Yasak *8*

15.7K 345 8
                                    

1K olmuşuz hepinize çok teşekkürler :) Yorumlarınızı bizimle paylaşmayı unutmayın :*
-SUSUDİ

Ertesi sabah içimdeki sıkıntıyla gözlerimi açtım.Nişana az bir vakit kalmıştı bu yüzden bugünü alışverişle geçirecektik.Nergis anne evde organizasyonlarla ilgileneceği için bizimle gelmeyecekti.Bu da demek oluyordu ki sadece Deniz ve ben olacaktık.

Dün gece düşünmekten uyuyamamıştım.Sonunda Denizle aramı iyi tutmaya ve Savaştan uzak durmaya karar verdim,en mantıklısı buydu.Savaştan etkilenmem tam bir saçmalıktı.

Üstüme rahat bir şeyler giyip kahvaltıya indim.Sakin bir kahvaltı olmuştu, eve alışmaya başlamıştım.Savaş dışında ki herşey idare ederdi.Ben yokmuşum gibi davranıyordu.Evet bu daha çok işime gelirdi birbirimizi görmezden gelmek.

Nergis anne organizasyonlarla ilgili bir şeyler anlatmıştı ama pek dinlememiştim.Bu benim düğünümdü ama herşeyi Nergis anne planlıyorda açıkcası umrumda da değildi.

Bugün işe gitmeyecektim aslında bu birazcık işime gelmişti.Gizemin evlilikle ilgili sorularından resmen gına gelmişti.
Ayrıca sürtüklerin Savaşa ve Denize yiyecek gibi bakmaları,sürekli aldığım evlilik tebrikleri ve Gökçenin sürekli Savaşı anlatıp durması gerçekten çok canımı sıkıyordu.

Kahvaltıdan sonra odaya çıkıp deri ceketimi ve çantamı alıp aşağı indim,kapının önünde bekleyen Denize gülümseyip yanına gittiğimde her zaman ki gibi çok enerjikti.

"Ee heyecanlı mısın?" Dedi sırıtarak.

"Pek sayılmaz" dedim tebessümle.

Cevap vermek yerine gülümsemişti arabaya yerleştiğimizde gözlerim kapanmaya başlamıştı, dünün acısını çıkartıp uyuklayarak geçirmiştim yolu.Her yerde uyuma potansiyeline sahip bir insan olduğum için hiç zorlanmamıştım.

Klasik bir avmye gidiyorduk aslında bugün çok fazla bir şey almayacaktık nişan elbisesi ve takım elbisenin yanında bir kaç normal kıyafet,iç çamaşırı gibi bazı ihtiyaçları giderecektik.

Kolay beğenmeyen biri olduğum bir gerçekti saatlerce gezmek istemediğim için hemen bir şeyler alıp çıkmak istiyordum. "Tamam bu olsun" dediğim her kıyafete Deniz onaylamaz bakışlar atıyordu.

"Beğenmediğini anlıyorum vaktimiz var gezelim içine sinen bir şeyi al" dedi gülümseyerek.

Sonunda bir şeyi beğenmiştim.Hem de çok beğenmiştim.Belli etmemeye çalışsam da Deniz bunu anlamıştı.

"Gözlerin parlıyor"

Dedi aynadan elbiseye ardından bana bakıp gülümseyerek.

"Evet güzel bir elbise" dedim.

"Uyuyan güzele benzemişsin" dedi gülerek ,arabada kestirmemi ima ediyordu.

" Ne o yoksa öperek mi uyandırcaksın?" Dediğimde gülümsemesi kaçmış sıkılmış bir yüz ifadesine bürünmüştü,sanırım o gün aklına gelmişti.İyi benimde amacım buydu zaten.Bir daha öyle bir şey denemeye kalkmazdı herhalde.

O sıra gelen telefonla konuyu kapattık.Bir kaç dakika sonra canı sıkkın bir şekilde 'şirkette önemli işlerinin çıktığını,ihaleyle ilgili bir sorun olduğunu gitmesi gerektiğini' söylemişti

Şu an başka kız olsa yüz yılın tribini atardı.Benimse umrumda değildi yinede bunu belli etmedim.

"Sorun değil hallederim ben" dediğimde elime kredi kartını tutuşturup şifresini söyledi.

"Seni seviyorum.Yalnız olmayacaksın Savaş sana yardıma gelecek merak etme zevkli adamdır."

Dedi ve seri bir şekilde mağazadan çıktı.Savaşla beraber alışveriş yapmak mı? İmkansız.

YASAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin