Tony Stark

13 0 0
                                    

Írtam: 2015.09.13.

Thor, a három harcos, Lady Sif és Sigyn lementek Midgardra a Bifröszt segítségével, hogy Asgardba vigyék Jane-t Odin parancsára.

Már késő délután volt, mikor megérkeztek az elhagyatott új-mexikói városkába. Mint azt már megszokhattuk, az asgardiak kopogás nélkül mentek be az ajtón, ahol Janék laktak. Ebben a pillanatban fejezték be az aznapi kutatásokat, ezért még nagy rendetlenség volt a helyiségben. Darcy épp most készített mindenkinek egy csésze teát, és adta át az egyiket Selvignek, mikor váratlan látogatóik érkeztek, és nagy megdöbbenésükben majdnem kiesett a bögre a kezükből.

- Thor! Ti meg mit kerestek itt? - kérdezte Jane.

- Érted jöttünk. Velünk kell jönnöd!

- De mégis hova?

- Ez nem nyilvánvaló? – vetette oda Sif.

Mindeközben Sigyn szótlanul állt mögöttük Darcy mellett, és nézte a jelenetet.

-Hol veszitek ezeket a csúcs szuper jelmezeket? – kérdezte Darcy, de csak Sigyn hallotta, aki lassan oldalra fordította a fejét, és furcsán nézett a lányra.

- Asgardba? Szó sincs róla! – háborodott fel Selvig. – Semmi jogotok csak úgy betörni ide, és elvinni magatokkal Jane-t!

- Eric...- próbálta csitítani a nő.

- Nem Jane! Veszélyes lehet...főleg egyedül.

- Én vigyázok rá, a szavamat adom – jelentette ki Thor.

- Akkor sem! Jane nem megy nélkülünk sehova!

- Pedig kénytelen lesz... - motyogta magában Fandral.

Sigyn kissé unva a beszélgetést, körülnézett a szobában. Megpillantotta az asztalon szétszórt papírkötegeket, gondolta megnézi, mik lehetnek. Odalépett az asztalhoz, és felemelt néhány összetűzött lapot. Érdeklődve olvasott bele, és nézte végig a többi iratot is.

Közben nem is vette észre, mikor a barátai eltűntek. Valószínűleg Thor szokásához hűen Selvig akarata ellenére, megragadta Janet, kivitte az utcára, és jelzett Heimdallnak, hogy nyithatja a kaput. Selvig és Darcy utánuk rohantak az utcára.

-Hát ilyen nincs! – adott hangot felháborodásának Selvig, majd beviharzott az épületbe, Darcy meg követte. Sigyn még mindig ott ült az asztalnál, és az asztrofizikusok feljegyzéseit olvasta. Még csak először találkozott eme három tudóssal, de máris lenyűgözte őket a halandók felfedezései és tudása.

- Te nem mész velük? – kérdezte Selvig szemrehányóan.

A lány felnézett a sok olvasnivalóból.

- Öhm... még egy kicsit maradnék, ha nem gond.

- Dehogy! – huppant le mellé Darcy egy székre, majd felé nyújtotta Jane teásbögréjét. - Kérsz egy teát?

Sigyn mosolyt erőltetett az arcára, és visszautasította az italt.

- Köszönöm, de nem iszom.

- Ugyan már, ez nem alkohol.

- Nem, félreértesz. Alapjaiban véve szervezetemnek nincs szüksége folyadékra.

- Az mégis hogyan lehetséges?- lepődött meg Selvig.

- Ezek az iratok...! - tért ki a válasz elől Sigyn. - Hibás ugyan, de lenyűgöző.

- Hibás? Ezt meg hogy érted? – Lépett közelebb Selvig.

Míg Eric és az asgardi hosszas beszélgetésbe kezdtek, olyan témában, amit Darcy nem igazán értett, ő addig mindent felkutatott, hogy megtaláljon egy könyvet. Mikor végre rálelt, megszakítva a beszélgetést Sigyn kezébe nyomta. A lány elolvasta a címet: Skandináv mitológia. Majd kinyitotta, és belelapozott. Rezzenéstelen arccal nézte végig az oldalakat, de mikor Lokihoz ért, elmosolyodott.

Régi irományokWhere stories live. Discover now