!!!UPOZORNĚNÍ: Následující obsah nemusí být příjemný osobám mladším 15ti let!
!15+ content!
[• Nemám tušení, co jsem to před rokem psala a jak přesně vznikl začátek téhle kapitoly 0.0 •]
Namjoon's pov:
17.3.2013 - neděleJin po mně zrovna hodil vázu! Jen tak tak jsem se jí vyhnul. Rozbila se o zeď a střepy dopadly na můj stůl. Jin chtěl utéct, ale já byl rychlejší - Chytil jsem ho za zápěstí a svoje nehty mu zaryl do kůže. Vyjekl bolestí. Snažil se bránit, ale nedařilo se mu to. Jednu jsem mu vrazil - roztrhnul jsem mu ret. Setřel si krev a vrátil mi to. Au! Kurva!
Přiblížil se ke mně, ovšem místo toho aby mi navalil další,.. mě políbil. Počkat... políbil mě?Chtěl jsem do něj strčit, ale ruce jakoby mě neposlouchaly. Stál jsem tam celý otřesený.
Proč to udělal?! Prostě zničehonic!
. . .
a znova! Ale tentokrát náš polibek prodloužil.Dobře ke své otázce přidávám další: Co to k sakru dělám?! Proč do něj jednoduše nestrčím?!
. . .Přitáhnul jsem si ho za zátylek k sobě a opět naše rty spojil v ten nádherný vášnivý polibek. Jazykem jsem ho poprosil a on pomalu pootevřel ústa. Ochutnával jsem ho a najednou mi tu začalo být dost vedro~
"Co to děláme?" zeptal se po chvíli.
"Nevím, ale chci víc!" řekl jsem toužebně a sundal si tričko. Jin si olíznul rty a stejně jako já se začal svlékat.
Jak jsem se na něj tak díval, cítil jsem jak tvrdnu víc a víc~Rychle jsem zamknul dveře. Jin už ležel na posteli. Přitáhnul si mě k sobě, takže jsem byl nad ním. Zadíval jsem se na něj a na mě kývnul. Opatrně jsem do něj vniknul.
"Oh fuck!" zavzdychal.Chvíli jsem ho nechal si přivyknout bolesti a pak jsem hnedka začal více přirážet. Jin v rukách svíral prostěradlo, které trhal a nepřestával vzdychat. Uvědomil jsem si, že nás můžou slyšet ostatní a tak jsem se ho snažil umlčet vášnivým líbáním. Ovšem Jin naše polibky neustále přetrhával, jelikož prostě pořád sténal. Ne že by mi to vadilo - vlastně jsem se na něj i usmál.
Našel jsem jeho místečko a po pár dalších tvrdých přírazech se udělal s výkřikem mého jména: "Namjoon~ahhhh"
Já se udělal do něj krátce po něm.
Jen jsem se na něj trochu omluvně podíval, ale on nevypadá, že by mu to vadilo - spíše se mu to líbí a ještě k tomu dodal: "Čas na druhý kolo!" sednul si na okraj postele a než jsem to stihl zaznamenat už jsem mu seděl v klíně."Moje poprvé jako bottom-" zakňučel jsem mu potichu do ucha.
"Dobře budu opatrný-" usmál se a políbil mě na čelo.
"Co třeba použít kondom nebo lubrikant?" špitl jsem potichu, ale on se jen šibalsky usmál a už byl ve mně celou svou délkou.
KURVA TO ZATRACENĚ BOLÍ!
"Vyndej ho! Vyndej ho!" začaly mi stékat hořké slzy po tvářích. Není vůbec opatrný!"Ne lásko, snaž se to vydržet-" ušklíbl se a začal mě nadzvédávat a hýbat sebou.
Spíše než slastí jsem sténal bolestí-
Hrozně moc to bolí!Jin mě pohladil po tváři a dál pokračoval. Musím uznat, že když už jsem si zvykl na tu bolest, tak to bylo docela dost uspokojující.
Zaryl jsem mu nehtíky do zad a začal vzdychat jeho jméno do ouška. Jin to samozřejmě zaregistroval a začal přirážet víc. Rozhodl jsem se mu pomoct a nadzvédával jsem se už sám. Usmál se a dal mi jemnou pusu na rty. Odtáhnul se, ale mně se to moc líbilo a tak jsem se natáhnul pro další polibky. Ovšem to jsem ještě netušil, že přesně díky tomuto pohybu najde mé místečko a já se po pár přírazech udělám na naše těla. Jin se usmál, dal mi pusinku a udělal se do mě. . . divný to pocit.Lehli jsme si celí vyčerpaní na postel vedle sebe a snažili jsme se to rozdejchat. Obzvláště já, jelikož to bylo mé poprvé jako bottom!
"Je ti ale jasné, že tohle nic neznamená? A taky to rozhodně neznamená, že jsme přátelé nebo snad něco víc!" řekl jsem po chvíli.
"Jo jasně." sarkasticky se zasmál a s roztomilým úsměvem se ke mně přitulil. Obj jsem ho což naprosto protiřečilo tomu, co jsem právě řekl, e bylo mi to kedno, protože se mi to líbilo."Možná bude lepší když už půjdu." zašeptal, ale z jeho tónu hlasu jsem poznal, že by tu nejradši zůstal.
"Jo to asi bude." souhlasil jsem. Jin se zvednul a začal se oblékat. Jen jsem se na něj s úšklebkem díval. Nebudu lhát je hodně přitalžlivý. . .Ještě než odešel se u mě zastavil a chtěl mi dát pusu, ovšem já mu to nedovolil.
Byl jsem moc líný se oblékat nebo se alespoň vysprchovat a tak jsem se pouze přikryl dekou a snažil se usnout,... jenže stále jsem musel myslet na to, co se právě teď stalo.
VÁŽNĚ JSEM SE VYSPAL S ČLOVĚKEM, KTERÉHO NENÁVIDÍM?!?
Nejhorší, ale zároveň nejlepší na to bylo to... to že to bylo dokonalý a klidně bych si to dal ještě jednou!Hello my Dreamers,
Fakt nevím na co mé patnáctileté já myslelo- 0.0
Já vím není to nejlepší smutka-Vaše ~Sen~
[~•~•~•~•~•~•~•♡•~•~•~•~•~•~•~]
Pro více informací sleduj můj instagramový účet @just._.sen
Slova: 856
ČTEŠ
We have our past! [namjin]
FanfictionJedna divná fanfikce z mého instagramu Boy x Boy 18+ scénky ArtWork: @_mifutka_