Bu sadece bi başlangıç değildi benim için bir dönüm noktasıydı.Bazen insan arkasına bakar ve şu saçma hayatta işime yarıyacak ne yaptım der yada ona benzer bişe der herhalde ben hiç arkama bakmadım.Uzun lafın kısası ben aşık oldum.Nasıl olduğum baya baya filmlerdeki gibi ya ben groseriye girdim atıştırmalık reyonuna daldım ne varsa aldım açım abi bide inirime girmişler cipslerde 20 kuruş indirim var çok aşırı biliyorum her neyse kasada beklerken onu gördüm abi bu benim olmalı dedim kendi sıramı bıraktım onun arkasına geçtim geçtim dediysem dayamıyoruz yani yanlış anlamayın neyse geçtim hayatımda burnumun hissettiği en güzel kokuydu lan leylak kokusuydu ben ayrıntı severim beyaz şort mavi t-shirt giymişti ben cesaretimi topladım numaranı versene dedim olmaz dedi neden dedim eliyle önünde duran herifi işaret etti bende ibneyim zaten abi şu senin araba değilmi ya çekiyorlar dedim adam telaşla bi dışarı çıktı bende kıza şimdi ver dedim numarasını almıştım sonunda yolda giderken çok mutluydum sonra konuştuk filan yakınlaştık baya aradan 1 2 ay geçti gizliden bizim adı lazım olmayan markette buluşmaya başladık diceksiniz ulan sizdeki nasıl bir fantazi millet parkta markta buluşur siz markette ama öyle demeyin ya abi aşık olmuşum gözüm o marketi cennet görüyor bani o manav bölümü varya onunla botanik bahçesi gibiydi be abi. Sonra aradan 1 ay geçti ben ona açılmaya karar verdim yine markette buluştuk Sude ben seni seviyorum dedim önce mal mal sırıttı bu salak ama sırıttı dedimsem nazikçe anladınız siz sonra kulağıma gelip bende dedi utanarak peki biz şimdi neyiz dedim bu elham dürillah müslümanız demezmi ben buna dalasım geldi sonra bana sarıldı şaka yapıyorum sevgilim dedi abi o gün eve koşarak gittim lan neyse zaten yılbaşı sabahı ayrıldık hayatım bitti demiştim bitmemiş devam ediyor sayesinde kalifiye ibne oldum sonra aradan 1 yıl geçti kafamı kazırmışım markete çağırdı buluşalımmı dedi ben sevindim bir baktım yanıma bi çocuk bana sırıtıyo bumu lan eski sevgilim diyo neyse ben istifimi bozmadım selamımı verm ama çocuk zorluyor illa dayak yicek ben sen kimsin birader der demez sevgilisiyim demezmi Sudeye bi bakış attım ama öfkeliydim bizim kutsalımız olan yere bi orospu çocuğunu getirmişti çocuğa bir dalmışım ağzını burnunu kırdım sude ağladı o piç için buluştuğuna pişman ettim neyse yaktım sigaramı eve yürüdüm o gün bi yemin ettim kimseye bağlanma kötülük kazanır sevenler sikilir dedim belki ben manevi olarak sikildim ama o çocuğun suratına 14 dikiş atmışlar o da arada kaynadı napim pişmanmıyım hayır birdaha olsa birdaha dövem.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seven Sikilir
Short StoryBurada yazıcaklarım çoğunuza saçma gelicek bazısı duygu sömürüsü yapmış amına koduğum dicek desinler.Başlık çok kırişe oldu ama hikayemi okursanız sevinirim