-Ei bine asta a fost neașteptat.
Rostește Samuel după câteva secunde in care liniștea s-a așternut între noi.
Am incheiet cu puțin timp povestea ce a reușit să-mi doboare echilibrul greu dobândit.
-Știu.
Spun la rândul meu chiar dacă întreaga atenție îmi este îndreptată asupra degetelor ce-mi mângâie coapsa dezgolită.
-Vrei să plec ?
Mă întreabă.
-A fost vorba de o noapte întreaga Samuel.
Ii reamintesc .
Acesta îmi oferă un zâmbet complice.
Ma salt intr-un cot, deoarece în tot acest timp am stat unul lângă altul, întinși pe pat, privind un punct mort aflat pe tavan.
Îmi permit câteva secunde pentru a îi privi prin aceasta lumina rece trăsăturile.
Samuel imi simte cu siguranță privirea de aceea își rotește lent chipul spre mine .
Îmi intredeschid buzele și continui să mențin contactul vizual.
Tensiunea dintre noi devine brusc palpabilă și fără sa-mi dau seama încep să mă aplec asupra lui.
Atunci când buzele ni se ating îmi simt stomacul strangandu-se.
Părul meu s-a răsfirat în jurul chipului său precum o cortină, protejându-l.
Ne sărutăm tandru, oferindu-ne timpul necesar.
Degetele sale ajung să-mi mângâie din nou coapsa dar cu scopul de a mă indemna să-l incalec.
Și o fac cu o emoție stranie în piept.
Îmi aplec chipul din nou spre al lui și-mi intredeschid buzele pregătită pentru un nou sărut .
Însă impietrim amândoi atunci când auzim o pereche de pași groi ce se apropie amenințător de repede de dormitorul meu .
Sar la propriu de pe Samuel și dintr-un impuls îl inșfac și-l fac să ajungă pe podeaua dormitorului , chiar lângă pat.
Ocup locul încă cald ce i-a aparținut chiar cu un minut înainte ca ușa să se deschidă larg afisându-l pe tatăl meu .
Cuta dintre sprâncene mi se adâncește .
-Tată cu tot respectul este o oră târzie și de obicei se cere permisiunea pentru a intra.
Rostesc pe un ton moale încercând să ascund agitația din glas.
Samuel este lângă patul meu, întins pe burtă ce mă privește curios probabil încercând să se decidă ce să facă.
Ei bine, în acest moment ar fi de preferat să rămână nemișcat și sa se asigure ca nu cumva să fie observat de tata.
Mă rog în sinea mea ca tata să nu pătrundă mai mult în dormitor, riscul de a observa picioarele lui Samuel fiind prea mare .
Însă expir ușurată când observ cum se sprijină de ușă.
Dar apoi imi ingustrez ochii, sesizând că ceva nu este în regulă .
Tata își încrucișează brațele la piept și oftează profund .
Atunci când dă să-mi spună ceva își pierde pentru o secunda echilibrul, renunțând să se mai sprijine de ușă.
Îmi dau seama imediat că a consumat o cantitate generoasa de alcool.
CITEȘTI
Artemis
FantasyS a jurat că n o să mai iubească și până n prezent s a ținut de promisiune . Artemis provine dintr o familie înstărită. Mereu a trebuit să fie fiica perfectă și cel mai important lucru , să nu și contrazică tatăl . Însă, după terminarea clasei a ze...