‼️️Fontos leszögeznem hogy ez a rész nincs átnézve,a helyesírási hibákért,és az egyéb hibák miatt elnézést kérek,de így is annyit késtem vele,hogy az felvállalhatatlan‼️
Reggel 10:30
SeonGi
Mint azt előre lehetett tudni,MinJae 3 bordája eltört és a kés okozta szúrás miatt belsővérzése lett,szóval azonnal bevitték a műtőbe. Mindenkivel beszéltem és a rendőrségi kihallgatás után, hazavitték őket. Én felhívtam a szüleimet,hogy ne aggódjanak. Felhívtam Min szüleit is,hogy tudják mi történt,azt mondták hogy azonnal indulnak. Kicsit ideges vagyok,hogy mit fognak mondani,és hogy fognak reagálni.
11:00
Min még a műtőben van,a szülei pedig meg érkeztek.
-Szia te biztosan SeonGi vagy. Mi történt?-kérdezi Min anyukája aki a sírás határán van,míg az apja leült az egyik műanyag székre és lehajtott fejjel nézi a padlót.
-Iskola után úgy döntöttünk,hogy az elhagyatott kastélyhoz megyünk az osztály egy részével. Kikapcsoltuk a telefonokat,hogy senki ne keressen minket,így nem értesültünk hogy egy gyilkos mászkál szabadon azon a környéken,és a ház is bevolt csapdázva. Meghalt négy osztálytársunk Min súlyosan megsebesült míg a többiek kisebb nagyobb sérüléseket szereztek. A gyilkos bezárta az ajtót, így megkellett állítanunk, hosszas tervezés után sikerült is,így jutottunk ki.-mondom el lassan a betanult hazugságot hogy megértse az anyja.
-Értem és az orvos mit mondott? Mikor lesz vége a műtétnek?-kérdezi nyugodtan és leül a férje mellé.
-Azt mondták hogy nem ért a szúrás létfontosságú szervet,de a belső vérzést megkell állítaniuk és stabilizálni kell a bordáit így talán még egy óra.-sóhajtok csendesen és én is leülök az egyik kényelmetlen műanyag székre.
-Szóval mi van közted és a fiam között?-teszi fel nekem a kérdést az anyja kérdő tekintettel. Először meglep a kérdés,így nem tudom mit mondhatnék.
-Hát..izé...nos...én szeretem őt.-vakarom meg a tarkómat zavartan. Az anyja szemei felcsillannak és boldogan átölel. Őszintén nem ilyen reakcióra vártam de örülök, hogy nem küldött el melegebb éghajlatra.
-Na végre azt hittem,hogy ez a nap már el sem jön. Ugye drágám? A fiunk már annyit áradozott rólad hogy megszámolni nem tudom.-nevet fel halkan. Nos jó tudni,hogy Min sokat áradozott rólam.
12:50
Már egy ideje túlléptük az egy órás határt,ami miatt nekem és Min szüleinek is rémképek jelennek meg a szemünk előtt. De mielőtt túlságosan is belemélyednénk abba hogy milyen szörnyűség történhettek Min-el megérkezik a doktornő egy gyenge mosollyal az ajkain. A mosoly az egy jó jel igaz?
-Nos a helyzet az hogy sikerült stabilizálni MinJae állapotát. A bordái megrepedtek,az orra az eltört de azt is rendbe tettük. A nagyobb probléma a szúrás okozta sérülés. Helyrehoztuk,a belső vérzést elállítottuk. Rendbe fog jönni. Most még alszik,de ne egyszerre menjen be mindenki.-mosolyodik el a doktornő. Mi megköszönjük neki az orvos elhagyja a folyosót. Én előre engedem Min szüleit,addig amíg várok felhívom SooMi-t és mindenkit,hogy Min jól van és ne aggódjanak.
14:02
A szülei több mint egy óráig voltak bent. Időközben az apja mondta hogy felébredt. Gondolom most Min is örül hogy a szüleivel lehet és túlélte a huszonnégy órás megpróbáltatást.
Miután a szülei végeztek, én is bemegyek hozzá és leülök a székre. Sápadt,sötét karikák húzódnak a szemei alatt kötések itt,kötések ott.-Hé. Mi a helyzet?-szólal meg erőtlenül.
-Szia. Semmi,mindenki otthon van a családjával és élvezi hogy vége van. A rendőrök később kihallgatnak,emlékszel hogy mit kell mondani?-kérdezem csendesen és közelebb hajolva megsimogatom az arcát. Ő bólint. Látom rajta hogy nyomja valami a szívét, és elszeretné mondani.
-Valamit el kell mondanom. YungBin egy áldozat,komoly segítségre van szüksége. Róla senki ne mondjon semmit a későbbi kihallgatásokon. Már ha lesznek. Ő az apja áldozata,aki szintén egy játékmester volt tegnap. Később megkell találnom,mert ígéretett tett nekem,hogy megkeres,és elfogadja a számára kijelölt intézetet,de elkell menekülnie az apja árnyékából. Hamarosan elmondok mindent arról,hogy mit tudtam meg de jelen kell lennie mindenkinek,hogy tudják YungBin nem egy kegyetlen gyilkos csak van egy komoly mentális problémája.-mondja el Min. Nem kicsit lepődök meg,de mindenre választ ad. Voltak megnyilvánulásai amik teljesen normálisak voltak,és egy csepp jelét nem adta annak hogy problémája van,de ha az apja utasította, és irányította az egy teljesen más szituáció.
Elég sokat beszélgettünk apró semmiségekről. Megbeszéltük hogy a kórház után,elmegyünk egy igazi randira és együtt túljutunk ezen. Meg persze segítünk azon társainknak akinek nem megy. Felhívtuk közösen SooMit akkor utána Min legeslegjobb barátját MinSeo-t aki elmesélte hogy dobta a lányt akivel randizott mert nem felelt meg neki. Fannolt rajtunk egy sort. Hogy MinJae-nek csak ilyen fura lány barátai vannak. Végül este hatkor lejárt a látogatási idő, így muszáj voltam hazamenni. Azután 1 hónapig a kórházban látogattam meg őt, és már alig vártuk hogy elmehessünk az igazi randinkra.
●○○○○●●●●○○○○●●●●○○○○●●●●○○○○●●●●○●
Köszönöm szépen hogy elolvastad ❤️
KAMU SEDANG MEMBACA
Deadly game!✓
Fiksi PenggemarEgy iskola ahol évente egy osztály kerül be a Vidd végig és nyerj nevű titkos játékba. A játékmesterek mottója: "Vidd végig és éld túl,ha meghalsz gyenge vagy." Idén vajon hány diák esik áldozatul ennek a játéknak? ‼️BL történet azon belül Shounen...