A kilencedik óra. A bűvös kilences. Vajon mi lesz ha egyesül a csapat? És egy helyen lesznek tizenegyen? Kiben lehet egyáltalán bízni? A válasz egyszerű mégis olyan bonyolult. Senkiben nem lehet bízni. Mert nem tudható, kiben rejtőzik a gonosz,és kinek vannak gonosz szándékai. Nos hát hölgyeim és uraim. Itt állunk a kilencedik óra kapujában. Élvezzék továbbra is az olvasást!
MinJae
04:40
-Min mégis miből gondolod hogy valaki közülünk az aki árulóként mozog itt és próbál megölni mindenkit?-kérdezi halkan SeonGi. Jó lenne ha egyenlőre senki nem hallana minket,ezért beültünk egy eldugott kis részre és ott beszélgetünk.
-Logika. Minden feltevésemet a logikára alapoztam. Figyelj. A szervezők közül senki nem fog csapdát építeni itt,mert túlságosan kockázatos. Külsős nem lehet,hisz senki nem tud a játékról,a pszichopaták meg nem törik meg a "hagyományaikat". Evidens hogy valaki itt és most áruló közülünk. Viszont fogalmam sincs hogy ki lehet.-magyarázom halkan a fiúnak. Tisztában vagyok vele, hogy a szervezők hallják és látják mit mondok a fiúnak. De ők úgysem kotyognak hisz mindegyik egy nyúl Béla,és csak a képernyő mögött van nagyarcuk.
-Ha ez igaz. Akkor szerinted ki lehet az aki eladta magát nekik? Téged és engem kizárhatunk. SooMi végig velünk volt. A Hwa testvérpár is tiszta. Hana és Yoshi nos őket élből kizárnám,ahogy a barátnődet is YoungJa-t. Ők hárman Japánban nevelkedtek, túlságosan is tisztelik az életet ahhoz hogy bárkit is képesek legyenek megölni.-gondolkodik el SeonGi. Én is ugyanerre a megállapításra jutottam.
-Maradt YungBin, EuJin és Jisoo. Ha öszinte akarok lenni,egyiküket sem tudnám elképzelni úgy hogy gyilkoljon.-sóhajt SeonGi. Egyetértek vele,Jisoo nekem túl nyugodt volt mindig is,és megsiratta az aranyhörcsögömet mikor az tavaly Májusban meghalt,mikor az már 5 éves volt. Meglepődtem, hogy ennyi ideig élt,de mindig is figyeltem a helyes táplálására. Visszatérve a témára YungBin túl csendes és zárkózott, nem hiszem hogy bárkit is képes lenne csak úgy megölni. EuJin számomra egy kérdőjel. Soha nem beszéltem vele tartalmasabban ezért nem tudom,hogy milyen a jelleme,vagy a természete. A srác egy könyvmoly,csodálom hogy eddig bírta.
-Menjünk vissza,nehogy aggódjanak.-áll fel SeonGi és engem is felsegít a földről. Visszamegyünk a többiekhez és várunk,hogy milyen feladatokkal lepnek meg minket.
Külső szemszög
04:55
A kétfiú nem is sejtette hogy egy hozzájuk igencsak közel álló személy kihallgatta a beszélgetésüket és beteg vigyorral az ajkán tervezgeti,hogy egyenként teszi el láb alól a maradék tíz játékost. Senki nem sejti,hogy ki lehet az áruló, és ezt a beteg embert pont ez izgatja. Az ereiben csak úgy folyik az adrenalin, és egyáltalán nem fél a lebukástól. Túl profi,és túl alapos. Tudja,hogy milyen sorrendben nyírja ki a "társait" és azt is tudja hogy ki lesz az első. MinJae túl okos,és ezt ő is tudja,ezért hamarosan akcióba kell lendülnie ha nem akar idő előtt lebukni. Még kell az a két elveszett jómadár,de ez nem az ő dolga. A főnökei idecsalogatják majd a két bárányt és ha ez megvan,akkor indulhat igazán a Horror könyvtár új színházi darabja,mit a szervezők a nagy felbontású tévén nézhetnek végig,beteg és szadista vigyorral az ajkukon.
MinJae
05:10
-Srácok csinálnunk kellene valamit. Ezek az őrültek nem adnak feladatot amit nem is bánok,de ha az a céljuk hogy halálra unjuk magunkat,akkor igazán jó úton haladnak.-sóhajt fel YungBin és megdörzsöli a homlokát.
-Egyetértek vele. Jelenleg öt óra tíz perc van. Még van pár óra de hála istennek már nincs sok idő hátra. Szóval csináljunk valamit. Például tegyünk fel kérdéseket egymásnak,hogy többet tudjunk egymásról.-vetem fel a zseniális ötletemet. Így hátha többet megtudok arról, hogy kinek állhat szándékában megölni minket. Mindenki bólint az ötletre. De mielőtt elkezdhetnénk lassan nyílik a könyvtár ajtaja,és visszafojtott lélegzettel nézzük ki vagy mi lép be rajta. Nagy meglepetésünkre San EuJin és Chun Jisoo áll velünk szemben. Mindenki megvan lépve,de Jisoo reagál elsőként és odaszaladva SooMi-hoz magához öleli a lányt.
-Jó titeket látni srácok.-szólal meg halkan EuJin. Nos nem vártam többet tőle, de őt el is veszítjük mert a könyvtár igazi Kánaán egy könyvmolynak. Gyorsan lelépett egy "Az állatok érzelmi élete" című könyv-el. Gyors volt,de őt ez nyugtatja meg. Nem kövezem meg érte.
05:29
-Nos akkor kezdjük el. Akkor az első kérdésem SeonGi-hoz. Hány csajjal feküdtél le?-kérdezi vigyorogva JungHo. SeonGi rámpillant,én pedig bólintok hogy mondja nyugodtan engem nem zavar.
-Hát nos elég sokkal. Azt hiszem tizenöt csajjal és öt pasival.-válaszol csendesen és hihetetlenül meglepő hogy srácokkal is lefeküdt.
-Hát ezt még én sem gondoltam volna. Na de menjünk tovább.-mosolyodom el.
-SooMi. Ha valakit ebben a szobában meztelenül kellene látnod, kit választanál csak fiút mondhatsz?-kérdezi vigyorogva SeonGi,mire a lány elpirul.
-Hát izé..azthiszem hogy MinJae-t kell választanom. JungHo jó pasi vagy meg minden de téged már láttalak pucéran. EuJin hát enyhén nyeszlett, SeonGi-t meg még ki nem látta meztelenül, YungBin te is jó pasi vagy de láttam ám a hercegnős tetkót a jobb vádlidon. Ez igazán illúzió romboló. Szóval Yoshi és MinJae. Yoshinak technikailag már van felesége,szóval maradt Minjae.-vezeti le lassan SooMi. Hű hát ez aztán komoly kifejtés. De várjunk csak.
-YungBin neked komolyan egy hercegnős tetoválásod van a jobb lábadon?-kérdezem visszafojtott nevetős hangon. A fiú erre elvörösödik és elfordul.
-Egy fogadás miatt van ott. Vesztettem és ez lett a büntetésem. De higyjétek el mai napig bánom, hogy belementem abba a fogadásba.Na folytassuk,a tetkót meg mindenki felejtse el.-neveti el magát halkan a srác.
A játék így megy tovább. Repülnek a kínosabbnál kínosabb kérdések és a játékosok a jó hangulat hevében észre sem veszik hogy átléptek a végjáték tizedik órájába. Lassan lassan vége a szenvedésnek de azért senki ne felejtse el azt hogy a játék még tart és lesznek még meglepetések.
●○○●●○○●●○○●●○○●●○○●●○○●●○○●●○○●●○●
Köszönöm szépen hogy elolvastad❤️
ESTÁS LEYENDO
Deadly game!✓
FanficEgy iskola ahol évente egy osztály kerül be a Vidd végig és nyerj nevű titkos játékba. A játékmesterek mottója: "Vidd végig és éld túl,ha meghalsz gyenge vagy." Idén vajon hány diák esik áldozatul ennek a játéknak? ‼️BL történet azon belül Shounen...