Jednou ráno, když jsem ještě spala po včerejší proflámované noci se mi zdál krásný sen a v tom jsem se vzbudila na zvonění telefonu.
-Crrrrn
Rozespale jsem se podívala na mobil a uviděla jsem na něm jméno mé nejlepší kamarádky Kláry.
-Haló?
-Ahoj, Anet, promiň jestli jsem tě vzbudila, ale právě jem dostala 2 lístky na dnešní zápas. Vím že tě hokej moc nebaví, ale nemám tam s kým jít...šla by jsi se mnou? Jestli nechceš, nevadí já to pochopím.
-Jo, jasně, půjdu s tebou. V kolik?
- Přišla bych k tobě okolo 16:00 ale zápas začína v 17:00.
- Dobře, budu tě čekat. Aspoň uvidím jaký tady máme pěkný hokejisty.
-Pěkný, ale hlavně šikovný! Přijdu k tobě teda ve čtyři, zatím ahoj.
- Ahoj...
Jo, hokej moc nemusím, ale když jsem uslyšela v jejím hlase tolik nadšení, nemohla jsem jí říct, že se mi nechce, nebo že nepůjdu. Už mi nešlo usnout, ale zůstala jsem ležet v posteli. Přemýšlela jsem co si obleču.
Celkem jsem se začala těšit...Byly přesně čtyři hodiny, když někdo zaklepal na dveře. Hned jsem věděla že to bude Klára. Utíkala jsem po schodech a rychle jsem jí otevřela dveře. Vběhla do domu celá natěšená.
-Ahój, nerozmyslela sis to?
-Ahoj, ne nerozmyslela!
-Tak to je super, pojď jdeme tě vyfintit aby jsme za chvíli vyrazily na stadion!
Bylo přibližně 16:25 když jsme šly ode mně. Cesta trvala asi 15 minut. Šly najít svoje místa na sezení, pomalu se zaplnila celá hokejová hala a zápas mohl začít.
Klára mi půjčila i dres, protože měla doma dva.
Byla plná napětí když její oblíbení hráči šli na bránu, nebo když překonávali soupeře v osobním souboji. Skončila první třetina a její oblíbený tým vyhrával. Celkem mě ta hra zaujala. Aj jsme povzbuzovaly, určitě to hráče ,,nakoplo"! Na stadioně byla skvělá nálada.
-No co, nenudíš se tady?
-Ne, náhodou je to celkem fajn...
-Takže, půjdeš se mnou aj příště?
-Není to zlý nápad.
-Dobře, tak to jsem spokojená!
Začínala druhá třetina a halou se ozývala jména hráčů. V tom najednou...
--------------------------------------
Doufám že se aspoň někomu začatek příběhu líbí :) Budu ráda za vote a komenty. :)
ČTEŠ
Hockey Love
RandomAnetě je 18 let a díky své kamarádce Kláře se seznámí s hokejisty. Bude z toho něco, nebo si to Aneta bude jen nalhávat? A je vůbec Klára skutečná kamarádka? Příběh plný lásky, ale i zvratů. Snad se Vám bude líbit. :)