BaekHyun, salona astığı yayına uzun uzun bakarken elinde nerdeyse dokuz aylık olan veliahtının ultrasonu vardı. Biraz gerisinde ChanYeol her an emir almaya hazır bir şekilde bekliyordu. İkisinin de kafası karışıktı aslında çünkü az önce aldıkları bilgiye hala alışamamışlardı. Bebek için yaptıkları tüm planları birden baştan sona düşünmek zorunda kalmışlardı.
BaekHyun, bunun mümkün olup olmadığını düşünürken aslında boşuna düşünerek kendini yorduğunu biliyordu; olan olmuştu. Demek ki yanlış bir bilgi almışlardı zamanında.
"Dokuz ay boyunca nasıl olur da diğer bebeği görmezler?"
Elindeki ultrason resminde iki tane bebek vardı. A ve B diye işaretlenmişti hatta. Doktorun dediğine göre biri kız diğeri de erkekmiş çift yumurta ikizlerinin. Aylarca kız bebek için düşündükleri eğitim planı, okul planı, yaşam planı vs. erkek bebek için de yapabilirler miydi? Bir iken iki oldular, eğitim daha zor olacak muhtemelen.
"Kadınla zorla seks yaptın ve ikiz bebek mi Chan?"
"Bu konuda benim bir etkim olmuyor aslında."
"Erkek bebeği n'apayım ben? İstersen kızı ver, erkeğe de istediğin gibi bak; olur mu?"
BaekHyun, geriye dönüp ChanYeol'ün gözlerinin içine baktığında ChanYeol'ün hafiften de olsa gülümsediğini görmüştü.
"Gülüyor musun? E tabi, bir kereden iki çocuğun olacak."
"Efendim, ikizleri ayırmak istemiyorum. Ya ikisi ya da hiçbiri."
"Ne? Bana karşı mı geliyorsun?"
BaekHyun, ChanYeol'ün tutumuna oldukça şaşırmıştı. Babalık içgüdüsü gittikçe kabarmıştı ama daha ortada çocuk bile yoktu! Her gün kadını kontrol etmek için gittiğinde farklı şeyler mi oluyordu orada? Ne düşünüyordu baş yardımcı bozuntusu?
BaekHyun, ciddi ciddi bunu düşünüyordu. Gözlerini kısmış bir şekilde ChanYeol'e bakarken dudağının ucunu ısırıyordu hafiften, neşeli davranacak kadar kayıp değildi ruhu.
"Cevap ver bana. Kadını ve çocukları alıp gitmeyeceksin, değil mi?"
ChanYeol giderse BaekHyun ne yapardı? Yalnızlıktan çevreye bulaşırdı herhalde. Peki, neden bunu gerçek anlamda hayal edince içine öküz oturmuş gibi bir ağırlık çökmüştü?
ChanYeol, duyduğu soru ile ifadesini düzeltip boğazını temizlemişti.
"Sizi bırakmayacağım, efendim. Sadece ikizleri ayrı tutmak onlar için de iyi olmaz diye düşündüm."
"Bırakalım da eğitim süreçleri buna karar versin kimin uygun olacağına."
"Yani... ikizler bir arada mı kalıyor?"
"Mmmh."
Elindeki orta boy resmi ChanYeol'e verip odasına çekilmişti BaekHyun. Bebeklerin doğması an meselesiydi. İlk kez ileriye dönük bir konu için bu kadar düşünmüştü ve sonunda istediğini alacaktı, hem de iki katı olarak... İkiz olmaları bir sorun yaratmaz, diye düşünüyordu ama bebek hallerine katlanmak zor olurdu. Of, evde çipil çipil dolaşacak iki bebek ha? BaekHyun bunu hayal bile edemiyordu. Ne diye anaokul çağından bir çocuk sahiplenmedi ki?
"Umarım en az biri sana benzer ChanYeol."
Sıkıntıyla iç çekip durduğu birkaç seferin ardından telefonu çalınca eline alıp arayan ChanYeol'ü cevaplamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daeng! (BaekYeol)
Cerita Pendek-BaekYeol- İlk kez görenin içten içe 'Bu muymuş mafya lideri?' diyerek iğnelediği ve iğrenir gözlerle baktığı bir patrondu o. Tüm aşağılayıcı gözlere ve sözlere rağmen tek gülümseyişiyle herkesi tir tir titreten ve bir o kadar da korkunç olan biriyd...