👣 #1 || Damian Wayne/Robin x Reader👣

163 4 0
                                    

Korok....
T/n - 14 éves
Damian - 14 éves
Dick - 25 éves
Jason - 20 éves
Tim - 18 éves
Bruce és Alfréd - halhatatlan

 T/n - 14 évesDamian - 14 éves Dick - 25 évesJason - 20 éves Tim - 18 éves Bruce és Alfréd - halhatatlan

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Előfodul benne egy kisebb 🔞 karikás rész.

T/n - te neved
Hős neved - Kölyök Deadpool

Marvel crossover. Deadpool és Donna Troy lánya vagy azaz fél amazon. A személyiséged teljesen keveréke az apádnak és az anyádnak. Tudsz komolytalan és idegesítő is lenni. Anyád részéről örökölted az amazonok összes képességet. Apád összes képességét szintén örökölted.

Két univerzum is az otthonod a Marvel és a DC. Marvel univerzumban élsz saját biztoságod érdekébe de ez nem sikerül. Deadpoollal egy véletlen folytán átkerültök a DC univerzumba pontosabban Gothambe ahol találkoztok Jokerrel, Batmannel és Robinnal. Batman később elvisz az Őrtoronyba ahol találkoztok a Ligával és Donnával, az Ifjú Ligával, a Tini Titánokkal.

============================================================

Wade talált egy kis dimenzió nyitót, amit össze-vissza nyomkodott.

- APA RAKD LE DE KURVA GYORSAN AZT A SZART!!

- Nem lesz baj kicsi zsoldosom.

- AHÁNYSZOR EZT MONDOD MINDIG TÖRTÉNIK VALAMI!!

- Nem igaz.

- Nem. Például mikor levágtad a saját kezdet mert Kolosszus magához bilincselt téged.

- Csak egyszer volt ilyen.

- Persze én pedig sose beszélek csúnyán te.seggfej.

Apa sikeresen megnyomot egy gombot, amitől világítani kezdett a cucc amivel szórakozott. Apa pedig magához ölelt.

- WADE!! TE IGEN IDIÓTA!! A LÁNYODRA VIGYÁZZNI KELLENE NEM BAJBA KEVERNI!!

Kiáltotta Kolosszus apa nagyon ki fog kapni ha visszajövünk. Csak fehér fényt láttam ezután egyszer csak valami sötét helyen voltunk.

- Ezek egy sikátor. - mondta apa.

- NEM MONDOD TE APÁK IDIÓTÁJA!! ELPOFÁZTAM NEKED, HOGY NE SZÓRAKOZ AZZAL A SZARRAL!!

- Rossz volt az a cucc. - védekezik rögtön.

- SZAR VOLT AZ A CUCC!! TE SEGGFEJ EL LETT POFÁZVA, HOGY VESZÉLYES!!

- Semmit nem csináltam.

- TE SEMMIT!! VÉLETLENÜL SE MIATTAD KERÜLTÜNK MÁS DIMENZIÓBA!!

Majd elővettem a pisztolyaimat és apára kezdtem el lövöldözni.

DC Oneshots ✓Donde viven las historias. Descúbrelo ahora