Det var tirsdag og jeg skulle gjøre meg klar til skolen. Jeg er veldig trøtt siden jeg har vert oppe hele natta og tenkt på mitt aller første kyss!! Det var den beste følesen ever!! Jeg gikk til skapet mitt og tok på meg et rosa skjørt med en hvit mage topp, jeg gikk til bade og rettet håret mitt og tok på meg mascara. Jeg tok et parr selfies og gikk ned trappa. Jeg tok meg litt frokost blanding og kjekket instagramen min. Da så jeg skolebussen komme, og løp til den. Jeg gikk inn i bussen og så Jaquelin sitte helt alene mens Katy og Mackenzie satt sammen. "Det var rart". Tenkte jeg. Jeg syntes litt synd på Jaquelin og satte meg ved siden av henne. Mackenzie ga meg et sikkelig stygt blikk og snudde seg. "Hei"! Sa jeg til Jaquelin. "Hei". Sa Jaquelin lavt. Jeg begynte å lure på hvorfor Jaquelin ikke satt med Mackenzie og Katy så jeg spurte henne. "Hvorfor sitter ikke du med Mackenzie og katy"? Spurte jeg lavt. "Av og til kan Mackenzie vere en sikkelig skinny bitch". Svarte Jaquelin. "Hvordan skinny bitch da"? Spurte jeg spørrende. Jaquelin pustet tungt ut og svarte meg. " Hun sier liksom at jeg ikke kan gå med de samme klærne to dager på rad og at jeg liksom må dusje minst to ganger hver dag og sånt, og det irriterer meg sikkelig"!! "Skjønner" svarte jeg tilbake. Hun snudde seg rundt og så ut av vinduet. "Men gjett hva jeg har å si"!! Utbrøt jeg. Jaquelin snudde seg og så lurt på meg og sa "Hva-a"? "Jeg er sammen med Josh"! Ropte jeg høyt sånn at alle sammen kunne høre det. Alle sammen stirret på meg sepesielt Mackenzie til Josh kom inn. Noen bakerst i bussen ropte "Piiinliiig"! Sånn at alle sammen munne høre det. Han hadde faktisk rett det var pinlig!! Josh kom mot meg og smilte "Hei". Sa han. "Hei" sa jeg og rødmet. Vi stirret på hverandre hele veien til skolen. Når vi var framme gikk vi ut av bussen, Josh gikk til guttegjengen og jeg gikk til Jaquelin. Til Mackenzie kom og dultet borti meg. "Hey-y!! Hva var det for"?! Ropte jeg til Mackenzie. Hun snudde seg rundt og så stygt på meg. "Tror du virkelig at noen tror på at du er sammen med Josh"?! Sa hun på en sikkelig bitchy måte. "Ehhm, du så meg og Josh snakke i bussen" svarte jeg stygt. "Ehhm, ja men det betyr ikke at dere er sammen bare fordi dere snakket i bussen" svarte Mackenzie og gikk bort til Josh, jeg og Jaquelin kunne ikke se hva hun gjorde så vi gikk nermere. Og der stod hun og klinte med Josh!! Hvordan kunne hun gjøre noe sånt?! Og Josh drev og klemte på rumpa hennes!! Jeg vet at vi liksom har vert sammen i en dag og bare har kjent hverandre i ca tre uker, men jeg ble sikkelig sint fordi jeg trodde at jeg kunne stole på han!!! Og Mackenzie var liksom vennen min, for en bitch!!! Etter ca tre min med klining snudde Josh og Mackenzie seg rundt og så på meg, Josh hadde armen rundt Mackenzie og kom mot meg. Men før han rakk å opne munnen sparket jeg han i skrittet og Jaquelin bokset Mackenzie i trynet. Vi lo og snudde oss rundt. Og da ringte det inn og vi gikk til timen vår.
(Håpper over skole dagen)
Når den siste og den kjedeligste timen i heeele verden var ferdig gikk jeg ut av klasserommet. Når jeg gikk ut løp Jaquelin til meg "Heiii"!! Ropte hun med et smil. "Hei-i, hva er du er så glad for"? Spurte jeg nysjerig. "Nei, ikke noe spess, bare se rundt deg" svarte Jaquelin. "Okeyy"?? Jeg så meg rundt alt var som det vanlige, bortsett fra at alle sammen hvisket og tisket og så på oss. Det var første gang alle sammen stirret på oss når Mackenzie ikke var der. "Hva er det som skjer"?? Spurte jeg nysjerig. Jaquelin tok tak i armen min og tok meg til et gjørnet. "Du vet da du sparket Josh i skrittet og når jeg boksa Mackenzie i trynet"? Sa Jaquelin. "Jaa"? Svarte jeg. "Det var noen som fikk det med seg på et bildet og sendte det til alle sammen, så nå er vi liksom skolens Bad Bitches" Svarte Jaquelin. Jeg begynte å le, hun begynte også å le, for jeg tenkete at det bare var dumt og tåpelig. Til slutt gikk vi ut av skolen. "Blir du med til senteret"? Spurte Jaquelin. "Ehh, jeg vil gjærne men jeg må gjøre lekser" svarte jeg og så på bakken. "Det er greit, men nå må jeg gå nå HADE"!! Sa Jaquelin og gikk. Jeg ropte "Hade" og gikk hjem.
ツツツツツツツツツツツツツツツツツツツツツツツツツツツツツツツツツツツツツツ
Tusen takk for 408 lesere!! Det betyr veldig mye!! Sorry for at jeg ikke er så mye aktiv lenger det er fordi jeg ikke bruker denne appen så veldig mye lenger😪 Men jeg skal prøve så mye jeg kan!! Og hvis det er noe så er det bare å spørre!!😋😋
YOU ARE READING
Mitt nye liv i LA
Teen FictionAlexandera er 16 år og har flyttet hele veien fra Oslo (Norge) til LA (USA-Los Angeles). Hun måtte flytte til LA pga at faren hennes har fått tilbud til sånne jobb greier og sånt og hun måtte bli med. Alexandera var ikke så veldig begreiset til å fl...