Hey ik ben Emily van Heest. Ik ben 23 jaar en werk als interieurstyliste, in Amsterdam. Ik heb een broer, Koen van Heest. Ik woon ondertussen een tijdje bij mijn broer in huis. Ik had een break-up met mijn vriendje, en had daardoor geen slaapplek meer. Ik kon niet naar mijn ouders, want dat was te ver weg van mijn werk. Gelukkig vond Koen het niet erg. Alleen moest ik wel met wat dingen dealen, hij net zo goed met die van mij. Koen is een YouTuber. Hij heeft 2 kanalen. Op zijn kanaal Koen reageert hij op video's, en geeft hij zichzelf op voor random shit, kug kug, k3. Ook heeft hij een 2e kanaal, Koen 2. Hierop maakt hij game video's, zoals Fifa, ja voornamelijk Fifa. Ook heeft hij met 4 andere YouTube vrienden van hem een YouTube kanaal, Bankzitters. Dit kanaal heeft hij samen met Raoul, Matthy, Robbie en Milo. Zij hebben allemaal ook een eigen YouTube kanaal.
Toen Koen en ik nog thuis woonde bij onze ouders werd er best wel vaak bij ons opgenomen, maar ook nodigde hij 1 iemand uit om samen een video te maken/op te nemen. Ik ken daarom de jongens best wel goed, het zijn hele lieve jongens en je licht altijd in een deuk met ze. Toen Koen samen met de jongens ging wonen in Rhone, zag ik Koen en de jongens steeds minder. Het was gelukkig niet al te ver van waar mijn ouders toen woonde. Maar ik kreeg niet veel later mijn rijbewijs, die ik wel sneller dan Milo heb gekregen. Dus ik kon makkelijk naar ze toe. Ik werd ook bij elk feestje die ze hielden uitgenodigd, ik zij ofc niet altijd ja. Ik kwam soms ook gewoon gezellig langs, want er was altijd een leuke en gezellige vibe bij hun. En af en toe hielp ik hun ook met een video maken.
Uiteindelijk hadden ze toch besloten om apart/op hunzelf te gaan wonen. Iedereen is naar verhuist, en is Koen in Amsterdam beland. Toen dit gebeurde was ik nog bezig met mijn studie. Ik zat toen in mijn laatste jaar. Ik woonde toen nog thuis, want de studie was dicht bij huis. Wel ging ik vaak naar Koen in Amsterdam, en door dat ben ik verliefd geworden op de stad. Ik zag daardoor bijna nooit de jongens meer, maar ik had er ook niet zoveel tijd voor.
Uiteindelijk in dat zelfde jaar is mijn ex-vriendje, James, ook naar Amsterdam verhuist. Het huis stond alleen op zijn naam, maar ik woonde er ook een soort van. Hoewel in nog ingeschreven stond bij mijn ouders, was ik altijd bij James. Omdat ik daar zo vaak was, eigenlijk altijd. Ben ik in Amsterdam maar voor werk gaan zoeken, want ik had net mijn studie afgerond. Uiteindelijk had ik de perfecte baan gevonden. We hadden het al een paar keer er over gehad om samen er te gaan wonen. Maar die gedachte maakte me bang. Geen idee waarom, maar het was wel mijn eerste huis, ons eerste huis. Dus dat discussie was ook nog niet uitgepraat. En van het een kwam het andere, een ruzie.
Alsnog zat ik vast aan mijn werk in Amsterdam. Dus er zat niks anders op dan iets in Amsterdam vinden. En zo kwam ik terecht bij mijn lieftallige broer, Koen.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dit is het eerste deel van me nieuwe boek. Ik hoop dat jullie zin hebben om dit boek te lezen. Ik heb ook een soort van moodboard gemaakt over Emily, dat jullie er een idee bij haar hebben. Als je het niks vind kan je zelf er altijd wat bij bedenken.
Vergeet niet te voten please <3
Byeee
~~~~~
Woorden: 626
JE LEEST
𝐌𝐲 𝐛𝐫𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫'𝐬 𝐛𝐞𝐬𝐭 𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝 ~ 𝐁𝐀𝐍𝐊𝐙𝐈𝐓𝐓𝐄𝐑𝐒
RomanceHey ik ben Emily van heest. Ja het zusje VAN Koen, ja DE Koen van de bankzitters en ja DE Koen van Heest. ~~~~~~~~~~~ Hey ik ben Emily van Heest, ik ben 23 jaar oud, en ik woon en werk in Amsterdam. Het is uitgegaan met mijn vriend, en k ben gelijk...