Aleksi pov.
Makaan sairaala huoneen sängyssä.
Vierailu aika loppu vartti sitten ja jouduin sanoa rakkaalleni heipat. Aika tyhmää että tääl on jotku vierailu ajat.
Kello on vartin yli kahdeksan ja iltapala tuodaan yhdeksältä..
No mikäs siinä vois kai vähän aikaa nukkua kun väsyttää ja ei täällä mitään tekemistäkään ole..
__Avaan silmät ja viiden sentin päästä minusta on kamera. Wait KAMERA!
"Iltaa Aleksi, mitä nyt tapahtuu jos olet täällä ja teillä alkaa keikka kiertue ensi viikolla pääsetkö myös" Kaikki pommittavat kysymyksiä.
Miten vitussa lehdistö on päässyt tänne?!
En vastaa noiden kysymyksiin vaan alan painaa hätäisesti nappia millä kutsua hoitaja. Olen hiukan paniikissa.
Pian lääkäri ja hoitaja saapuvat.
"Onko teillä jokin..." lääkäri aloittaa.
"Teidän on poistuttava täältä" lääkäri sanoo.
"VARTIAT" hoitaja huudahtaa.
Pian saapuu neljä vartiaa minua kuvataan edelleen. Menen peiton alle piiloon.Lehdistö saatiin pois.
"Oletko kunnossa tarviiko rauhoittavia" lääkäri kysyy.
"E-en tarvii" sanon.
"Selvä kutsu jos tarviit jotain" lääkäri sanoo.
Lääkäri ja hoitaja poistuvat ja otan puhelimeni.🦧juopot🦧
Minä: NUKAHIN HETKEKSI JA AVASIN SILMÄT JA TÄÄL OLI LEHDISTÖ!!
Olli: mitä vittua?? Ootko kunnossa?!
Minä: joo. Säikähin vaan.
Niko: mitä vittua!! Yksityisyys on olemassa! Mitä kyseli?
Minä: kaikkea kiertueesta ja että pääsenkö mukaan..
Tommi: vastasitko jotaki?
Minä: En.Sanoja 253
Siis mitä vittua sain myöhästymis merkinnän tänää matikan tunnilla ja pari muutakin koska luultiin et se erityis Opettaja ei ollu tullu nii ootettii sitä sit siel oven takana. Ja se vitun tali aivo laittaa meille myöhästymis merkinnät!! Niinku noin turhasta ei mitää merkintää pitäs saada🖕🖕🙄🙄
Oon aina vihannut sitä opettajaa ja nyt vihaan vielä enemmän😠
ESTÁS LEYENDO
palava sydän 3 / oleksi
Fanfickäykäähän muru mussukat lukemassa ensin eka ja toka osa jos ette oo käynyt😗😗 On vuosi 2021 Bändi pystyssä Joonaksen ja Nikon suhde kasassa ja elävät onnellisesti naimisissa. Aleksi ja Olli ovat myös yhdessä. Tommi ja joel elävät sitä sinkkuuden...