След успешния концерт на Ексо в Англия, групата най-после се върна в хотел "Балкан". Феновете бяха възхитени, мениджърите доволни от доходите, а Ексо бяха ентусиазирани от върховното им изпълнение от някакъв пъб в забутан град до Ливърпул. Но щастието липсваше само в едни очи - тези на Тао. Нещо не беше наред. Докато са летели в самолета на Търкиш Еърлайнс, Пандата се е опитвал да спи, а Крис и Чаньол не спирали да говорят за Оливия...? Каква е тази Оливия? Жена ли е? От Англия ли е? Или е някаква чуждестранна стажантка в хотел "Балкан"? Защо говорят само за нея? Крис влюбен ли е в нея? Или Чаньол? Не... по-скоро Крис? Какво се случва? Защо 2 часа не млъкват за нея?
Тао бе разтревожен, че Крис ще го остави заради тази Оливия. Но трябваше да го прикрие. И най-важното - да разбере каква е тази. Пандата отиде до нон стопа до хотела и зачака някакви студенти от Медицинския да ги разпитва за Оливия, но уви никой не я познаваше. Отчаян, той чакаше светофара, а в някакъв бръмчащ 30 годишен форд, отделящ миризма на сварено кравешко ако, възрастен мъж каза на жена си "Спакье, посли задължитилну да миним да вземим Уливийътъ". Ето! Това бяха сигурно баба й и дядо й! Тао запомни регистрационния номер и след бърза справка в I-во РПУ (лап денс на полицаите), той установи че собствениците на колата са Цоньо и Спаска Слагски. Тао се затича към хотел "Балкан", за малко да смачка милия ДиО, който се опитваше да се покатери на пейката, за да си изяде наполеончето. Но Тао вместо да отиде в своята стая, отиде при Лей. Лей бе единствения, който не си харчи всичките пари за няква гнусна храна, а си купуваше смислени неща, които реално му влизаха в употреба - например лаптоп. Пандата влезе в стаята барабар с вратата и се хвърли на леглото до Лей. Взе лаптопа и започна да търси Оливия Слагски във всяка възможна социална мрежа. Намери някакъв звяр във фейсбук. Оливия беше основно изкъпана с изкуствен тен, достигащ нюанс на развалена мандарина. Очите й не се виждаха от изкуствените мигли, които по-скоро приличаха на крила на някакъв изяден от котките гълъб, а мазната й коса бе достатъчно лъщяща, за да заслепи човек със заваряваща маска. Космите, подаващи се от носа й се оплитаха на моряшки възел с мустаците й, а изкуствените й нокти бяха дълги достатъчно да служат за обувалка. Тао бе отчаян, та тази приличаше на тийн версия на Светла Владова, това озчава, че Крис си има тип жени! Пандата усещаше как му се насълзяват очите, а Лей усещаше как му става чучето. И така започна някаква любовна игра, като Тао лека полека отиваше към изневяра. Точно преди страстна целувка, вратата се отвори и Крис на висок тон покани Лей да си опита от новите маслини "Оливия", които са от познайте къде - Кауфланд! Драконът видя любимия си в прегръдките на своя близък приятел и останал безмълвен, изпусна маслините. Тао се хвърли на врата му, щастлив, че няма никаква селянка в живота на партньора му, но Крис, бесен, го избута и си тръгна. Пандата се разрева (сефте), падна на земята и си похапваше маслини, между хлипанията си, които маслини бяха наистина вкусни, ето защо са говорили постоянно за тях. Лей се затича след Крис, но от него вече нямаше и следа. Май красивата история на ТаоРис приключи тук....