibiydi. .Kızın teki çok korkmuş gibiydi bu Barışın yanındaki kızdı demek onun çadırına koymuşum ortalık sakinleşince tekrar çadırlara döndük .Uykumda gelmişti zaten yatar yatmaz uyumuşum.
*****
Sabah uyandığımda karnımda bir ağırlık hissettim bir süre sonra idrak ettim .Barışın koluydu kalkmaya çalıştım beni kendine iyice çekti .Bir süre bekledim ve Barış döndüm üstü açıktı ve baklavaları vardı .Oha Baklava .Bir süre bekledim ve barışın kolunu kaldırıp oturur pozisyona geçtim .Barış arkası dönük uyuyordu bunu fırsat bilip çantamdan askeri tişörtüm ile koyu yeşil şortumu giydim
Ve yavaşça çadırdan çıktım. Normalde kitaplarda herkes erken kalkar ya bizim kamptakiler çok tembel oldukları için yatıyorlar 1-2 kişi uyanık .Bu gün geri dönmemiz lazım .İlerdeki kızın yanına gittim.
"Bu gün gitmiyormuyuz?." diye sordum
"Hyır dün birkaç kişi hocların yanına gidip 3 gün daha kalamazmıyız demişler hocalarda kabul etmiş ama 3 gün içinde grup etkinlikleri yapacakmışız ."dedi e gülümsedi
"Saol."diyip yanından ayrıldım
Eğlence var desene.
Selam gençlik bu bölüm çok iğrenç oldu dimi biliyorum ilham perilerim kocaya kaçtığı için aklıma fikir gelmedi .Bu arada Watsapp grubu açsam kimler katılır ? Eğer isterseniz yorumlara yazarsınız.
Yorum ve votelemeyi unutmayın.