12. bölum

1.4K 35 1
                                    

Merhaba uzun zamandır bölüm atamiyordum. Şimdi ancak boşluk buldum umarım bölümü begenirsiniz.
İyi okumalar 🖤

.........

Asel Sert'in ağzından :

Abim, abimler ile konusmustu. Alieyede yazık ama onunki psikopatlik oldugu için fazlada uzulemiyorum. Bence hiç saklamaya gerek yoktu aşağı abimin yanına indim. Abim çalışıyordu ses çıkarmak amaçlı yalandan öksürdum. Abim anında kafasını kaldırıp bana baktı. Beni görünce bilgisayarı kapattı birşeyler sakladığını anlamıştım. Abim" ne oldu abicim sen odanda en son telefonuna bakiyordun" dedi ,bende bende "saklamana gerek yok Doruk abimlerle konuşurken abimide senide duydum hatta telefonu kapattıktan sonra dediğinizde duydum " abim kafa salladı "ben onları sinirle oyle-" "abi saklamana gerek yok sen haklısın bu Ali psikopat yani bence bana göre dediğini yapabilirsin" abim söylediklerine okadar sasirdiki büyük bir ihtimalle itiraz edicegimi falan zannetti ki bu gayet dogaldi. Abim" tamam sen öyle diyorsan yapalım o zaman" dedi. Abim telefonuna eline alınca en yakın adamın arayacağını anladım bir kaç numara tıkladı ondan sonra telefonu kulağına dayadı. "Alo Mehmet birkaç dakika sonra sana bir görev vereceğim ama bunu yapamazsan kimseye yapmadığımı sana yaparım şimdi git hallet" dedi ne yapacağını anlamamıştım ama abim bilirdi ve yapmadığını göre sıkıntı yoktu. Bu arada şunu fark etmiştim abim başkalarına benimle konuştuğun gibi konuşmuyordu çok sert konuşuyordu. Abim " çok hadi bavulunu hazırla 2 veya 3 saate gideriz bende biletleri halledip plan yapicam " dedi. Tamam anlamında kafamı salladım ve hemen odama çıkıp valizini hazırlamaya başladım.

Akel Ateş 'in agzindan :

Asel in kabul etmesine çok şaşırmıştım rüzgar ve Ayaz'ın durumu da çok kötüydü Ali'yi yapmak istediğim şeyleri içimden değil dışından söylediğim için Asel duymuştum ama anlamadığım bir şekilde korkmamış hatta tamam yap eve gidelim artık demişti onu da anlıyordum çünkü abilerin ne durumda olduğunu öğrendi hemen en yakın en güvendiğim adamı arayıp Ali'yi hastaneye buraya getirtip özel hastaneye yatitacaktim. Telefonumu cebimden çıkardım. Ve Aselin yanıda Mehmet'i arayıp söylemediği görevi söyledim "Mehmet Asel yanımdaydı söyleyemedim şimdi koş alike serial ve fransa'daki hastanelerinden birine kapattır ama dikkat et kaçabilecek bir malzeme eşya ve benzeri şeyler olmasın bizde Türkiye'ye geliyoruz" Mehmet guveniyordum cevabı gecikmedi " tamam abi o iş bende onu ruh hastası mı alıp geleceğim 3 saate getiririm siz de çok oyalanmayın aseli görmesin" "tamam hadi Mehmet bekliyorum bizde çıkarız birazdan zaten " dedim ve kapattım. Hemen aseli alıp gitmem gerekiyordu.

Asel Sert in ağzından :

Abim bana sesleniyordu ama iki valizi birden taşıyamayacağım için "abi valizleri almaya gelir misin" dedim.
Abim hemen "tama abi geliyorum " dedi ve gelmeye başladı. Akel abim gelmiş ve valizleri almisti artık sadece yuvama yurduma gitmek kalmıştı.

Hava limanını orada :

Nedenini anlamadığım bir şekilde uçak saatinden 1 saat önce gelmiştik ve biz geldiğimizden beri burda boş boş oturup uçak saatini gelmesini bekliyorduk. Ama işin sonunda Türkiye'ye gidicektik. Bekle bizi Türkiye geliyoruz....

Bir saat yirmi dakika önce Mehmet'in ağzından :

Akal abim bana göre vermişti biz Akal abi ile kardeş gibi büyüdük yediğimiz içtiğimiz asla eğer gitmedi Asel de kardeşim gibi görürdüm Akel abinin bana verdiği göre benim için çok önemliydi hemen Ali nin evini bulup eve gittim. Akel abimlere söylediğime göre 3 ya da 5 saat içinde burada olmaları gerekiyordu. Ben de o süre zarfında Ali alıp bayıldı Fransa'ya kaçıracaktım. Hemen Ali'nin evine gittim pencereden tırmandım ne tesadüf ki camı açıktı camdan içeriye girdim alt kattan sesler geliyordu.
Ben de hemen alt kata gittim elimdeki ilacı birazcık beze sürüp gittim ve Ali'yi bayıldım artık sadece fransa'ya götürmek kalmıştı...




AbilerimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin