LETTER FOR YOU <33

3.9K 166 53
                                    

Alhamdulillah. Akhirnya CINTA SEBENAR MIKAEL sudah menutup tirainya.

Kepada yang support saya tu, saya ucapkan ribuan terima kasih. Terima kasih sebab sudi baca cerita yang entah apa apa ni.

Kadang kadang saya terfikir. Macam mana korang boleh habis baca cerita ni. Sebab bila saya baca... saya rasa nak muntah. Geli baca jalan cerita sendiri. Lepastu dengan tatabahasa yang langgar peraturan. Typonya lagi. Uish, geli nak baca.

Tapi apa pun, terima kasih sudi baca.

Kepada yang maki Mikael tu, saya harap awak minta maaf dekat dia cepat cepat sebelum terlambat.
MIKAEL TAK BERSALAH OKAY!!!
DIA BAIK!!!

Btw, jika ada apa apa kesalahan atau ada benda yang perlu ditegur, sila tegur dengan baik. In syaa allah saya akan terima. Lagipun saya masih baru dalam bidang penulisan ni. Banyak yang tak betul tentang cerita saya. Jalan cerita tunggang terbalik.

Ada juga yang saya delete cerita ni kang.

Terima kasih sekali lagi saya ucapkan kepada korang. Maaf jika ada benda yang terkurang. Kepada korang yang saya ada balas comment, lepastu saya tersakitkan hati korang tanpa sedar, saya minta maaf sangat sangat. Saya kadang kadang gurau terlebih.

Kepada yang single, teruskan single.
Tiberrr.

Cinta Sebenar Mikael
Menutup tirainya.

240222

CINTA SEBENAR MIKAEL [C]Where stories live. Discover now