1 Kapitola

2 1 0
                                    

Dnes som mala ísť do Brlohu. Ideme totiž na Majstrovstvá sveta v metlobale. A posledné dva týždne strávim u Weasleyovcov. Na jednej strane som bola rada že všetkých opäť stretnem. Ale na druhú stranu som nebola fanúšik metlobalu. Pripadala mi tá hra trocha divoká. Ale ako povedali ostatný, nedeje sa to každý rok. Dnes na popoludnie odchádzam. Mama a otec ma samozrejme pustili, len im bude smutno. Že im opäť odchádzam. Skoro celý rok som v Rokforte. A tak nemám veľmi voľného času. Ale snažím sa im to vynahradiť vždy keď môžem. Ešte som išla za rodičmi sa ich spýtat čo je nové a tak ďalej. Nakoniec sa to predĺžilo na hodinu a pól. O desať minút mal prísť pan Weasley. Tak som si teda išla zobrať kufor. A ešte som si zobrala zo stolíka prútik. A išla pomaly dole schodami. Niekto zaklopal a mamina vybehla von kuchyňou, rýchlo otvoriť. Pán Weasley sa zdvorilo pozdravil. A my jemu tiež. Spýtal sa ma či som pripravená. Odpovedala som áno. Pán Weasley mi pomohol zobrať kufor. A potom ho zmenšil pomocou mágie. Objala som rodičov a vyšli sme na ulicu. Išli sme metrom. Vystúpili sme na najbližšej stanici, a potom sme sa premiestnili. Hermionu rozbolela hlava. Premiestnovala sa prvý krát. A už teraz sa jej to veľmi nepáčilo.

Správny Weasley?Where stories live. Discover now