!!Itt figyelmeztetnem kell mindenkit,hogy ez a rész keményebb mint a többi!!
A bűvös tizedik óra. Nem mondhatok sokat,csak annyit hogy élvezze mindenki a műsort. Minden kedves olvasó, elérkeztünk a tizedik óra kezdetéhez. A kedvencem pedig igazán még nem is történik semmi. Vagy mégis? Hát majd meglátjuk. Jó olvasást!
Külső szemszög
5:40
Egyetlen egy ember tudja,hogy mi fog történni. És ez az ember magával hordozza a sötétség és a kegyetlenség véres kaszáját. Maga az áruló. Ő az aki felkészült arra hogy megölje az életben maradt 10 játékost. Elég lenne csak eszméletvesztést okoznia, de ez a személy teljesen kiszámíthatatlan. Egy őrült pszichopata gyilkos,aki tökéletesen feltudja venni az ártatlanság maszkját. Jól végzi a dolgát. Senki nem gyanakszik,kivéve a MinJae fiú-t aki túlontúl is okos, és ez kisebb veszélyt okoz a báránybőrbe bújt farkasnak. A következő játék számára nem más mint egyszerű szórakozás. A játék során senkiben nem keltett gyanút, mert tökéletesen hasznosítja a bájos és megnyerő arcát.
06:00
3 órája maradt. El kell indítania az akciót ezért észrevétlenül int az egyik kamerának,és a fények lekapcsolódnak,majd fülsüketítő hangzavar támad a kicsiny kis könyvtárban. Az áruló gyilkos éjjellátót használva tájékozodik. A sötétségben támadt hangzar alatt ádáz elszántsággal ragadja meg az első áldozata karját,aki habár kiabál,senki sem hallja a rettenetes hangzavar miatt. Felvonszolja magával a lányt a harmadik emeleti könyvtár részleg egy eldugott pontjára és csak ennyit mondd: "Aludj jól kedvesem" majd egy elegáns mozdulattal kitöri a halálra rémült lány nyakát. A reccsenés hangjára ez a beteg elme,csak elvigyorodik és élvezi az adrenalin áramlását az ereiben,amit ettől a gyilkolástól kapott. Először elakarta vágni a torkát,de az túl sok vérrel járt volna,ezért ezt a módszert válaszotta. A holttestet ott hagyja és az éjjellátó szemüvegét elhajítja egy távoli zugba. Visszamegy a csapathoz,és felveszi a félelemtől átitatott tekintetét és ártatlan maszkját.
MinJae
06:20
A fülsüketítő hangok és a sötétség, rendesen pánikba ejtett engem és mindenki mást is. Húsz perccel később, miután vége lett a rettenetes hangeffekteknek,és felkapcsolódik minden lámpa,felsóhajtok. Mindenki a fülét fogja,de mikor mindennek vége mindenki egy emberként sóhajt fel. Körbenézek és félelemmel teli hanggal lassan megszólalok.
-Srácok látta valaki YoungJa-t?-kérdezem rémülten. Hülye kérdés mert húsz percig semmit nem láttunk de ez az egyetlen értelmes dolog amit kitudtam nyögni magamból. Mindenki körbenéz és nemmel bólintanak.
-Lehet annyira megijedt,hogy elszaladt.-veti fel ötletként Yoshi. Talán így van,de nem árt körbenézni a könyvtárban. Sejtem és tudom hogy ez az egész egy lehetőség volt a gyilkosnak,de nagyon remélem hogy nem használta ki,mert nem tudnám feldolgozni ha ő is meghal. Ezen a napon,sokan meghaltak,sokan ájultak,vagy éppen kómában vannak. Ez a nap nehéz,és ezt soha nem fogjuk feldolgozni, már ha egyszer kijutunk ebből a halálkastélyból. Szeretném a barátaimat tisztességes módon eltemettetni.
-Srácok az a legbiztosabb ha körbenézünk. Hana,Yoshi ti kezdjétek itt lent. SeonGi,MinJae ti menjetek a másodikra. SooMi te menj EuJin-el a harmadikra. Jisoo és YungBin megy hátra a raktárakhoz. Én és Jisun körbenézünk kint.-vázolja a tervét JungHo. Minden páros bólint, és elindul. Mi SeonGi-val a másodikra megyünk és minden egyes sarkot átnézünk és átkutatunk.
-Nagyon remélem, hogy csak kiment innen.-sóhajtok fel és gondterhelten SeonGi-ra pillantok.
-Én is nagyon remélem. Nem maradtunk sokan,jó lenne ha nem veszítenénk még több embert.-sétál oda hozzám és szorosan megölel.
06:35
Sikítás. Nagyon hangos sikítás. Nagyon rossz előérzetem támadt. Ezért megragadom SeonGi kezét és ahogy csak lehet a harmadik emeletre szaladunk ahonnan SooMi sikítását hallottunk. A lány szívetszaggatóan zokog EuJin karjai között. Ez csak egyett jelenthet YoungJa halott. EuJin a megfelelő irányba mutat és nehéz léptekkel megindulok a megfelelő irányba. Amit ott látok lesokkol. YoungJa kitekert nyakkal fekszik a padlón,fel akadt szemekkel. Eláll a lélegzetem és azonnal elhagyom azt a pontot és leülök a lépcsőre. Kegyetlen,nagyon kegyetlen mégis ki tehet ilyet egy szeretetre méltó és őszinte lánnyal? A gondolataim ezerrel száguldoznak, nem tudom kezelni a helyzetet,ezért SooMi-t követve én is hisztérikus zokokásba kezdek,és hiába SeonGi nyugtató simogatása,és nyugtatása, nem tudom abbahagyni a fájdalmas zokogást.
Mire a többiek fel és leérnek mi négyen sokkolva ülünk a lépcsőn. A reakció mindenkinél ugyanaz,miután látták azt amit mi is. Hana sír, Yoshi próbálja nyugtatni. A többiek pedig visszafojtott lélegzettel próbálják feldolgozni az előbb látottakat. Megkell találnunk azt aki ezt tette! De ki lehet az,hisz jelenleg mindenki arcán ugyanazt látom. Mély fájdalom és gyász. Teljesen összevagyok zavarodva. Még 2 óra és 20 perc. Mi fog még történni ezek után?●○○○○●●●●○○○○●●●●○○○○●●●●○○○○●●●●○●
Szerintetek ki a gyilkos?🤔Köszönöm szépen hogy elolvastad ❤️❤️
ESTÁS LEYENDO
Deadly game!✓
FanficEgy iskola ahol évente egy osztály kerül be a Vidd végig és nyerj nevű titkos játékba. A játékmesterek mottója: "Vidd végig és éld túl,ha meghalsz gyenge vagy." Idén vajon hány diák esik áldozatul ennek a játéknak? ‼️BL történet azon belül Shounen...