🌼 Merhabalar canlar, güzel bir kurgu ile karşınızdayım umrım beğenirsiniz ☺ 🌼
Aceba hangi tarihte okumaya başladınız? Başladığınız tarihi yazar mısımız canlar ....
Yine mi geç kaldım aceba, başım da ağrıyor, işler beni bekliyor ama ben azıcık daha uyusam. Aslında gözlerimi açsam sonuca ulaşacakmışım gibi geliyor ama üseniyorum. Yatağım da ne zamandan beri bu kadar yumuşak yaaa, sırf kalkayım diye en köyü yatağı almıştım, gözlerimi açsam mı yaaaaa, hadi kalk yoksa işsiz kalacağım......
Kendi iç muhasebemi yapıp yataktan kalkmaya niyetlendim. Gözlerimi yavaşça açtığımda mavi bir tavan karşılamıştı beni, ?!?!?!?!?! Ama benim evinin tavanı beyaz dı ve tavanlar beyaz renk olurdu, benim her sabah uyandığım tavan neredeye gitmişti.
Yok canım benim sihirli güçlerim yok, tavanımdan sıkılmıl olabilirim ama onu mavi ye boyamadım bir günde. Yavaşça etrafımda göz gezdirdim. Sağında ve solunda yan yana dizilmiş yatanlar vardı. Ve hepsinde birileri vardı.
Gözlerimi geri kapatıp beş dakika bekledim bu bir rüya olmalıydı, hatta kabus, ben en son işten gelip yorgun argın yatmıştım , buraya nasıl geldim. Yavaştça yataktan kalkıp biraz oturdum, yavaşça adımlayıp dışarı ya doğru çıktım, birsürü kapının olduğu koridora çıkmıştım. Burası neresiydi böyle , gerçekten bir rüya olmalıydı.
Yavaşça odaları gezmeye başladım. Odaların çoğu yatak ile doluydı, burası sanki bir oteldi, Benim uyandığım oda dışında , hiçbir odada insan belirtisi yoktu, bütün camlar dışarıdan kapatılmıştı. Çelik kasaydı ve açılmıyordu.
Yavaşça ilk uyandığım odaya doğru gittim. Kapıdan içeri girdiğimde, ben çıkarken fark etmediğşm ama yatakta uyuyanlar şimdi yatakta oturtmuş sessizce birbirlerine bakıyordu, ben içeri girince tüm gözler bana döndü.
'Biz neredeyiz ' gibi nidaları çıkmıştı hepsinin ağzından. Hepsine teker teker bakmıştım, '' ben de bilmiyorum '' diyebilmiştim başka ne denir bilmiyordum, yavaşça kalktığım yatağa doğru ilerleyip, oturdum.
Derinden, megafon gibi bir şeyden gelen çirkin bir ses '' Merhaba Kelebeklerim Güüüüü naaaayyyy dııııınnnnn'' Hepimiz korku ile birbirimize baktık. Bu da neydi şimdi '' Korkmayın dnndndndnsn ( çirkin bir gülme sesi ) hadi ama bu kadar korkacak ne var sanki ben buradayım bdbdbdbdbz( yine aynı çirkin gülme ) hadi şimdi bulunduğunuz yerin keyfini çıkarın '' biz korku ile birbirimize bakmıştık bu da neydi biz şimdi ne yapacaktık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAÇIŞ
Misterio / SuspensoHerşey gözlerimi açtığımızda bir oda da uyanmamız ile başladı ve 8 katlı ve her katında 15-20 odası olan bir binada kapalı kalmıştık herşey böyle başladı Benim adım Masal kaçırılan 6 kızdan biriyim 24 yaşındayım, tıpkı benim ile beraber kaçırılan di...