Bab 6

140 10 0
                                    

"Inui, inui. Kau buat apa la kat anak dara orang" kokonoi memarahi kawannya, inui seishu.

"Aku Tak sengaja" kata inui dengan muka Tak bersalah.

"Tak sengaja apanya!! Silap silap y/n tu duk dalam bilik je sebab taknak jumpa kau"

"Kenapa dia taknak jumpa aku?"

Kokonoi menepuk dahi. Memang inui tidak peka dengan keadaan sekarang.

                                💌

'okay y/n! Kau boleh!! Jangan pandang dia lansung. Kalau dia panggil buat pekak je' y/n memberi semangat kepada dirinya sendiri.

Y/n melangkah masuk ke dalam kelas. Kelihatan baru beberapa rakam sekelasnya hadir.

'dia Tak datang lagi' bisik y/n di dalam hati.

"Oi!!"

                                 💌

"ARGhhhhhhh"

"Lemah. Tak sangka geng macam ni pun ada hati nak lawan dengan aku"

"Betul tu, bos"

Black dragon generasi 10. Diketuai oleh taiju shiba. Penolong kanannya, inui seishu.

BUGH

Satu tumbukan terkena pada pipi ketua geng yang berani mencabar black dragon.

"Kau ketua geng kan?"

"N-nah" dia mengeluarkan sampul Surat. Kokonoi mengambil sampul Surat itu.

"Tidak ada yang penting pun bos" kokonoi membelek Surat yang diberi tadi.

"Kau nak tipu aku?!!"

Sementara taiju membelasah ketua tadi. Kokonoi berjalan ke arah inui.

                                  💌

"Kenapa Tiba Tiba kau ajak aku Jalan Jalan ni?" Y/n menghabiskan kek coklatnya.

"Aku tengah boring. Duduk rumah bukan boleh buat apa pun" 

Y/n bangun dari tempat duduknya lalu keluar dari kedai itu. Orang itu itu mengikutinya.

"Kau nak apa sebenarnya?" Y/n menoleh ke belakang.


"Suzuki?"




                                 💌

"Nah"

Kokonoi memberikan sampul Surat. Inui mengambilnya.

"Ada apa dengan Surat ni?" Inui membelek belek sampul Surat itu.

"Cuba kau baca"

Terdapat sekeping gambar di dalam. Inui melihat gambar itu.

"Macam Mana boleh ada gambar y/n?" Inui pelik Akan gambar tadi. Itu gambar y/n sedang menoton tv.

"Aku Tak tahu tapi mungkin musuh dah tahu pasal hubungan Kita dan y/n
"

Inui menundukkan kepalanya. Dia tidak mahu kehilangan orang yang dia suka.

Kokonoi menghela nafas. Dia jugak tidak mahu sahabatnya pergi begitu sahaja.
















Meja Sebelah (inui x y/n)Where stories live. Discover now